Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by geg
Kuinkas monella intin käyneellä oli lihaskuntotesti kiitettävä? Minulla oli ja eipä tuo oikeastaan ole mikään suuri saavutus.
Originally posted by T-Bird
onko Spolleksi jotain erityis vaatimuksia esim. pituus, paino tai tulokset cooperissa & lihaskuntotestissä?
Pitäis ite lähtä 13.1.2003 Sodankylään kikkailemaan ja ois semmosta kysyttävää, että onko Spolleksi jotain erityis vaatimuksia esim. pituus, paino tai tulokset cooperissa & lihaskuntotestissä?
Pitäis ite lähtä 13.1.2003 Sodankylään kikkailemaan ja ois semmosta kysyttävää, että onko Spolleksi jotain erityis vaatimuksia esim. pituus, paino tai tulokset cooperissa & lihaskuntotestissä?
Juu...Pittää kuitenkin yrittää saada hyvät tulokset testeistä ja yrittää nostaa paino tonne 95kg puolellä läsän uhallakin :p
KJK: Kävikkö intin jossain kaupungin teatterissa
:D ?
Originally posted by Hulkki
...mukaanlukien linnakkeen ennätys vauhdittomassa pituudessa tuloksella 320 cm.
Originally posted by Raveolutioner
Sotilaspoliisiksi ja päivät kuluu puntisalilla.
ja korpraalin natsat saa kun pitää lähitaistelu näytöksen intin tatamilla. Vittu et olin ylpeenä jälkeenpäin kun oli komppanjan kapiaiset kattomassa, enkä ole ikinä harrastanut sen enempää itsepuolustuslajeja.
Armeija opettaa
:D
Originally posted by iav
Aikanaan koirakouluun oli aika paljonkin hakijoita ja joukossa useitakin fiksuja ja päteviä miehiä.
Originally posted by kattila
voi jumankekka mikä loikka! Tais olla herra kadetilla vai kuka lie valvoikaan suoritusta ihmettelemistä
Originally posted by geg
Kuinkas monella intin käyneellä oli lihaskuntotesti kiitettävä? Minulla oli ja eipä tuo oikeastaan ole mikään suuri saavutus.
Originally posted by id&t
mutta kuinkas monella on sotilaspassin arvostelut kiitettävä ja kiitettävä!?
Originally posted by id&t
Eipä ookkaan, mutta kuinkas monella on sotilaspassin arvostelut kiitettävä ja kiitettävä!?