Miten pääsee helpoiten Helsingin keskustasta santahaminaan?
Metro herttoniemeen + bussi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivät vähenevät uhkaavasti. Ivaloon olis lähtö. Onko muita tulossa?
Ivalo on huippu paikka. 11 puuta ja T-varasto tulee varmasti tutuiksi, ku niitä vähän kiertää.Jep, Ivaloon olen itsekin lähdössä. Alkaa pikkuhiljaa jo jännitys noussa. Kerran olen vetänyt 15min lenkin. Muu valmistautuminen on ollut ryyppäämistä ja kalastusta. :D
Onkos nää kuntotestit muuten heti siinä ekoina päivinä, vai mihin ajankohtaan toi kuntohuippu pitäis ajoittaa? :P
Ivalo on huippu paikka. 11 puuta ja T-varasto tulee varmasti tutuiksi, ku niitä vähän kiertää.
Ja mikä sen mukavampaa kuin viettää loppukesä Laanabeachin lomakeskuksessa aurinkoa ottaen ja kesästä nauttien.
Ja Janizcky kyseli juoksulenkeistä niin niitähän on joka aamu vauhtipiikin jälkeen. Noin 5-10 min ja ihan reippaalla tahdilla. Ja lenkille lähetään jos ei muuta keksitä.
T: Lr/RjK II/06 res.vänr.
Painukaa nyt helvettiin täältäKohta viimeistä kertaa inttiin ennen reserviin astumista :kippis1:
TJ5
Painukaa nyt helvettiin täältä
Masentaa kyllä nuo viimeistä kertaa inttiin menevät :D No kaippa se viimeinen viikko joskus koittaa tällekkin saapumiserälle. Ite hyppään junaan ja matkaan 300 km Upinniemeen viikon päästä :(
[nelo];2062150 sanoi:Itse liityn mahdollisesti upinniemen vahvuuteen noin kuukauden päästä. Hieno paikka, varsinkin jos pääset 4.K:n riveihin! Toivottavasti pääset vapaa-ajalle usein, sillä uimahalli/kuntosali/sisähalli on huippulaatua ja illan voi viettää yhdessä hienoimmista sotkuista - huippuvarustelluista messeistä puhumattakaan (sisältää mm. langattoman netin joka kasarmissa)!
Huonona puolena tosin saattaa olla
a. vapaa-ajan puute
b. "messikoulutuksen" puute (et "osaa" käyttää messiä ennen kuin se on koulutettu ja se yleensä koulutetaan aika myöhäisessä vaiheessa p-kautta, yksiköstä riippuen)
Kaikenkaikkiaan hieno paikka palvella tuo Upinniemi, varsinkin kesällä kun merituuli viilentää kuumia päiviä (vrt. talvi ja pakkanen+hyytävä merituuli).
Nössöilyksi mennyt touhu. Itse olin tuolla II/06 saapumiserässä ja kun kävin pyörähtämässä Keuruulla ja Haminassa noin puoli vuotta, niin ajat olivat muuttuneet täysin jo siinä ajassa. Alikit jakoivat linjastolla safkat, epäsärmästä varustuksesta (esim. kengännauhat esillä tai taskut auki) ei saanut huomauttaa (alokkaan piti kuulemma itse huomata omat virheensä). Eli nyt kun on 2 vuotta vierähtänyt, niin uskoisin, että jos messiin ei pääse ekalla viikolla, niin viimeistään ennen ensimmäisiä lomia näin tapahtuu. Toivottavasti olen väärässä ;)
Nergasmit on parasta mitä maa päällään kantaa.Teijän aikanako oli vielä tuo 11 puuta. Meillä ne ei enää ravauttanu ko pelekästään T-varastoa, mutta ampumaraalle juostiin aina. Joko Jorma oli teiän aikana aivan pihalla. Vittu niitä sen juttuja ko se oli meiän ryhymässä kouluttajana Peha 2:lla ja Timppa 1:llä, helevetin Nergus!
hajotkaa kiinnioloviikonloppuihin ja leireihin! niitä on vielä montamontamonta HAHAHHA!