Islannin vahvin viikinki 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Sain juuri äsken selville, että Islannin Vahvin Viikinki 2005 on tullut tänään TV2:lta klo 11.00-12.00

Minä missasin koko kisan. Saiko kukaan tallennettua? Olisin erittäin kiitollinen kopiosta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olen pahoillani, ei tullut nauhoitettua.. Toivottavasti löydät kopion jostain. Pakko sanoo että oli aika rento sälli tuo Magnus Ver Magnusson, joka lajin jälkeen naama virneessä, ja näytti pojille mistä sonni paskoo. Hirveän vahva mies myös noin "hoikkana".

Zone-sarja -42%
Sain juuri äsken selville, että Islannin Vahvin Viikinki 2005 on tullut tänään TV2:lta klo 11.00-12.00

Minä missasin koko kisan. Saiko kukaan tallennettua? Olisin erittäin kiitollinen kopiosta.

Ilis tallensi tuon digiboksiin. Meinas siirtää se koneelle ja polttaa levylle, kysys siltä.

YLE:llä on sivuillaan sellainen lista missä on listattuna muka kaikki urheiluohjelmat. Olen säännöllisesti seurannut sitä voimamieskisojen varalta, koska tiedän, että ne lähettää silloin tällöin näitä Islannin kisoja ja lisäksi olen odottanut IFSA MM-kisoja.

Tarkistin juuri äsken tuon kyseisen listan ja siinä ei ollut koko kisaa manittuna. Nyt kyllä lähtee vihaista palauteta YLE:lle.

Tässä on linkki kyseiseen listaan.

http://www.yle.fi/ohjelmaopas/data/yputoday.htm

Mulla on tuo kyseinen kisa boksilla. Itekki huomasin viime tingassa telkku.com sivuilta kyseisen kisan. Laitan sen koneelle ja levylle. Jos tarvitset pistä viestiä.

Eurosportilta tulee joskus 3 voimamies GPtä päivässä!:eek: Pari viikkoo sitten tuli ne Suomen Raakaa Woimaa Rajalla ja heti perään Moskovan GP ja sit joku kolmas. YLE ei näytä kaikkea vaan antaa sijaa kaikelle muulle enemmän.

Mutta tää Islannin VV 2005 oli hyvä kisa. Ver Magnusson tapansa mukaan voitti:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom