Ircin voimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oinasmie
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paras läppä tässä kohtaa olis äänestää joku toinen tuolta pohjamudista kakkoseks, esim. tuo Henrik Lax... Siinä olis IL:n toimituksella ihmettelemisen aihetta ku perussuomalainen ja RKP:lainen ottaisi voiton. Voin jo nähdä lööpin "Yllätysnimet presidenttipelin johdossa, näe koko gallupin jymytulos" :lol2:

Timo is my bitch.

Soinille meni työpaikan 24:sta koneesta ääni. Mulla ei oo kovin paljon tekemistä täällä....

Miettikää jos näihin galluppeihin saataisiin kirkkoveneen piirtely ja aku ankka mukaan, aijai sitä riemua!

Pitihän tota soinia käydä äänestään....

Tällä vauhdilla Soini pääse heti ekalta kierrokselta Pressaks :hyper:

Oon joko vanha tai muuten vaan nuiva mutta jotenkin en osaa lähteä mukaan 'vakavilla asioilla pelleilyyn'...

En sitte tiedä missä mättää, täällä päässä vai muualla mutta jotenki not funny...

:rolleyes:

Rauta Reiska sanoi:
Pitihän tota soinia käydä äänestään....

Tällä vauhdilla Soini pääse heti ekalta kierrokselta Pressaks :hyper:

Tällä vauhdilla soini-korjattu netti-indexi näyttää Sauli Niinistölle aika kovaa tulosta. Luulenpa jossain tällä hetkellä olevan lievää ihmettelyä. En hämmästyisi ollenkaan "Demarinörtit"-yhdistyksen perustamista. Joinatkaa kaikki, ilmapalloja ja laajakaistaa.

.,.

MissEvilEve sanoi:
Oon joko vanha tai muuten vaan nuiva mutta jotenkin en osaa lähteä mukaan 'vakavilla asioilla pelleilyyn'...

En sitte tiedä missä mättää, täällä päässä vai muualla mutta jotenki not funny...

:rolleyes:

Tässä mitään vakavaa ole, anna palaa vaan :D

Ne tyypit jotka kaikista innokkaimmin on tässä jutussa mukana kuuluvat varmasti kaikista todennäköisimmin siihen porukkaan joka on liian laiska hilatakseen persettään äänestyspaikalle sitten kun on oikeiden vaalien aika. Ei siis tarvitse pelätä että Soinista tulisi presidenttiä.

training_day sanoi:
Tässä mitään vakavaa ole, anna palaa vaan :D

Mä pidän tälläisiä kaikkia 'vakavina asioina'. Itse jos olisin tuolla ehdokkaana toivoisin että tulokset edes jokseenkin pitäisivät paikkaansa eivätkä olisi ihan tuulesta temmattuja :(

Tässä nyt kuitenkin on esikysely presidenttiydestä eikä mistään 'mikä on paras jäätelömaku' johon kaikki voisi piruuttaan ruksata kohdan: nauris.

MissEvilEve sanoi:
Mä pidän tälläisiä kaikkia 'vakavina asioina'. Itse jos olisin tuolla ehdokkaana toivoisin että tulokset edes jokseenkin pitäisivät paikkaansa eivätkä olisi ihan tuulesta temmattuja :(

No hehheh. Eiköhän näitä gallupeja tunge vähän joka tuutista. Uskoisin, että jokaisella ehdokkaalla on kyllä varsin selvä käsitys missä mennään, ilman näiden paskalehtien kyselyitäkin.

TRENT sanoi:
No hehheh. Eiköhän näitä gallupeja tunge vähän joka tuutista. Uskoisin, että jokaisella ehdokkaalla on kyllä varsin selvä käsitys missä mennään, ilman näiden paskalehtien kyselyitäkin.

Niin no onkai, mutta itse en haluaisi tulla tälläisen pilan kohteeksi.

Päätelmä: Olen tosikko, nuiva ja vanha rupu koska jotenkin ei vaan naurata yhtään tälläiset 'jeejeeirkissähyväläppätehdäänsitäjatätä-jutut' :jahas:

MissEvilEven kanssa vähän samoilla linjoilla. Soini on nimittäin sen luokan kuupo että en edes vitsinä halua äänestää häntä. Sitäpaitsi nuo iltiksen äänestykset ovat sieltä merkityksettömimmästä päästä, yleensä niissä juuri päätetään perustaa keskitysleiri vihreille tms. 'hauskaa'. Mutta onhan tuo yksi tapa iltikselle saada hittejä sivuilleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom