Ircin voimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oinasmie
  • Aloitettu Aloitettu
J.EdgarHoover sanoi:
Ei sitten mitään takinkääntelyä. Soinille äänet myös varsinaisessa äänestyksessä. Jaa että miksi ? Soini on ainoa miespuolinen ehdokas joka ei ole suostunut antamaan Tanja Karpelalle.
Kyllä, tolla meriitillä saa mun ääneni. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä tuliko jo täällä ilmi mutta Iltalehti veti gallupin pois tuolta "kyselyt" osiosta... enää toimii suora linkki. Hauskinta on se, että Iltalehti ei voi yksinkertaisesti ilmoittaa tuloksia virheelliseksi, koska silloinhan he ottaisivat avoimesti poliittisesti kantaa siihen faktaan, että Timo Soinilla ei ole paskaakaan mahdollisuuksia päästä Suomen presidentiksi. Siispä ainoa keino selittää tuon kyselyn poissaolo ja erikoiset vastaukset on jokin naurettava "kyselyssä tapahtui virhe jossa Niinistön äänet menivät Soinille" tjsp... :)

Täytyy myöntää, etten minäkään ymmärrä, mitä järkeä tuollaiseen kyselyyn on vastata aivan puutaheinää. Mikäli asia ei liikuta, niin onko pakko omalta osaltaan vaikuttaa äänestykseen vain siksi, että "hyvä läppä"? Yhtä lailla kuin Neiti Tuhmailta, olen sitä mieltä, että presidentinvaalit ja muut vastaavat eivät ole edes näin internetgallupeissa naurun asia. Toisaalta, sain kyllä pappatestistä (www.pappatesti.fi ;) ) 70% pappa -arvon, eli ymmärrän, mikäli pidätte minua kalkkiksena ja seniilinä vanhana 17-vuotiaana gubbena.

Opossumi sanoi:
Täytyy myöntää, etten minäkään ymmärrä, mitä järkeä tuollaiseen kyselyyn on vastata aivan puutaheinää. Mikäli asia ei liikuta, niin onko pakko omalta osaltaan vaikuttaa äänestykseen vain siksi, että "hyvä läppä"? Yhtä lailla kuin Neiti Tuhmailta, olen sitä mieltä, että presidentinvaalit ja muut vastaavat eivät ole edes näin internetgallupeissa naurun asia. Toisaalta, sain kyllä pappatestistä (www.pappatesti.fi ;) ) 70% pappa -arvon, eli ymmärrän, mikäli pidätte minua kalkkiksena ja seniilinä vanhana 17-vuotiaana gubbena.
Mä vetoan yhä siihen, että sitä paskaa iltapäivälehdet saavat mitä tilaavatkin. Jos lehdet muutenkin tekevät kyseenalaisia gallupeja, joita se tulkitsee kyseenalaisesti niin tuo äänestyksen pilaaminen on ihan oikein. Ovat vain niin tyhmiä, että tekevät noita "tutkimuksia" nykyään netissäkin, missä tulokset helposti vasta vääristyvätkin. Tämä pila ei ole mitään muuta, kuin näyttö noiden "tutkimusten" huonoudesta.

lej sanoi:
Mä vetoan yhä siihen, että sitä paskaa iltapäivälehdet saavat mitä tilaavatkin. Jos lehdet muutenkin tekevät kyseenalaisia gallupeja, joita se tulkitsee kyseenalaisesti niin tuo äänestyksen pilaaminen on ihan oikein. Ovat vain niin tyhmiä, että tekevät noita "tutkimuksia" nykyään netissäkin, missä tulokset helposti vasta vääristyvätkin. Tämä pila ei ole mitään muuta, kuin näyttö noiden "tutkimusten" huonoudesta.

Miten tehdään kyseenalaisia galluppeja?

Miten iltiksen netissä tekemä galluppi on huonompi kuin vaikka esim kadulla tehty galluppi?
Miten he tulkitsevat väärin gallupin tuloksen?
Kaikki gallupit on aika suolesta, myönnän, mutta gallupin kuin gallupin voi sabotoida, jos kadulla joku kuiskuttelee että "hei tässä ois tämmönen jäynä, vastaa tolle kyselijälle että pidät enemmän mansikasta kuin mustikasta, hih-hih". En nyt ymmärtänyt jotenkin tätä pointsia. Sellaista galluppia ei olisi olemassakaan johon saataisiin kaiken kansan rehellinen tasavertainen ja harkittu vastaus. Vaalit nuo sitten hoitaa.

tosin en ymmärrä koko jutun tarvetta niin ehkä poistun tosikkomaahan tästä :D

Naene sanoi:
Miten tehdään kyseenalaisia galluppeja?

Miten iltiksen netissä tekemä galluppi on huonompi kuin vaikka esim kadulla tehty galluppi?
Miten he tulkitsevat väärin gallupin tuloksen?
Kaikki gallupit on aika suolesta, myönnän, mutta gallupin kuin gallupin voi sabotoida, jos kadulla joku kuiskuttelee että "hei tässä ois tämmönen jäynä, vastaa tolle kyselijälle että pidät enemmän mansikasta kuin mustikasta, hih-hih". En nyt ymmärtänyt jotenkin tätä pointsia. Sellaista galluppia ei olisi olemassakaan johon saataisiin kaiken kansan rehellinen tasavertainen ja harkittu vastaus. Vaalit nuo sitten hoitaa.

tosin en ymmärrä koko jutun tarvetta niin ehkä poistun tosikkomaahan tästä :D
Netissä kaiken maailman aasit pääsee sotkemaan niitä gallupeja vielä pahemmin, kuten tämäkin threadi osoittaa. Kadulla ei myöskään välttämättä kysellä 12-vuotiaitten mielipiteitä vaaleista, mutta netissä ne pääsevät irti ja voivat vaikuttaa tuloksiin aika paljon. Netissä jyänän voi tehdä myös vielä anonyymimmin ja helpommin. Ei tarvitse puhua edes kellekään. Sen kuin vain klikkaa linkkiä.

En itse paljon enempää tosin luota näihin MTV3:n sun muidenkaan tekemiin juttuihin, joissa on haastateltu 200 ihmistä Itäkeskuksessa ja sitten vedetään hirveät uutisotsikot ja väitetään niitä maan kattaviksi. Olen siis aika gallup vastainen henkilö muutenkin.

Hohoho, gallut vissiin tosiaan nollattu ja 90% äänistä silti soinilta. Jatkakaa hyvää galluppia pojat ja tytöt. :D

Oli pakko äänestää uudestaan ku menivät nollaamaan.

SuBi sanoi:
Oli pakko äänestää uudestaan ku menivät nollaamaan.
Mä en nyt osaa. :david: Missä nyt voi uudestaan äänestää?

Ei voi nyt äänestää ketää. Tai ainakaa ne jotka on jo äänestäny (ennen nollausta) ei voi.

Mulla onki modeemi ja muuttuva ip.

Mitäs vittua tämmönen on?!
Jos porukka haluaa Soinin presidentiksi niin eikö sitä saa omaa suosikki ehdokastaa äänestää, jos Niinistö/Halonen olisi saanut yli 70% äänistä niin tulokset olisi saanut olla. Puolueellista toimintaan ja tulosten sensurointia. :jahas:
Soinina tekisin jutun tästä. ;)
Iltalehdelle täydet :david: :david: :david: :david: :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom