Vittu vähän harmitti kun lihaskuntotestissä sain vain 13 vai oliko se 14 leukaa.. Se oli vika testi ja jäin sinne salille tekee selkää... No, olin siinä sit lämmitelly jo pari sarjaa ja tein sen testisarjan niinkun ekana kovana sarjana samalla tekniikalla kuin normaalistikin treenissä eli kovalla supistuksella ylhäällä ja hidas suoritustekniikka, ja sit vittu en sen takia saanu kun sen 13 tai 14 kuitenkin niin ettei saanu siitä kiitettävää :D.. Hiukan nolotti kun siinä joukkueessa ei kuitenkaan ollut ketään muuta pumppaajaa ja kaikki kannusti raivolla ja sit jäi kiitettäväkin saamatta, ois vaan pitänyt vetää ne leuat nopeesti niinkuin kaikki muutkin veti...
Cooperissa meni kevyesti juosten 3000m, seisoskeltiin siinä 3000m rajalla vielä loppuaika parin äijän kanssa, ei viittiny enempää rasittaa pääasia et sai juoksumerkin. Eipähän menny jalat yhtään tukkoon. Uintikisan voitin hähähää mut vittu uintimerkkejä ei jaettu :itku: :curs:.
Intin aikana ei tosiaan kannata stressailla mistään kehityksestä, käy salilla jos ehtii ja jos ei niin ei. Ite oon tottunu yli 10 vuotta treenaamaan ja sillonkin (1999) oli treeniä jo alla 7 vuotta joten se että pääs treenaamaan oli enemmänkin psyykkisesti hemmetin positiivista. Jos peruskunto ei oo hyvä sitä kannattaa alkaa treenaamaan viimeistään muutamaa kuukautta ennen niin pääsee helpommalla. Mua ei voimatasojen laskeminen haitannut yhtään, alokaskaudella pyrin käymään treenaamassa pari kertaa viikossa intissä ja viikonloppuna kanssa tai kotona jos pääs vapaille. Auk I:llä sama tahti jos ei ollu leirejä, II:lla oli mettää aina ma-to joten treenit oli pe-su. Oli ainakin vitun tiukka etenkin auk I:sen aikoihin. Ja kun aukista pääs niin seuraskin helpohko puolen vuoden kausi millon treenattiin kunnolla lihaa, painokin nous yli 10 kiloo. Ilman mitään turhia lisäravinteita tai mössöjä, intin perusruuillla pärjäs oikein hyvin :kippis1:.