Inttitarinoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rontti
  • Aloitettu Aloitettu
salihemmo sanoi:
Siis sehän oli ihan järkyttävässä kondikses se koko v**** reikä - sitä en kiellä. Letkeetä siellä silti oli. Oopiumin onnistuin jollain ilveellä missaamaan, vaikka paikka oli kaikkien huulilla.

Muuten, oliko teillä siellä kouluttajana sellanen yks lutikka (nimeä en muista), joka pudotteli aina jotain ihan ihme juttui suustaan? Tosi hauska. Harrasti näyttelemistä, jossain teatterissa. Se oli sellanen semi-kaappi (ei kauheen iso). Tosi fitissä kondiksessa, ylikorostuneen isot rintalihakset ja kyynärvarsien suonistakin näki että rautaa on tultu nosteltua. Se oli blondi ja sillä oli skappariksi vähän pitempi hiusmalli - me sanottiin sitä sen takii he-maniksi. Meille se veti lahdessa jumppasalissa nää lähitaistelu/kuljetusote setit.

Puhut aika varmasti syväjärvestä olihan se melko hauska äijä. Mitä saapumiserää oot?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
D.Yates sanoi:
Meillä oli kaksi täysin erilaista vänrikkiä. Toinen lompsi aina sissipipo päässä sen näköisenä ettei juuri nappaa. Toinen oli välillä todella rasittavan virkaintoinen ja sai koulutuskohtauksia tämän tästä vaikka sinänsä ok kaveri olikin, varre tunnetaan pesäpalloilusta.
Vartiamäki & Saha?

rontti sanoi:
Puhut aika varmasti syväjärvestä olihan se melko hauska äijä. Mitä saapumiserää oot?

Kyseinen setä palveli Säkylässä silloin kun ite heiluin siellä. (1/95)

Kauheen kokonen ukko, ainakin tälläsen pikkupojan mielestä... :worship:

salihemmo sanoi:
Voin kyllä vahvistaa sen mitä broidisi sanoi lahden ilmapiiristä. Lahti on suomen iisein mesta palvella. Hyrylä on toisiksi iisein. Tästähän on sanontakin. Hyrylä on armeijan korvike, ja lahti on hyrylän korvike. Hyrylässä on kuitenkin paremmat oltavat. Punttisali on paljon parempi. Lomat on spolleilla järjestetty tosi hyvin hyrylässä (harjoitusviikko+vlv-vartioviikko-lomaviikko). Ja ne paikat siellä lahdessa oli ihan kuvottavan paskassa kondiksessa. Koko mesta on totaalisen remontin tarpeessa.

En tiedä miten iisi Lahti oli palveluspaikkana, mutta väittäisin että aika tiukasti tuosta helpoimman paikan tittelistä kilpailee myös Kuuskajaskari aka Suklaasaari. Alokasajan jälkeen läksin viestikurssille Kuuskajaskarille, ja jo ensimmäisenä aamuna iski hillitön kulttuurishokki. Tuli kuulutus "Valmistautukaa aamiaselle, aikaa 45 minuuttia, toimikaa!" Eihän tällaiseen ollut tottunut, ja sitä vanhasta muistista pukeutui, teki punkan, kävi kusella ja rääkillä yhteensä viidessä minuutissa niin sitten ihmeteltiin loput 40 minuuttia että mitäs nyt. Aamiainen löi Upuinniemen safkojen jälkeen vielä enemmän ällikällä, tarjolla oli puuron lisäksi ruoreita sämpylöitä, erilaisia leikkeleitä ja hedelmiä. Siinä vaiheessa mietin jo että mä jään sinne asumaan.

Kuuskajaskarin viestikurssin jälkeen jouduin Mäkiluodon linnakkeelle ("Ei se ole mikään rangaistus" - muuten vaan Mäkiluotoon passitettiin kaikki sählärit ja häröilijät), jolloin suklaa loppui kertaheitolla. Mäkkärin aikana sitten kerran myöhästyin lomilta tullessa kun olin fiksuna vetänyt sunnuntaina nk.peppuhumalat. Jouduin sitten linnakkeen varapäällikön puhutteluun, joka oli erittäin vittumainen kaveri, mutta sillä oli sellainen tietty pilke silmäkulmassa ja hyvälle päälle sattuessaan ihan siedettäväkin. Menin alikessun seurassa kuulemaan kunniaani, ja keskustelu meni lähes sanasta sanaan seuraavasti:

Alik: Herra yliluutnantti, yhtä miestä pitäisi ojentaa
Ylil: (innostuneen kuuloisena) JAAHAS! KETÄ?
Minä: Herra yliluutnantti, tykkimies Jussila, minua
Ylil: NO NIIN! JUSSILA, OJENNUS!
(tässä vaiheessa seisoin neuvottomana asennossa, koska en keksinyt miten yhden miehen muoto tekee ojennuksen)
Ylil: JUSSILA, JOS VIELÄ JOSKUS MYÖHÄSTYTTE LOMILTA, OLETTE MULKKU JA JOUDUTTE PUTKAAN, ONKO SELVÄ?
Minä: Tämä selvä herra yliluutnantti!
Ylil: Voitte poistua.

Poistuin paikalta pikaisesti ja äärimmäisen helpottuneena ettei tullut mitään sanktioita. Hieman tosin huvitti tuo puhuttelun kulku.

Toinen mieleen jäänyt tapaus oli saman yliluutnantin pitämä puhuttelu ryhmänjohtajille. Juttu lähti siitä, että Mäkiluodossa oli merivalvojana yksi oikein vitun dorka kaveri, joka oli jonkun ison toimitusjohtajan poika, ajeli Porchella jne. Kerran kun päivystäjä tuli herättämään tätä vesseliä tolppavuoroon, hän päättikin ettei viitsi lähteä. Päivystäjä haki paikalle meva-alikessun joka meni herättämään tätä kaveria hieman kovakouraisemmin (kiskoi punkasta lattialle ja tarjosi muutaman isällisen avokämmenen). Tämän seurauksena siis kaikki ryhmänjohtajat joutuivat yliluutnantin puhutteluun. Puhuttelussa ylil kysyi ryhmänjohtajilta: "Mitä teette ensi kerran kun näette että Toropaista (nimi muutettu) lyödään?" Huoneessa vallitsi hetken syvä hiljaisuus, jonka ylil hetken kuluttua itse katkaisi "Oikein! Ette mitään."

Näköjään se armeija on kautta aikojen aiheuttanut ihmisille samanlaista häröilyä: meilläkin leirillä vähän väliä kun herätti kaveria kipinään niin se rupesi pukemaan ja mesoo että "perkele hälytys"!

Ja se pakollinen "ei käynyt ekaan kahteen viikkoon suihkussa" kaverikin löytyi... Tälle sankarille ei reilun viikon paskomattomuuskaan ollut ongelma... ei tainnu leireillä käydä kertaakaan tarpeillaan, paitsi pitkillä leireillä saunapäivänä kun pääs poslarille...

Haju oli kyllä mielenkiintoinen kun viime kesän 3vkon helleaallossa vedettiin peruskoulutusta... Loppujenlopuksihan kaveri yritettiin kantaa suihkuun. Yritykseksihän se jäi kun sälli paino reilun 100kg ja oli 206cm pitkä!

Tämä ihmisten unissaan hölötys oli kyllä aika legendaarista:

Joskus P-kauden lopussa kun kaikki vähänkään särmänneet stressasivat että hitto jos nakitetaan AUK:kiin niin heräsin yöllä kun yksi tälläinen tapaus mesoaa unissaan: "En oo menossa... en perkele lähde". Menee hetki ja sitten rupeaa tulemaan: "Komppaniaaaa... taaakse poistu!". Oli naurussa pidättelemistä!

Alokasleirillä puoli telttaa herää kun AU pauhaa unissaan jotain tyyliä: "Seis, seis... pysähdy... mitä teillä on kädessänne! Laske se maahan! Seis... Jumalauta mä sanoin seis!"
Liekö Spolleksi halunnut! :D

P-kauden suojelukoulutuspäivänä lähtivät osa porukasta hakemaan nasseensa sellaisia rillejä... olivat sitten käyneet toisen joukkueen luona syömässä (n. 500m päässä)

Yhtäkkiä paikalle pamahtaa luutnantti rynkky kädessä ja naama punaisena että "kenen perkeleen rynkky tuolta löyty"... Jonkun ajan jälkeen kun ei omistajaa löydy lukee luti sarjanumeron ääneen... yhtäkkiä kuuluu Jääkäri Ahosen ääni: "perkele se on muuten mun"!
Ahoselle pieni puhuttelu ja muut lähettiin sitten pienelle lenkille... kyllä kiiteltiin Ahosta! :curs:

Oottekos muuten kuullut tästä uudesta ns. "kevennetystä koulutuksesta" mitä mm. Santahaminassa sovelletaan nykyisin; Poistuttaminen on kielletty. Juoksuttaminen kielletty. Joka ruokailun jälkeen on varusmiesten saatava 30min lepo. Iltavahvarit / pinkkatarkastukset (joita ei kuulemma käytännössä edes ole...) eivät saa venyä, vaan nukkumaan on päästävä klo 22.

Ja kun körreille oli pidetty aiheesta laajat oppitunnit, niin ovat kuulemma heti käsiojossa että "herra kokelas, mutta kun eihän noin saa tehdä" jne tai sitten menevät suoraan komppaniapäällikölle valittamaan.

Kohta ei varmaan tartte edes hiuksia leikata vaan saavat jätkätkin käyttää hiusverkkoa...

Aika pullamössöilyksi menee!
Olen helvetin tyytyväinen että menin viime kesänä inttiin enkä nyt tammikuussa!

rontti sanoi:
Myöpä saatiin Kisse aneleen meiltä anteeksi lippis kädessä :lol2:
Kisse oli mennyt osoittelemaan yhtä alokasta rynkyllä päähän siis piippu ohimossa. Noh nohevat spolmiehet tietenkin raportoi asian eteenpäin. Tämä tapahtu niinisalossa.

Mutta muistatko Riekkiä tai prepulaa?

Tehtiinkö se räp-biisi kissestä teidän aikana?

Kaveri oli hoitanu sen kissen
ongelmiin siitä hommasta just, ku oli ollu jotain vääntöö aiemmin sen kans :worship:

btw. musitaako kukaan parolassa palvellut luutnantti lohiniemeä..?
siinä oli kanssa kaveri kohtuullisen kovassa kunnossa! :rock:

Vekaranjärvellä jääkärikomppaniassa ollessani, sain nauttia kouluttujasta nimeltä Ville Loihuranta. Miehestä oli liikkeellä niin monta legendaa että varmasti riitti. Pätevä kouluttaja, hyvä tyyppi ja aikas särmä sotilas. No mieleen jäi muutamia legendaarisia lausahduksia by Loihuranta.

Oppitunti ennen taisteluharjoitusta:
- Ja jätkät tää harjotus vedetään täysillä, teidän pitää olla parhaita... Jos ette tee tätä kunnolla itsenne takia...minun takia, niin tehkää se kunnolla minun vaimon ja lapsien takia... Jos ryssitte tän niin illalla kun menen kotiin anna vaimolle ja lapsille turpaan ja heitän ne pihalle pakkaseen!!!

No harjotus meni hyvin ja harjotuksen jälkeen loihuranta totes "jaa taitaa vaimo saada illalla muutakin kuin turpaansa"

Oppitunnilla aiheena jääkärijoukkueen kokoonpano, samainen sankari totesi että, no eihän suomen armeijalla ole riittävästi moottorikelkkoja, moottorisahoja tai traktoreja mutta kun sota syttyy niin minä ajan pasilla kaupan ikkunasta sisään ja haen ne tavarat...

Ja vielä eräs taisteluharjoitus... Loihuranta oli viikonloppuna katsonut elokuvan gladiaattori ja siitä innostuneena ennen ryhmän hyökkäystä käveli joka jätkän viereen laittoi käden olkapäälle ja sanoi "kunnia tai kuolema" muut skapparit katsoivat hiukka hitaasti mutta eivät kehdanneet puuttua asiaan... :D

Mä jo odottelinki millon joku mainitsee Loihurannan. Mahtava ukko. Jälkeenpäin Loihurannan juttuja on eniten ikävä.
Ensimmäinen tapaaminen Loihun kanssa oli, ei nyt niin kamalan mukava. Loihu oli ollu lomalla ja palannu takas duuniin kun meillä oli tämä morttileiri. Ville tuli sit tarkastamaan joukkoja ja oltiin poikien kanssa porattu poteroa viimenen vuorokausi. Minut ja taistelijaparini sitten käskettiin vartioon poteroon ja tekemään hiljanen hälyytys. Minä nuorempana juoksin sitten teltalle ja kun hälytys oli suoritettu me vartijat lähettiin sitten omiin poteroihimme. kaverilla tais olla kypärä silmillä kun ajo suoraan Loihun päälle ja iski rynkyllä sitä kylkeen. Ville ei kuulemma liikahtanukkaan. Käytiin sitten myöhemmin kysymässä että kävikö pahasti niin Loihu tokas helvetin vihasena että PIDÄ POIKA VARAS TAI SEURAAVAN KERRAN MINÄ AJAN SINUN PÄÄLLE! sillon kyllä vähä alko pelottamaan että mikä helvetin hullu toi oikein on. Noita legendaarisia Loihun perhe-elämään liittyviä huhuja on vekara pullollaan, mm sellainen että loihun kakaralla on ohjattu aamutoimi joka helvetin aamu:)
Oltiin pataljoonan perinnepäivilläkin jossain tarjoilunakissa niin nähtiin sitten loihu ja sen muija. Oli muistaakseni aika vimosen päälle kissa. Eikä muistaakseni mustelman mustelmaa.

Onhan näitä mukavia muistoja. jaksais vaan kirjottaa. Tää mun taistelijapari on mm. tuhonnu aukin kakkoskerroksen osittain vesivahingoilla sun muuta settiä. jos niistä myöhemmin

Tuli heti lämpimiä muistoja Loihurannasta. Aukissa piti kerran olla moottorimarssi ja yksi oppilas Lahti oli oppilasjohtajana. Sen piti pitää huolta että Pasit on käynnissä ja valmiit lähtöön tyyliin 8.00. Noh pakkasta -20c ja aukin Pasit oli ne kaikkeen vanhimmat paskat mitä sieltä löyty ni eihän ne lähteny käyntiin. Loihuranta sai törkeet pinnat kun oltiin myähässä ja alko huutaa Lahdelle että: käskeminen on 5% käskemistä ja 95% käskyn noudattamisen valvomista. Annan esimerkin. Lahti taakse poistu, oikella poistu jne. joka suuntaan helvetin monta kertaa ja se juoksi koko ajan sen perässä :whip: Siinä sitten koko muu auk tsiigas vaunu parkkiksella kun loihis vähän poistutti ja anto esimerkkiä... Olikos teidän kenenkään aikana enään kapteeni Saarta tai silloista vänrikkiä nimeltään Tiihonen? Tiihonen tuo edelleen kylmiksiä kun sitä ajattelee :itku:

Noi lasten ohjatut aamutoimet ym. on kyllä yleensä semmosta legendaa, että huh huh. Upinniemessä on yksi luutnantti nimeltään Kaasinen, tai ainakin oli vielä pari vuotta sitten, josta jotkut väitti, että sillä on mm. kaksi saksanpaimenkoiraa, jotka osaa mm. käskyt asento ja lepo. Ja se äijä olis joku ihan skitso. Ja muitakin uskomattomia juttuja siitä liikku. Totuus oli, että sillä oli yksi tai kaksi ihan pientä normaalia koiraa. Ja ne muutkin huhut oli kyllä todella väriteltyjä.

Alokaskauden lopussa sairastuin keuhkokuumeeseen, jonka seurauksena vietin ihanan viikon keskussotilassairaalassa ja sen jälkeen pääsin vielä viikoksi kotihoitoon.

Olo alkoi olla jo aika terve ja niinpä perjantai-iltana sitten saunottiin kavereiden kanssa ja tempastiin viinaa oikein huolella. Siinä vaiheessa kun olin juonut ison leijona-pullon ja alettiin suunnitella baariin lähtöä soi kännykkäni.
Soittajan numero näytti jotenkin tutulta, mutta en siinä tilassa saanut päähäni mistä.
Käytiin seuraava vuoropuhelu:
Minä:"Jooo"

Ylil:"Hyvää iltaa! Täällä yliluutnantti Suominen panssaritorjuntakomppaniasta!"

(pomppaan sohvalta ylös,asento napsahtaa vaistomaisesti, olo tuntuu heti kaksi promillea selvemmältä)
MInä:"HeRRa ylilluutnannttii!!":eek:

Ylil:"Mikäs nönnönnöötä oikein vaivaa? Teillä on jo reippaasti yli 20 vapautuspäivää."

Minä:" Herra yliluutnantti. minulla on keuhkokuume" (yritän kuulostaa mahdollisimman selvältä, mutta samalla sairaalta)

Ylil: "Jahas. Te olette ilmeisesti tällä hetkellä kotihoidossa. Minkäslainen olonne on nyt?"

Minä: "Kyllä se tästä koko aika on paranemaan päin"
(taustalta kuuluu kavereiden tirskahtelua)

Ylil: " No koettakaahan hoitaa itsenne kuntoon! Muuten täytyy kohta harkita E:n papereita."

Minä: "Kyllä koetan"

Ylil:"Hyvää illanjatkoa. Loppu"

Minä:" loppu"

Jälkeenpäin rupesin miettiin että varmaan yliluti soitti ihan piruuttaan juuri perjantai-iltana, kun tiesi minun olevan kotihoidossa ja taisi arvata homman nimen
Muuten Suominen oli kyllä hyvä tyyppi.

Olen muuten nähnyt Loihurannan Villen Kouvolan kuntokeskus Ykkösellä. :D
Loihuranta oli mullakin kouluttajana alokasaikana,itse olin kakkosjoukkueessa ja Loihis oli ykkösjoukkueen johtaja.

KymJp:n kapiaisista puheenollen,muistaako muut vielä Vänr Tiussaa eli höpö-enskaa?Kaveri oli varmaan kuusi vuotta vänrikkinä kunnes sai kaksi vaihtoehtoa:joko eroat palveluksesta tai saat kenkää,Omasi ongelmia viinan kanssa ja kärähti ratistakin pari kertaa.Oli sellainen tyyppi ennen eroaan että ei hirveesti kiinnostanut,muiden käskiessä ampumaradalla:"Ampuma-asento-maaten"Tiussalla oli:"Enska sanoo-pötkölleen".
Ollessani 1.Jk:ssa komppanian vääpelinä oli legendaarinen Ltn Jorma "pappa"Kujala joka oli sellainen kaveri että tarjoan kyllä kaljat jos joskus nähdään... :kippis1:

Vekaralta löytyy ihan legendaarisia tyyppejä,muistellaanpa vaan Lääkmaj Jouko Leppästä....

Myös Lohiniemi PsPr:sta on tuttu,olin Parolassa kurssilla ja majoitettu Panssarihuoltokomppaniaan jonka kouluttajana Lohiniemi toimi.Eräs yö herättiin hirveään huutoon kun Lohiniemi oli yllättänyt toisen tuvan jätkät katsomasta telkkaria hiljaisuuden jälkeen.Eräs tupamme parempiuninen kaveri ei herännyt Lohiniemen huuton niin Lohis kippasi tämän sängystä lattialle... :eek:

Mika79 sanoi:
Olen muuten nähnyt Loihurannan Villen Kouvolan kuntokeskus Ykkösellä. :D
Loihuranta oli mullakin kouluttajana alokasaikana,itse olin kakkosjoukkueessa ja Loihis oli ykkösjoukkueen johtaja.

KymJp:n kapiaisista puheenollen,muistaako muut vielä Vänr Tiussaa eli höpö-enskaa?Kaveri oli varmaan kuusi vuotta vänrikkinä kunnes sai kaksi vaihtoehtoa:joko eroat palveluksesta tai saat kenkää,Omasi ongelmia viinan kanssa ja kärähti ratistakin pari kertaa.Oli sellainen tyyppi ennen eroaan että ei hirveesti kiinnostanut,muiden käskiessä ampumaradalla:"Ampuma-asento-maaten"Tiussalla oli:"Enska sanoo-pötkölleen".
Ollessani 1.Jk:ssa komppanian vääpelinä oli legendaarinen Ltn Jorma "pappa"Kujala joka oli sellainen kaveri että tarjoan kyllä kaljat jos joskus nähdään... :kippis1:

Vekaralta löytyy ihan legendaarisia tyyppejä,muistellaanpa vaan Lääkmaj Jouko Leppästä....

Myös Lohiniemi PsPr:sta on tuttu,olin Parolassa kurssilla ja majoitettu Panssarihuoltokomppaniaan jonka kouluttajana Lohiniemi toimi.Eräs yö herättiin hirveään huutoon kun Lohiniemi oli yllättänyt toisen tuvan jätkät katsomasta telkkaria hiljaisuuden jälkeen.Eräs tupamme parempiuninen kaveri ei herännyt Lohiniemen huuton niin Lohis kippasi tämän sängystä lattialle... :eek:

Juu kyllähän Tiussa on tuttu :lol2: Ja se sai joko monoa tai sitten oli eronnut koska oli lokakuussa samoissa kertausharjoituksissa kuin minä. Alko repeilyttää heti kun näki sen ja vielä enemmän kun tajus sen olevan kertaamassa myös :rock: Se oli huoltojoukkueen johtaja tai vastaavaa ja yks tuttu oli kuskina samoissa kertauksissa sano et meno oli aivan samanlaista kuin silloin ennen...

Maikki sanoi:
btw. musitaako kukaan parolassa palvellut luutnantti lohiniemeä..?
siinä oli kanssa kaveri kohtuullisen kovassa kunnossa! :rock:

Hehheh, Lohiniemi oli kyllä ihan klassikko äijä.. oli PsPr:ssä lääkintähuoltoupseerina silloin kun minä siellä palvelin, ja eihän se äijä tajunnut lääkinnästä yhtään mitään :D Kerrankin pakotti yhden kaverin suorittamaan pyörämarssin loppuun asti vaikka tällä oli polvi ihan rikki.. Tilkan reissuhan siitä kaverille sitten myöhemmin tuli. Vastaanotolla Lohiniemi pisti porukkaa punnertamaan jos ei istunut riittävän hiljaa paikallaan.. aivan sama vaikka olisi ollut kuinka kipeä.

Joku toinen luutnantti sai Lohiniemen suututettua kunnolla eräällä leirillä huutamalla kaikkien kuullen: "Lohiniemiiii! vieläkö sä käytät hormoooneita!!" :D Ja sittenhän Lohiniemi rupersi rähjäämään kuinka hän on natu ja vaan treenaa kovaa :D :D

Eräältä Lohiniemen entiseltä koulukaverilta kuultua: "Voi vittu, mä näin Teron (Lohiniemen) äsken, vähänkö se oli kasvanu.. silloin kun me oltiin koulussa se oli semmonen pieni rääpäle että kun sitä heitti lumipallolla polveen niin sen nenästä alkoi vuotamaan verta!"

hmm...jos pari johtajakaudelta;
Uusien morttien ensimmäinen päivä. Illalla kävin heittelemässä läppää tuvalleni. Paria jannua neuvoessa lähti yks taistelija sitte suihkuu. Tupakaveri kysäsi varovasti, että tollasessa varustuksessako sitä pitää suihkuu mennä...tsekkasin käytävälle ja näin kaverin tepastelemassa kohti suihkua pelkät släbärit jalassa ja pyyhe nätisti käsivarrella :rolleyes:
Tupa oli vielä käytävän perimmäinen, ja suihkutilat oli toisessa päässä käytävää. Jokaisen tuvan ohitus aiheutti valtavaa repeilemistä ja katsojia ilmaantui oville. Noh..kaverin puolustukseksi voidaan todeta, että lopulta pääsi jopa RUK:iin.
Seuraava...olin päivystäjänä, ja lähdin sit yöllä herättelemään ensimmäistä apupässiä. Kaveri ei meinannu herätä millää, joten tempasin sitte peiton pois päältä..yllättäen kaveri veti unissaan hanskaansa, ja pääsin todistamaan tapahtuman loppuhuipennusta muiden tupakavereiden ohella...

:offtopic:
nsa sanoi:
Oottekos muuten kuullut tästä uudesta ns. "kevennetystä koulutuksesta" mitä mm. Santahaminassa sovelletaan nykyisin; Poistuttaminen on kielletty. Juoksuttaminen kielletty. Joka ruokailun jälkeen on varusmiesten saatava 30min lepo. Iltavahvarit / pinkkatarkastukset (joita ei kuulemma käytännössä edes ole...) eivät saa venyä, vaan nukkumaan on päästävä klo 22.

Kohta ei varmaan tartte edes hiuksia leikata vaan saavat jätkätkin käyttää hiusverkkoa...

Aika pullamössöilyksi menee!
Olen helvetin tyytyväinen että menin viime kesänä inttiin enkä nyt tammikuussa!

Ihan oikeaan suuntaan on menossa. Turha pompottelu pois ja keskitytään siihen olennaiseen. Vai pitääkö sen intin aina olla mahdollisimman vittumainen paikka?

Minua ainakin suuresti vitutti juosta jonkun räkänokan takia illalla tupaan ja takaisin ja tehdä niitä pinkkoja uusiksi. Sitten kun pitäisi opiskella jotain tarpeellista niin on silmät ristissä väsymyksestä.

Proteos sanoi:
Kaveri oli SM-tason pituushyppääjä (wtf) ja silti esim. allekirjoittanut kepitti hänet vauhdittomassa pituudessa 6-0... Voitte kuvitella kuinka paljon ketutti kun kaveri on kaikki päivät treenaamassa vaikkei mitään ominaisuuksia ole.

Mikä sinun pointtisi on? Kai pojalla jotain 'ominaisuuksia' oli, jos hän kerran hyppäsi pituutta niin korkealla tasolla! Inhottaa tällainen typerä elvistely.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom