Ircin voimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oinasmie
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Ei voi ku enää ihmetellä. Tänä iltana lähti irc-kanavilla kiertään viesti ett joinatkaa kanavalla timo_soini. Tuol sitt kehotettiin äänestäämään iltalehden presidenttiehdokas-gallupissa Timo Soinia. Noh tällä hetkellä galluppia johtaa reilusti Timppa päälle 60% äänienemmistöllä ja ääniäkin on hänelle annettu pääle 8000 ja määrä kokoajan kasvaa. Onse nykytekniikka ihmeellistä ja voi olla iltalehden porukalla miettimistä gallupin tuloksesta :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jaa

ei sitä vaan tällanen yli 30v ymmärrä mitään koko ircistä. hyvä jos osaa tätä foorumia käyttää...

Timo Soini ja hämähäkit Marsista Suomen johtoon, hyvähyvä!
IRC on täynnä paskaa, niinkuin netti yleensäkin nykyään.
Ellei sitten tiedä minne menee.

muutama sekunti myöhemmin:
sai melkein 200 ääntä sillä aikaa kun kirjoitin tätä viestiä

Kylhän toi aikamoista vauhtii saa noita ääniä =)

Huomenna sitten pitääkin pitää Iltalehtee tarkas syynis et jos isonki jutun ne kirjoittais tosta =P

nää vastaavat pilat on ihan törkeen julmia noita järjestäjiä kohtaan :D Mut anti mennä, haha.

Eikös joku tämmönen vastaava tehty jostain "suurin suomalainen"-äänestyksestä, johon sitten irkkaajien toimesta äänestettiin jotain fyysisesti isokokoista suomalaista. Loistavaa :D

Hävettää myöntää mutta Soinia minäkin klikkasin. :nolo:

:lol2: :lol2: :lol2:​

Hullu inkkari sanoi:
Timo Soini ja hämähäkit Marsista Suomen johtoon, hyvähyvä!
IRC on täynnä paskaa, niinkuin netti yleensäkin nykyään.
Ellei sitten tiedä minne menee.

muutama sekunti myöhemmin:
sai melkein 200 ääntä sillä aikaa kun kirjoitin tätä viestiä

Menikö inkkarilla nyt läppä väärään kurkkuun?
Iltalehti kyllä todennäköisesti tiedostaa läpän melko nopeasti, koska seuraavat melko intensiivisesti esim. Muropaketin foorumia, jossa asiasta on myös isohko tredi. Mutta tiedä sitten onko kukaan kertonut Soini-raukalle asiasta :evil:

Hullu inkkari sanoi:
mun käsitys huumorista on selvästikin korkeatasoisempaa kuin keskivertokansalaisen tai mitä netillä on tarjottavana

Joo, mulla on toi sama. Sen takia pyrinkin välttämään netin tarjontaa ja keskivertokansalaisten seuraa. Itse asiassa mun käsitys elämästäkin on selvästikin korkeatasoisempaa.

Hullu inkkari sanoi:
mun käsitys huumorista on selvästikin korkeatasoisempaa kuin keskivertokansalaisen tai mitä netillä on tarjottavana
Niin, jokaisellahan on huumorintaju omasta mielestä huipussaan. Ei tämä elämä niin vakavaa ole.

:hyper: Soini pressaksi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom