Inttiin, saapumiserä II/08

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, Ivaloon olen itsekin lähdössä. Alkaa pikkuhiljaa jo jännitys noussa. Kerran olen vetänyt 15min lenkin. Muu valmistautuminen on ollut ryyppäämistä ja kalastusta. :D
Ivalo on huippu paikka. 11 puuta ja T-varasto tulee varmasti tutuiksi, ku niitä vähän kiertää.
Ja mikä sen mukavampaa kuin viettää loppukesä Laanabeachin lomakeskuksessa aurinkoa ottaen ja kesästä nauttien.

Ja Janizcky kyseli juoksulenkeistä niin niitähän on joka aamu vauhtipiikin jälkeen. Noin 5-10 min ja ihan reippaalla tahdilla. Ja lenkille lähetään jos ei muuta keksitä.
T: Lr/RjK II/06 res.vänr.

Onkos nää kuntotestit muuten heti siinä ekoina päivinä, vai mihin ajankohtaan toi kuntohuippu pitäis ajoittaa? :P

Ivalo on huippu paikka. 11 puuta ja T-varasto tulee varmasti tutuiksi, ku niitä vähän kiertää.
Ja mikä sen mukavampaa kuin viettää loppukesä Laanabeachin lomakeskuksessa aurinkoa ottaen ja kesästä nauttien.

Ja Janizcky kyseli juoksulenkeistä niin niitähän on joka aamu vauhtipiikin jälkeen. Noin 5-10 min ja ihan reippaalla tahdilla. Ja lenkille lähetään jos ei muuta keksitä.
T: Lr/RjK II/06 res.vänr.

Teijän aikanako oli vielä tuo 11 puuta. Meillä ne ei enää ravauttanu ko pelekästään T-varastoa, mutta ampumaraalle juostiin aina. Joko Jorma oli teiän aikana aivan pihalla. Vittu niitä sen juttuja ko se oli meiän ryhymässä kouluttajana Peha 2:lla ja Timppa 1:llä, helevetin Nergus!

Kohta viimeistä kertaa inttiin ennen reserviin astumista :kippis1:

TJ5 :love:

Masentaa kyllä nuo viimeistä kertaa inttiin menevät :D No kaippa se viimeinen viikko joskus koittaa tällekkin saapumiserälle. Ite hyppään junaan ja matkaan 300 km Upinniemeen viikon päästä :(

Onnea sullekkin.

I'm Rick James bitch!

:D

ps. ohi on...

Masentaa kyllä nuo viimeistä kertaa inttiin menevät :D No kaippa se viimeinen viikko joskus koittaa tällekkin saapumiserälle. Ite hyppään junaan ja matkaan 300 km Upinniemeen viikon päästä :(

Itse liityn mahdollisesti upinniemen vahvuuteen noin kuukauden päästä. Hieno paikka, varsinkin jos pääset 4.K:n riveihin! Toivottavasti pääset vapaa-ajalle usein, sillä uimahalli/kuntosali/sisähalli on huippulaatua ja illan voi viettää yhdessä hienoimmista sotkuista - huippuvarustelluista messeistä puhumattakaan (sisältää mm. langattoman netin joka kasarmissa)!

Huonona puolena tosin saattaa olla

a. vapaa-ajan puute
b. "messikoulutuksen" puute (et "osaa" käyttää messiä ennen kuin se on koulutettu ja se yleensä koulutetaan aika myöhäisessä vaiheessa p-kautta, yksiköstä riippuen)

Kaikenkaikkiaan hieno paikka palvella tuo Upinniemi, varsinkin kesällä kun merituuli viilentää kuumia päiviä (vrt. talvi ja pakkanen+hyytävä merituuli). :)

[nelo];2062150 sanoi:
Itse liityn mahdollisesti upinniemen vahvuuteen noin kuukauden päästä. Hieno paikka, varsinkin jos pääset 4.K:n riveihin! Toivottavasti pääset vapaa-ajalle usein, sillä uimahalli/kuntosali/sisähalli on huippulaatua ja illan voi viettää yhdessä hienoimmista sotkuista - huippuvarustelluista messeistä puhumattakaan (sisältää mm. langattoman netin joka kasarmissa)!

Huonona puolena tosin saattaa olla

a. vapaa-ajan puute
b. "messikoulutuksen" puute (et "osaa" käyttää messiä ennen kuin se on koulutettu ja se yleensä koulutetaan aika myöhäisessä vaiheessa p-kautta, yksiköstä riippuen)

Kaikenkaikkiaan hieno paikka palvella tuo Upinniemi, varsinkin kesällä kun merituuli viilentää kuumia päiviä (vrt. talvi ja pakkanen+hyytävä merituuli). :)

Nössöilyksi mennyt touhu. Itse olin tuolla II/06 saapumiserässä ja kun kävin pyörähtämässä Keuruulla ja Haminassa noin puoli vuotta, niin ajat olivat muuttuneet täysin jo siinä ajassa. Alikit jakoivat linjastolla safkat, epäsärmästä varustuksesta (esim. kengännauhat esillä tai taskut auki) ei saanut huomauttaa (alokkaan piti kuulemma itse huomata omat virheensä:david:). Eli nyt kun on 2 vuotta vierähtänyt, niin uskoisin, että jos messiin ei pääse ekalla viikolla, niin viimeistään ennen ensimmäisiä lomia näin tapahtuu. Toivottavasti olen väärässä ;)

Nyt lyheni tukka radikaalisti. :(

Nössöilyksi mennyt touhu. Itse olin tuolla II/06 saapumiserässä ja kun kävin pyörähtämässä Keuruulla ja Haminassa noin puoli vuotta, niin ajat olivat muuttuneet täysin jo siinä ajassa. Alikit jakoivat linjastolla safkat, epäsärmästä varustuksesta (esim. kengännauhat esillä tai taskut auki) ei saanut huomauttaa (alokkaan piti kuulemma itse huomata omat virheensä:david:). Eli nyt kun on 2 vuotta vierähtänyt, niin uskoisin, että jos messiin ei pääse ekalla viikolla, niin viimeistään ennen ensimmäisiä lomia näin tapahtuu. Toivottavasti olen väärässä ;)

Missä yksikössä mahdoit olla? Villinä veikkauksena 1.K tai 3.K..

Alikit eivät tehneet meillä linjastolla muuta kuin huutaneet "kipeälle polvelle", varustusta korjattiin joka ikinen kerta tuvan kautta ja tarvittaessa vauhtia haettiin kasarmin ympäri. Ampumaradalle mentiin joka kerta juosten "Upinniemen metrolla" jne jne. Turkukomppaniat sentään pitivät vielä lippua korkealla (4.K ja AUK).

Teijän aikanako oli vielä tuo 11 puuta. Meillä ne ei enää ravauttanu ko pelekästään T-varastoa, mutta ampumaraalle juostiin aina. Joko Jorma oli teiän aikana aivan pihalla. Vittu niitä sen juttuja ko se oli meiän ryhymässä kouluttajana Peha 2:lla ja Timppa 1:llä, helevetin Nergus!
Nergasmit on parasta mitä maa päällään kantaa.
Siinä on mies joka ei itsekkään tiedä mitä puhuu. Teki muunmuassa olympiaharhautukset kelkalla rinteeseen ja keksi tampeille yösimulaattorin: Muonapussi päähän :D
Siitä sankarista vois kirjottaa vaikka kokonaisen kirjan.
"Se on niinko korttipakka, korttitalo, korttipakka. Mitä tapahtuu ku siitä ottaa yhen kortin pois? Alik Yrijänheikki?"
"Herra Yliluutnantti, siinä on yks kortti vähemmän!"
"EI! Se sortuu!"

hajotkaa kiinnioloviikonloppuihin ja leireihin! niitä on vielä montamontamonta:) HAHAHHA!

Kyllä se vain niin on, että tulee pieniä kylmiä väreitä kun ajattelee että sinne ne pojat taas täältä pakkikselta menee :D Ei, ei, sen jälkeen tulee se lämmin fiilis että voi himassa nukkua aamulla ja herätä omasta sängystä juomaan kupposen kahvia ja pakkista selaillen. Toisaalla lähdetään muodossa mukeen syömäään liisteripuuroa ja mehua :hyvä:

ps, ja se vahva motivaatio nyt syödä siellä kuin eläin, vaikka tosi asiassa ei ehdi eikä jaksa mättää muuta kuin karkkia ja limpparia ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom