Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, itellä sama. Vinkkejä miten selvii 6 kuukaudella? Kannattaakoha kuntotesteissä lusmuilla..Tää on kyllä jännä, kuukaus sitte mua ei harmittanu koko homma yhtää, mutta nyt vituttaa niin perkeleesti. Pelottaakin kaiken lisäksi, nimittäin se että jos siellä joutuu mätänemään vuoden.
Koitanki tässä kokoajan keksiä että millä helvetillä venkuilen itseni 6kk mieheksi, mitään ehdotuksia? Valehtelen kyllä ummet ja lammet jos se vaan jotain auttaa.
Tää on kyllä jännä, kuukaus sitte mua ei harmittanu koko homma yhtää, mutta nyt vituttaa niin perkeleesti. Pelottaakin kaiken lisäksi, nimittäin se että jos siellä joutuu mätänemään vuoden.
Koitanki tässä kokoajan keksiä että millä helvetillä venkuilen itseni 6kk mieheksi, mitään ehdotuksia? Valehtelen kyllä ummet ja lammet jos se vaan jotain auttaa.
Joo, siis todellakin ehdotuksia otetaan vastaan! Paitsi sellaillahan se taitaa mennä, että sellaiset heebot, joilla on vähänkään järkeä päässä saavat sen vuoden nakin ja muut retardit pääsevät sitten puolella..
isoveli oli 6kk ja lukion käynyt. On siis sontaa toi väite.
Mikä idea idea siinä on että perseilee tuolla tahallaan jotta tarvitsisi olla vain 6kk? Ajattelin kyllä itse tehdä ihan parhaani ja sit näkee kuinka kauan joutuu olemaan.
Mikä idea idea siinä on että perseilee tuolla tahallaan jotta tarvitsisi olla vain 6kk? Ajattelin kyllä itse tehdä ihan parhaani ja sit näkee kuinka kauan joutuu olemaan.
Eikun vaan B-mieheksi sinne. Pääsette melko varmasti puolella vuodella. Tosin esim. komennuspaikkatehtävät on kuulemma erittäin mielenkiintoisia, pattereiden lajittelua, uimahallin tulppana olemista, paskan lapiontia yms nakkikärryjen työntöä.
Ööö tyhmä kysymys, mut itel esim. A-paperit onko siis huono todennälösyys saada 6kk Parolassa? Kuntokin ihan kohtuu hyvä:(