Ircin voimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oinasmie
  • Aloitettu Aloitettu
MissEvilEve sanoi:
Päätelmä: Olen tosikko, nuiva ja vanha rupu koska jotenkin ei vaan naurata yhtään tälläiset 'jeejeeirkissähyväläppätehdäänsitäjatätä-jutut' :jahas:

Ääh, ehkä sulla on vaan keskivertoa korkeatasoisempi huumorintaju niin kuin hullulla inkkarilla ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
Mä pidän tälläisiä kaikkia 'vakavina asioina'. Itse jos olisin tuolla ehdokkaana toivoisin että tulokset edes jokseenkin pitäisivät paikkaansa eivätkä olisi ihan tuulesta temmattuja :(

Tässä nyt kuitenkin on esikysely presidenttiydestä eikä mistään 'mikä on paras jäätelömaku' johon kaikki voisi piruuttaan ruksata kohdan: nauris.

Tässä toinen joka ei näe tässä mitään hauskaa... Onhan tuo irccinuorten voima melkoinen, se nyt on todettu, mutta toivottavasti äänestysikäiset ihmiset tajuavat tuon olevan vitsi eikä joku iltiksen ihmegalluppi aikaansaa mitään "hei tuo on noin suosittu minäpä äänestän häntä myös, kai hänessä on jotain todella erikoista"-reaktiota. Itse en oikeasti halua mitään faking Timo Soinia presidentiksi. Yllätyin tosin miten moni täältäkin sinne meni klikkailemaan. Kai pitäisi itsekin relata vähän.

Mummot, herätkää sukupolvi x:n soidinlauluun sieltä kahvipakettikuponkien joukosta. Elämässä pitää olla hitunen anarkiaa, jota voi harjoittaa turvallisesti kotisohvalta ilman vesitykkien ja kyynelkaasukranaattien pelkoa. Von Döbeln ratsastaa aukkoja katsellen ja sillai.

Tyler Durden
Project Manager
Project Mayhem

p.s. In Tyler we trusted

Naene sanoi:
Tässä toinen joka ei näe tässä mitään hauskaa...

No teille kaikille tiedoks: näyttää siltä että koko galluppi on poistettu iltalehden sivuilta. Itse en sitä ainakaan enää löytänyt tuosta "kyselyt"- kohdasta. Eli ainoastaan toi suora linkki toimii.

mutta toivottavasti äänestysikäiset ihmiset tajuavat tuon olevan vitsi eikä joku iltiksen ihmegalluppi aikaansaa mitään "hei tuo on noin suosittu minäpä äänestän häntä myös, kai hänessä on jotain todella erikoista"-reaktiota. Itse en oikeasti halua mitään faking Timo Soinia presidentiksi.

Luuletko tosiaan iltalehden gallupin takia Soini nousee Suomen yllätyspresidentiksi jättäen Salen, Muumimamman ja Matin, sekä 90% kansasta suut auki ajattelemaan: "WTF?!".

Jonkun Iltalehden paskagallupille on ihan sama. Mun mielestä helvetin hyvä läppä, Soini got the vote. Mutta olen kyllä omasta mielestänikin äärimmäisen epäkypsä. :D

Eugen sanoi:
Mummot, herätkää sukupolvi x:n soidinlauluun sieltä kahvipakettikuponkien joukosta. Elämässä pitää olla hitunen anarkiaa, jota voi harjoittaa turvallisesti kotisohvalta ilman vesitykkien ja kyynelkaasukranaattien pelkoa. Von Döbeln ratsastaa aukkoja katsellen ja sillai.

Tyler Durden
Project Manager
Project Mayhem

p.s. In Tyler we trusted

Totta vitussa mutta eiköhän ole päräyttävämpiäkin tapoja kanavoida tuota gen-x-energiaa kuin äänestää porukalla Timo Soinia iltiksen nettiäänestyksessä?

Sori, tää nyt tuli mieleen kun tässä netis pyörin, mutta ehkä pian pääsen nussimaan tyylillä, jota ei ole luetteloitu kansanterveyslaitoksen oppaassa: Penetraatio for Dummies, eli kuinka saavutan idyllin 1.3 lasta (yhteinen sopimus penetraatiosta ja siihen valmistautuminen, hyväksytyt asennot, jälkipito).

Eugen, outlaw fucker

MissEvilEve sanoi:
Mä pidän tälläisiä kaikkia 'vakavina asioina'. Itse jos olisin tuolla ehdokkaana toivoisin että tulokset edes jokseenkin pitäisivät paikkaansa eivätkä olisi ihan tuulesta temmattuja :(

Tässä nyt kuitenkin on esikysely presidenttiydestä eikä mistään 'mikä on paras jäätelömaku' johon kaikki voisi piruuttaan ruksata kohdan: nauris.

Meinasitko että iltalehti tulisi ikinä julkaisemaan tulosta jossa soinilla on 60% äänistä?? Ei varmastikkaan tulisi, joten ei tosta mitään haittaa ole.

Täältä lähti eilen myös ääni Soinille :D

En nää mitää niin vakavaa noissa gallupeissa, oli sitten kysymys presidenttiydestä tai jäätelöistä, etteikö sen kustannuksella voisi pilailla. Ei kukaan tosiaankaan äänestä noiden mukaan.

Kyllä tuo galluppi ainakin mulla vielä toimi. Soikkelille klasahti!

Koskakohan tuosta sitä lööpiä ruvetaan iskemään? :D

Naene sanoi:
Tässä toinen joka ei näe tässä mitään hauskaa... Onhan tuo irccinuorten voima melkoinen, se nyt on todettu, mutta toivottavasti äänestysikäiset ihmiset tajuavat tuon olevan vitsi eikä joku iltiksen ihmegalluppi aikaansaa mitään "hei tuo on noin suosittu minäpä äänestän häntä myös, kai hänessä on jotain todella erikoista"-reaktiota.

Eiköhän iltalehti korjaa väärin menneen gallupin, tai laita lööppiin :
Hakkerit terrorisoi Iltalehteä. :david:

TRENT sanoi:
No teille kaikille tiedoks: näyttää siltä että koko galluppi on poistettu iltalehden sivuilta. Itse en sitä ainakaan enää löytänyt tuosta "kyselyt"- kohdasta. Eli ainoastaan toi suora linkki toimii.

Luuletko tosiaan iltalehden gallupin takia Soini nousee Suomen yllätyspresidentiksi jättäen Salen, Muumimamman ja Matin, sekä 90% kansasta suut auki ajattelemaan: "WTF?!".

Juu, en tietenkään, ei se ollut edes pointti, vaan ärsyttäähän se jos todelliset ehdokkaat saisivat vähemmän ääniä jonkun leikin takia. Onhan noita mummoja jotka eivät seuraa mitään mutta tahtovat saada äänensä kuulumaan äänestämällä... ja niillähän on aikaa. Ja helvetillinen läjä meikäläisiä ulkomailla jotka eivät seuraile Suomen uutisia tai presidenttikamppailuja. Katsoisivat jotain galluppia ja rupeisivat lukemaan yllätysnousijan aatteita ja äänestäisivät häntä. Olisihan se voinut olla niin ettei ketään olisi kiinostanut klikkailla jonkun mikälie Matti Soinin nimeä ja gallupin tulos ei olisi muistuttanut näin paljon läppää.
No, selvähän se ettei näitä tuloksia missään käytetä, en vaan nähnyt mitään hauskaa koko jutussa. T. Mummo. :)

Naene sanoi:
Juu, en tietenkään, ei se ollut edes pointti, vaan ärsyttäähän se jos todelliset ehdokkaat saisivat vähemmän ääniä jonkun leikin takia. Onhan noita mummoja jotka eivät seuraa mitään mutta tahtovat saada äänensä kuulumaan äänestämällä... ja niillähän on aikaa. Ja helvetillinen läjä meikäläisiä ulkomailla jotka eivät seuraile Suomen uutisia tai presidenttikamppailuja. Katsoisivat jotain galluppia ja rupeisivat lukemaan yllätysnousijan aatteita ja äänestäisivät häntä. Olisihan se voinut olla niin ettei ketään olisi kiinostanut klikkailla jonkun mikälie Matti Soinin nimeä ja gallupin tulos ei olisi muistuttanut näin paljon läppää.
No, selvähän se ettei näitä tuloksia missään käytetä, en vaan nähnyt mitään hauskaa koko jutussa. T. Mummo. :)

Eiköhän ne "todelliset" ehdokkaat (outo sana, olisko varteenotettavat parempi??) saa sitä media aikaa huomattavasti enemmän kuin nämä varmat häviäjät eli siis tuohan voisi jopa tukea tasapuolista mahdollisuutta kaikille ehdokkaille tuoda oma kanta julki mediassa.
T:junnu

kahlaajalintu sanoi:
Eiköhän ne "todelliset" ehdokkaat (outo sana, olisko varteenotettavat parempi??) saa sitä media aikaa huomattavasti enemmän kuin nämä varmat häviäjät eli siis tuohan voisi jopa tukea tasapuolista mahdollisuutta kaikille ehdokkaille tuoda oma kanta julki mediassa.
T:junnu

Sittenhän tulisi huono huomionjako ettei muita epävarteenotettavia olla nostettu missään haamugallupissa jalustalle... Tasoitetaan tämä epähuomio vähentämällä Soinin ja varteenotettavimpien ehdokkaiden kampanjarahoitusta!

Juuei, kyllä kai tämä läpästä menee.

eldd sanoi:
Hieno irc-idea ja ihan oikein IL:n puuta heinää -kyselyille, jotka ovat melkein yhtä tyhmiä kuin City-lehden älyttömät gallupit.

Kysely Suomen tulevasta presidentistäkö puuta heinää -kysely? :rolleyes:

Raejuusto sanoi:
Kysely Suomen tulevasta presidentistäkö puuta heinää -kysely? :rolleyes:
Kun ne toteutetaan iltapäivälehtien tapaan, ja lisäksi tulkitaan vielä kohtuullisen epäilyttävästi, niin kyllä, ne ovat täysin puuta heinää.

Heheh Ei helvetti toi oli kyl läppä juttu :hyper:
Eilen ku alkoi toi viestin ketjutus pyörii nii ei meinannu päästä millään äänestää ku vastauksii tuli satoja minuutissa :lol2:

Taitaa olla Soinin itsetunto aika katossa tällä hetkellä :D
Lisää vain tuollaisia tempauksia kun sopiva hetki siihen ilmenee :rock:

Heh, erittäin hyvä läppä =) Soinilla on jo jotain 72% Kaikista annetuista äänistä :kippis1:

Ei sitten mitään takinkääntelyä. Soinille äänet myös varsinaisessa äänestyksessä. Jaa että miksi ? Soini on ainoa miespuolinen ehdokas joka ei ole suostunut antamaan Tanja Karpelalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom