Inttiin Saapumiserä II/2009

Eipä tuo vielä jännitä. Mukavaa olis ollu lähtee jos olis ollu opiskelupaikka täällä valmiina odottamassa, mutta kun sekin meni vituiks. Asennoituminen voi viel varmaa muuttuu viime metreillä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kyllä jännä, kuukaus sitte mua ei harmittanu koko homma yhtää, mutta nyt vituttaa niin perkeleesti. Pelottaakin kaiken lisäksi, nimittäin se että jos siellä joutuu mätänemään vuoden.

Koitanki tässä kokoajan keksiä että millä helvetillä venkuilen itseni 6kk mieheksi, mitään ehdotuksia? Valehtelen kyllä ummet ja lammet jos se vaan jotain auttaa.

Tää on kyllä jännä, kuukaus sitte mua ei harmittanu koko homma yhtää, mutta nyt vituttaa niin perkeleesti. Pelottaakin kaiken lisäksi, nimittäin se että jos siellä joutuu mätänemään vuoden.

Koitanki tässä kokoajan keksiä että millä helvetillä venkuilen itseni 6kk mieheksi, mitään ehdotuksia? Valehtelen kyllä ummet ja lammet jos se vaan jotain auttaa.
Jep, itellä sama. Vinkkejä miten selvii 6 kuukaudella? Kannattaakoha kuntotesteissä lusmuilla..:david:

Joo, siis todellakin ehdotuksia otetaan vastaan! Paitsi sellaillahan se taitaa mennä, että sellaiset heebot, joilla on vähänkään järkeä päässä saavat sen vuoden nakin ja muut retardit pääsevät sitten puolella..

Joo, siis todellakin ehdotuksia otetaan vastaan! Paitsi sellaillahan se taitaa mennä, että sellaiset heebot, joilla on vähänkään järkeä päässä saavat sen vuoden nakin ja muut retardit pääsevät sitten puolella..

Jooh, joku väitti että lukion käyneet ei 6kk selviä. En kyllä suostu tota uskomaan. Pööpöilen kyllä minkä ehdin.

Pitää varmaan sano siellä haastattelussa vai mikä se onkaan kun määrätään johonkin päin että se on toi tykkimies tai lähen kotiin.

isoveli oli 6kk ja lukion käynyt. On siis sontaa toi väite.

Hyvä. Miten sitten toi lihaskuntotestien ja psyykkisten testien vaikutus siihen koulutusohjelmaan? Mutuiluna olen kuullut että vaikka intti väittää noiden lihaskuntotestien vaikuttavan siihen paljon, todellisuudessa ainut mikä aukkiin menoon vaikuttaa on toi palikkatesti, ja siinä ei ole juuri osaa eikä arpaa noilla kuntotestien tuloksilla. Ja muutenkin, tuntuis että vuoden kuskiksi laitettais sellaset suht huonokuntoiset jätkät kun siinä hommassa saa istua, mutta kaveri juoksi cooperissa reilut 3200 ja joutui kuskin hommiin eli ei taida paljon siinäkään toi painaa.

Tuolt löytyy jotai läpyskää puolella vuodella selviämisestä.

Ei helkkari, kohta pystyy laskee vapaudessa jäljellä olevat aamut yhden käden sormilla. Nyt alkaa toi jännitys iskee kunnolla, toisaalta tietyllä tasolla odotan palvelukseen astumista.:eek:

Eikun vaan B-mieheksi sinne. Pääsette melko varmasti puolella vuodella. Tosin esim. komennuspaikkatehtävät on kuulemma erittäin mielenkiintoisia, pattereiden lajittelua, uimahallin tulppana olemista, paskan lapiontia yms nakkikärryjen työntöä.

Mikä idea idea siinä on että perseilee tuolla tahallaan jotta tarvitsisi olla vain 6kk? Ajattelin kyllä itse tehdä ihan parhaani ja sit näkee kuinka kauan joutuu olemaan.

Mikä idea idea siinä on että perseilee tuolla tahallaan jotta tarvitsisi olla vain 6kk? Ajattelin kyllä itse tehdä ihan parhaani ja sit näkee kuinka kauan joutuu olemaan.

Jos ei kiinnosta? Mun tulevaisuus ei riipu millään tavalla tulevasta armeijamenestyksestä. Aloitan opiskelut syksyllä, tarviin rahaa sitä varten, ja ton ammattikunnan työllistymiseen ei vaikuta paskan vertaa kuinka kova jehu olit intissä. Ois ihan ok jos pääsis tammikuussa pois ja sais jotain töitä, ehtis saada rahaa säästöön.

Jos ei kiinnosta? Mun tulevaisuus ei riipu millään tavalla tulevasta armeijamenestyksestä. Aloitan opiskelut syksyllä, tarviin rahaa sitä varten, ja ton ammattikunnan työllistymiseen ei vaikuta paskan vertaa kuinka kova jehu olit intissä. Ois ihan ok jos pääsis tammikuussa pois ja sais jotain töitä, ehtis saada rahaa säästöön.

Eikun vaan B-mieheksi sinne. Pääsette melko varmasti puolella vuodella. Tosin esim. komennuspaikkatehtävät on kuulemma erittäin mielenkiintoisia, pattereiden lajittelua, uimahallin tulppana olemista, paskan lapiontia yms nakkikärryjen työntöä.

B-mieheksi menisin jos pystyis, mutta eipä totakaan luokitusta kai ihan niin vain saa kun kutsuntaläpäreessä lukee A luokka. Tosin yhdellä tiedän käyneen niin outo tuuri että intin lääkäri oli vahingossa ruksannut miehen B luokkaan vaikka olikin A mies. 6kk se selvisi.

vittu tuli sitte tuplana tämäki

No moni tyyppi kyllä intissä skarppas B- miehestä A- mieheks just sen takia koska ne B- miesten jobit on sellaista paskaa että hyvää päivää.

Turha teidän on ruveta miettimään mitään suunnitelmia nyt etukäteen , lähes kaikille ne menee just päinvastoin ku suunniteltu:D

Ööö tyhmä kysymys, mut itel esim. A-paperit onko siis huono todennälösyys saada 6kk Parolassa? Kuntokin ihan kohtuu hyvä:(

Luin tota toista foorumia jonka joku pastes tossa äsken, ja siellä meinattiin että kun kieltäytyy huumetestistä menee tsänssit johtajakoulutuksiin. Onko vielä näin? Ja jääkö noi näkyviin mihinkään yleisiin hommiin, tai ylipäätään noiden minkään testien tulokset (sekä kunto- että pällitestit). En nimittäin haluais leimautua miksikään huumeongelmaiseksi siviilielämässä kun lääkäriksi itteni aion lukea, mutta ton intin haluan 6kk alta pois että ehdin saada rahaa noita nimenomaisia opintoja varten.

Ööö tyhmä kysymys, mut itel esim. A-paperit onko siis huono todennälösyys saada 6kk Parolassa? Kuntokin ihan kohtuu hyvä:(

riippuu pitkälti mihin perusyksikköön sut sijoitetaan p-kauden aluks. PsPr:ssä on kuitenkin suht paljon vuoden hommia, niin johtaja kuin miehistötason. HämPsP:ssä (PsvK,PsPionK,PsjK) on tarjolla reilusti enemmän vuoden nakkeja kuin puolen.

Kun mä en nyt oikeasti ymmärrä tuosta armeijan toiminnasta yhtään mitään, niin voinko peruskauden aikana/jälkeen(?) hakea rannikkojääkäriksi? Minut on laitettu Haminaan spolleksi, joten suoritan peruskauden haminassa.

Ei oikeesti kannata stressaa tota puolel vuodel pääsemist viel. P-kaudella selviää kyllä kaikki tarpeellinen. Mun mielestä tärkeintä on, että aina kun kysytään suullisesti tai kirjallisesti kiinnostusta johtajakoulutukseen/vuoden hommiin niin sanoo vaan ehdoton ei. Jos vastaat ehkä tai emmä tiiä niin oot paljon todennäköisemmin vuoden. Harvoin ne väkipakolla sinne ketään tyrkkää.

Ite vedin p-kauden ihan täysillä ja sanottiinki että rukkiinkin oisin päässy mut ei napannu. Lihaskunnosta täydet pisteet ja cooper 2900m. Puolen vuoden moottoripyörä tiedustelijaks silti pääsin mihin alunperin halusinkin.

Ps. TJ 3 :D

Nyt olisi tyhmä kysymys, luin tuossa toista foorumia ja joku siellä kertoi että sai lääkärintarkastuksessa 2 vuotta lykkäystä. Mistäköhän tällainen voi johtua?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom