Inttiin valmistautuminen...?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by id&t
Eipä ookkaan, mutta kuinkas monella on sotilaspassin arvostelut kiitettävä ja kiitettävä!?

Meillä oli ainakin skapparien mukaan periaatteena, ettei Kenttäkelpoisuudesta voi saada kiitettävää ilman "tulikastetta". :evil:
Ihan hyvä perustelu mielestäni...

Eipä ookkaan, mutta kuinkas monella on sotilaspassin arvostelut kiitettävä ja kiitettävä!?

Kiitettävä ja Kiitettävä
Ja Killan mitali!

EDIT

TrainLikeHEll: Oikein :kippis1:

samoin, kiitettävä ja kiitettävä + killan mitali.

Originally posted by TrainLikeHell
samoin, kiitettävä ja kiitettävä + killan mitali.
Voin sanoa, et ei salilla käynti paljon helpota armeijassa! Sinuna panostaisin lenkkeilyyn ja jos punttia täytyy tehdä, niin panosta treenit suurille lihasryhmille eli jalat, selkä, rinta ja vatsa. Kunnon kohottamiseen hyviä lajeja ovat rullaluistelu, lenkkeily, pyöräily, sauvakävely ym. pallo/joukkue pelit.

Data: YEAH! eihän sinne nyt sössimään mennä.. :)
:kippis1:

Juu...

Kävele ja lenkkeile vitusti....Jos meet talveksi, niin opettele hiihtämään...

Originally posted by penamies
jees kiitti vinkeistä
mä oon menossa vekaraan viestiin, onks jollain kokemuksia..?

Jees siellähän sitä tuli vietettyä aikaa kuuden kuukauden verran reilu vuosi sitten.

h.

Originally posted by reiz
Oliko noissa kuinka pitkät aikarajat?
Eiks se niin mene että cooper 12min, vatsat 1min, punnerrukset 30s ja leuoissa ei ole aikarajaa, noista selkäliikkeistä en tiedä mutta kai se on 1 min niissäkin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka noi selät ja vatsat muuten suoritetaan??

Vatsat tyyliin kaveri pitää jaloista kiinni ja sit sit uppia hirveeät hupakkaa??
Mut kuinkas selkä??

Mitenkä Hulkki muuten cooperissa juoksit noinkin vaatimattoman tuloksen, vaikka yu-taustaa, sulla kuitenkin on, mikä ilmenee tosta sun jäniksen loikastakin!?? Et kuitenkaan tainnut mikään moukarinheittäjä aikoinasi olla? ;)

Kyllä ihan peruskunnolla pärjää pitkälle alokas aikana ja sitten riippuen mihin aselajiin sijotut niin helpommax se menee koko jan poikkeuksia tietysti on ja onhan siel jengi pärjänny ihan rapakuntoisinaki.
Onks kellään tietoo et onko kasarmialueilla tänä päivänä punttisaleja? niitähän ois hyvä olla sais porukat käydä treenailees, eikä hyvä putki katkeis sinne.

Originally posted by Meatball
Älä stressaa sen intin takia. Siel on aivan yks vitun lysti missä kunnossa olet, koska et siellä pääse treenaa ja tuut juoksee siel niin paljon että kaikki lihasmassa tulee katoo.. no ehkä lihasmuisti korjaa asian... itse pääsin vasta kunnolla treenaa AUK 1 aikana noin 3 krt/ vko. No loppupeleissä on tullut treenin aikana painoa lisää n. 10 kg. syö vaan kunnolla. Mutta kaikkihan riippuu siitä mitä aiot intiss tehdä....... :lol2: Itse kävin spol- linjan eli spol- aukin ja siel juoksin niin et punttitreenistä ei tullu mitään....
Tosi asiassa siel vaan lihooo... Ja Niin vitusti... En tiedä miten 6 kk miehillä?????:kippis1:

Kyllähän se nyt on niin että kyllä siellä pääsee treenaamaan jos vaan haluaa, tietenkin pari ensimmäistä viikkoa voi olla vähän hakusessa kun ei tiedä aikatauluista ym. ja sua veidään koulutuksesta koulutukseen

Mikä lihasmassa siellä katoaa jos ei ole salilla juurikaan käynyt? se voi jopa nousta tetsaamisessa ym

Jotkut sanoo että lihoo mutta minä en ainakaan lihonut koska tuli treenattua sekä juoksua että punttia lähes koko armeija aika

eri asia jolloin kundilla joka on saanut oikeasti lihaa luiden ympärille ja voima tasot on kunnossa niin pientä laskua voi tulla sen ryynäämisen vuoksi

Minä ainakin suosittelen sekä kuntosali että juoksu/kävely treenejä tasapuolisesti palautumista unohtamatta joka ei kyllä nuorella iällä ole ongelma(palautuminen) kunhan syöt riittävästi vaikka ihan normaalia kotiruokaa josta voi sitten karsia rasvoja pois jos siltä tuntuun

Siellä tulee olemaa helpompaa jos olet edes jonkinlaisessa kunnossa..... sillä silloin kun minä kävin eli 12-v sitten niin ne jotka eivät päässeet 2600 cooperissa heti alussa joutuivat ohjattuun jouksuharjoitteluun

Originally posted by PacMan
sillä silloin kun minä kävin eli 12-v sitten niin ne jotka eivät päässeet 2600 cooperissa heti alussa joutuivat ohjattuun jouksuharjoitteluun

Pitäisköhän sitä sitten taktikoida ja jättä toi raja juoksematta, et pääsee ohjattuun juoksuharjoitteluun mukaan! ;)
Ei se juoksutekniikan parannus koskaan pahaa tee!

Originally posted by PacMan

sillä silloin kun minä kävin eli 12-v sitten niin ne jotka eivät päässeet 2600 cooperissa heti alussa joutuivat ohjattuun jouksuharjoitteluun

Mulla on kans samanverran aikaa tosta armeijasta meillä ei muistaakseni ollu mitään ohjattua juttua mut se riippuukin sit paikasta kai.

Originally posted by Ryback
Mitenkä Hulkki muuten cooperissa juoksit noinkin vaatimattoman tuloksen, vaikka yu-taustaa, sulla kuitenkin on, mikä ilmenee tosta sun jäniksen loikastakin!??
Lihaskuntotestin tein kunnolla, eli otin kaikista kiitettävän ja lopetin siihen sillä se ei suoranaisesti rasittanut niin paljon että olisi vaikuttanut punttitreeneihin.

Cooperia en oikein viitsinyt juosta sillä aerobinen liikunta on saatanasta :D ja maksimisuoritus cooperissa pistää jalat todella jumiin mikä ei tee hyvää jalkatreenille. Joten hölkkäsin 2300. Kotiutuscooperissa kävelin 1700 m.

Originally posted by Hulkki

Cooperia en oikein viitsinyt juosta sillä aerobinen liikunta on saatanasta :D ja maksimisuoritus cooperissa pistää jalat todella jumiin mikä ei tee hyvää jalkatreenille. Joten hölkkäsin 2300. Kotiutuscooperissa kävelin 1700 m.

Aika HC:tä mieshän vaikuttaa kehonrakentajalta ihan henkeen ja vereen! :kippis1:
Itse olen nyt käynyt nyt viimeaikoina punttipäivän välissä vetäsemässä pienen lenkin.. tiedä sitten mitä tekee mun lihasten kehittymiselle, mutta kun tulee kuitenkin harrasteltua vähän kuntoa vaativaakin liikuntaa kavereiden kanssakin niin ei haluu ihan rapakunnossa olla tälläkään osastolla... :jahas:

Originally posted by id&t

"Laulu Suomen on, laulu Suomen on..."
arvostelu kiitettävä ja kiitettävä + perinnekillan pysti.

t. resltn

Vittu vähän harmitti kun lihaskuntotestissä sain vain 13 vai oliko se 14 leukaa.. Se oli vika testi ja jäin sinne salille tekee selkää... No, olin siinä sit lämmitelly jo pari sarjaa ja tein sen testisarjan niinkun ekana kovana sarjana samalla tekniikalla kuin normaalistikin treenissä eli kovalla supistuksella ylhäällä ja hidas suoritustekniikka, ja sit vittu en sen takia saanu kun sen 13 tai 14 kuitenkin niin ettei saanu siitä kiitettävää :D.. Hiukan nolotti kun siinä joukkueessa ei kuitenkaan ollut ketään muuta pumppaajaa ja kaikki kannusti raivolla ja sit jäi kiitettäväkin saamatta, ois vaan pitänyt vetää ne leuat nopeesti niinkuin kaikki muutkin veti...

Cooperissa meni kevyesti juosten 3000m, seisoskeltiin siinä 3000m rajalla vielä loppuaika parin äijän kanssa, ei viittiny enempää rasittaa pääasia et sai juoksumerkin. Eipähän menny jalat yhtään tukkoon. Uintikisan voitin hähähää mut vittu uintimerkkejä ei jaettu :itku: :curs:.

Intin aikana ei tosiaan kannata stressailla mistään kehityksestä, käy salilla jos ehtii ja jos ei niin ei. Ite oon tottunu yli 10 vuotta treenaamaan ja sillonkin (1999) oli treeniä jo alla 7 vuotta joten se että pääs treenaamaan oli enemmänkin psyykkisesti hemmetin positiivista. Jos peruskunto ei oo hyvä sitä kannattaa alkaa treenaamaan viimeistään muutamaa kuukautta ennen niin pääsee helpommalla. Mua ei voimatasojen laskeminen haitannut yhtään, alokaskaudella pyrin käymään treenaamassa pari kertaa viikossa intissä ja viikonloppuna kanssa tai kotona jos pääs vapaille. Auk I:llä sama tahti jos ei ollu leirejä, II:lla oli mettää aina ma-to joten treenit oli pe-su. Oli ainakin vitun tiukka etenkin auk I:sen aikoihin. Ja kun aukista pääs niin seuraskin helpohko puolen vuoden kausi millon treenattiin kunnolla lihaa, painokin nous yli 10 kiloo. Ilman mitään turhia lisäravinteita tai mössöjä, intin perusruuillla pärjäs oikein hyvin :kippis1:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom