Rovaniemelle menijöitä?
Täällä yks, Ilmatorjunta rykmentti kutsuu :D
Vähän on alkanut jännittämään kun 13. päivää aikaa.. Tässä pitää vielä vetää loppukiriä kunnon kohotuksessa, tavote olisi päästä 2500m cooperissa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rovaniemelle menijöitä?
btw mites paljon merkitystä fyysisellä kunnolla on nykyään esim. johtajakoulutukseen pääsemiseen? Tai onko edes pakko olla missään kunnossa noin ylipäätänsäkään, kun ainahan löytyy kuitenkin joku vielä hitaampi ja läskimpi jonka tahdissa sitten mennään (kö)?
ps. entäs maksimivoima sitten?
Vähän tähän liittyen mutta päinvastanen tilanne, eli onko hyvä kuntosena mahollista välttää johtaja koulutus??
Jos sää haluat aukkiin, niin sää myös pääset sinne. Ei sen kummempaabtw mites paljon merkitystä fyysisellä kunnolla on nykyään esim. johtajakoulutukseen pääsemiseen? Tai onko edes pakko olla missään kunnossa noin ylipäätänsäkään, kun ainahan löytyy kuitenkin joku vielä hitaampi ja läskimpi jonka tahdissa sitten mennään (kö)?
ps. entäs maksimivoima sitten?
Kunto ei tuota kuitenkaan ratkaise, ei juoksu- eikä lihaskuntokaan. Muut kyvyt, taidot, asenne ja olemus merkkaa huomattavasti enemmän.Ei välttämättä pääse, riippuu vähän missä on ja kuinka paljon hakijoita...
Esim. SpolKissa on yleensä suurin osa halukkaita AUKiin, joten sillon kun mä olin, niin osa halukkaistakaan ei päässyt...
ps. mä en halunnut, enkä joutunut... ;)
Kunto ei tuota kuitenkaan ratkaise, ei juoksu- eikä lihaskuntokaan. Muut kyvyt, taidot, asenne ja olemus merkkaa huomattavasti enemmän.
Niin ja tietysti riippuu AUKin linjastakin paljon pääsyn helppous/vaikeus.
nyt on pakko kysyä kun olen vähän hukassa. mistä tiiän monelta ja tarkalleen minne mun täytyy mennä ja missä kamoissa tuolloin 7.7 tuleeks vielä joku lappunen vai onko kaikki tiedot jo annettu?
Päivät vähenevät Ivalossa, vuosi takana. Onnea vain Janizckylle tulevalle palvelusajalle, kovaan paikkaan olet tulossa. Äläkä välitä vaikka alku tuntuisi pahalta, loppu on vielä pahempi. Ei silti. Rankka mutta mahtava vuosi takana.
RAJA!
II/07 IJ/IR RvaraJoht
Äläkä välitä vaikka alku tuntuisi pahalta, loppu on vielä pahempi.