Inttiin, saapumiserä II/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
btw mites paljon merkitystä fyysisellä kunnolla on nykyään esim. johtajakoulutukseen pääsemiseen? Tai onko edes pakko olla missään kunnossa noin ylipäätänsäkään, kun ainahan löytyy kuitenkin joku vielä hitaampi ja läskimpi jonka tahdissa sitten mennään (kö)?

ps. entäs maksimivoima sitten?

btw mites paljon merkitystä fyysisellä kunnolla on nykyään esim. johtajakoulutukseen pääsemiseen? Tai onko edes pakko olla missään kunnossa noin ylipäätänsäkään, kun ainahan löytyy kuitenkin joku vielä hitaampi ja läskimpi jonka tahdissa sitten mennään (kö)?

Vähän tähän liittyen mutta päinvastanen tilanne, eli onko hyvä kuntosena mahollista välttää johtaja koulutus??

Vähän tähän liittyen mutta päinvastanen tilanne, eli onko hyvä kuntosena mahollista välttää johtaja koulutus??

on. Katot vaan ettet oo aina kärppänä ensimmäisenä paikalla kaikkialla ja meet muutenkin kultasta keskitietä pitkin. Tai sit haet vaan auk:iin ja ruk:iin :D

Jos sää haluat aukkiin, niin sää myös pääset sinne. Ei sen kummempaa

Ei välttämättä pääse, riippuu vähän missä on ja kuinka paljon hakijoita...

Esim. SpolKissa on yleensä suurin osa halukkaita AUKiin, joten sillon kun mä olin, niin osa halukkaistakaan ei päässyt...

ps. mä en halunnut, enkä joutunut... ;)

7.7 valmiusjoukot kutsuu! Sitä ennen lähen kyllä viikoksi etelään parantamaan sitä kuntoa kaljan voimalla!:kippis1: Muita valmiusjoukkoihin menijöitä?

Ei välttämättä pääse, riippuu vähän missä on ja kuinka paljon hakijoita...

Esim. SpolKissa on yleensä suurin osa halukkaita AUKiin, joten sillon kun mä olin, niin osa halukkaistakaan ei päässyt...

ps. mä en halunnut, enkä joutunut... ;)
Kunto ei tuota kuitenkaan ratkaise, ei juoksu- eikä lihaskuntokaan. Muut kyvyt, taidot, asenne ja olemus merkkaa huomattavasti enemmän.

Niin ja tietysti riippuu AUKin linjastakin paljon pääsyn helppous/vaikeus.

Kannattaa silti ottaa varman päälle jos on hyväkuntonen ja ei aukkiin halua, niin ei mene ihan niiiin täysillä kun olisi mahdollista...

Kunto ei tuota kuitenkaan ratkaise, ei juoksu- eikä lihaskuntokaan. Muut kyvyt, taidot, asenne ja olemus merkkaa huomattavasti enemmän.

Niin ja tietysti riippuu AUKin linjastakin paljon pääsyn helppous/vaikeus.

Ei niin... emmä kunnosta puhunutkaan, puhuin vaan muuten vaan...
Tossa puhuttiinkin joo kunnosta kyllä, mut mun viesti oli yleistä höpinää :D

nyt on pakko kysyä kun olen vähän hukassa. mistä tiiän monelta ja tarkalleen minne mun täytyy mennä ja missä kamoissa tuolloin 7.7 tuleeks vielä joku lappunen vai onko kaikki tiedot jo annettu?

nyt on pakko kysyä kun olen vähän hukassa. mistä tiiän monelta ja tarkalleen minne mun täytyy mennä ja missä kamoissa tuolloin 7.7 tuleeks vielä joku lappunen vai onko kaikki tiedot jo annettu?

Upinniemessä pitää ainakin olla viimeistään kello 16, se tais lukea jossain niissä kutsuntalapuissa. Ja tänään tuli ainakin tänne alokastiedote ja palvelukseenastumishaastattelu. Tuossa tiedotteessa on ainakin infoa, että mitä mukaan yms..

Säkylän PSTK:hon pääseville(:rock:) onnea, tulee tarpeeseen kun teillä ei sitä sinne valittaessa ole ollutkaan... :D

Päivät vähenevät Ivalossa, vuosi takana. Onnea vain Janizckylle tulevalle palvelusajalle, kovaan paikkaan olet tulossa. Äläkä välitä vaikka alku tuntuisi pahalta, loppu on vielä pahempi. Ei silti. Rankka mutta mahtava vuosi takana.

RAJA!

II/07 IJ/IR RvaraJoht

Päivät vähenevät Ivalossa, vuosi takana. Onnea vain Janizckylle tulevalle palvelusajalle, kovaan paikkaan olet tulossa. Äläkä välitä vaikka alku tuntuisi pahalta, loppu on vielä pahempi. Ei silti. Rankka mutta mahtava vuosi takana.

RAJA!

II/07 IJ/IR RvaraJoht

Et kovin paljoa hajottavammin olisi tuota voinut muotoilla Janizckylle :D Mutta eipä siinä, mitä rankempia ja paskempia juttuja intissä kokee, niin sitä kivempi niitä on jälkeenpäin muistella. Ja tsemppiä Janizckylle, kyllä se siitä ;)

Äläkä välitä vaikka alku tuntuisi pahalta, loppu on vielä pahempi.

Kiva tietää :D
Mitä rankempi ja pahempi, niin sen parempi vain. Ei ole tarkoitus lomailemaan lähteä.
Minkälaisia juoksulenkkejä tuolla vedetään? Ilmeisesti saa juosta aivan tarpeeksi:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom