Inttiin, saapumiserä II/08

Seuraavan saapumiserän palvelukseenastumispäivään 07.07.2008 on enää 14 aamua. :dance2:

Jokos poikia jännittää? ;)

Ps. tj 11 :hyvä:

hitusen jännäkakka jo lahkeessa kutittelee. :) mutta kuten jo aiemmin sanoin, niin innolla odotan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muakin vitutti aluks se, että armeija on edessä vielä joskus ja lykkäystä haettiinkin pariinkin otteeseen. Nyt tosin menen ihan mielelläni sinne, ainoa mikä vituttaa on se, että lihakset/voimat ehkä pienenee, mutta senkin saa minimoitua(säilykkeitä vaan homona, lisäravinteita ja kaikki ruokalan maidot ja lomilla sitten 15000kcal/per päivä)
Olen tosiaan sen verran käsi että luulin, että palvelukseen astuminen on vasta 11 päivä, noh neljä päivää sinne tai tänne.
Mutta joka tapauksessa menen positiivisella asenteella pianhan tuo on ohi.

Muakin vitutti aluks se, että armeija on edessä vielä joskus ja lykkäystä haettiinkin pariinkin otteeseen. Nyt tosin menen ihan mielelläni sinne, ainoa mikä vituttaa on se, että lihakset/voimat ehkä pienenee, mutta senkin saa minimoitua(säilykkeitä vaan homona, lisäravinteita ja kaikki ruokalan maidot ja lomilla sitten 15000kcal/per päivä)
Olen tosiaan sen verran käsi että luulin, että palvelukseen astuminen on vasta 11 päivä, noh neljä päivää sinne tai tänne.
Mutta joka tapauksessa menen positiivisella asenteella pianhan tuo on ohi.

Kauanko meinasit sit olla? 6kk?

edit: tiedän muuten kyllä kuka kantaa jollain pitemmillä marsseilla heikompien kavereitten tetsareita ja aseita :lol2: :D

On muuten työmotivaatio ollu viimesen viikon ajan niiiiiiiiiiin katossa....NOT! :D Alan varmaan jo pikkuhiljaa totuttelemaan siihen ettei omilla avoilla tartte ajatella yhtään. Kahen viikon päästä tähän aikaan kannan varmaan varustesäkkejä ympäri kasarmia Parolassa :)

edit: tiedän muuten kyllä kuka kantaa jollain pitemmillä marsseilla heikompien kavereitten tetsareita ja aseita :lol2: :D

No eikös se perusaika ole juurikin tuo puoli vuotta?
Joo ja mä tiiän kuka syö toistenkin ruuat:evil:

No eikös se perusaika ole juurikin tuo puoli vuotta?
Joo ja mä tiiän kuka syö toistenkin ruuat:evil:

se on vuosi ennen kuin toisin määrätään. Spadeksi vaan niin ruoka ainakin riittää. :D

hajotkaa kiinnioloviikonloppuihin ja leireihin! niitä on vielä montamontamonta:) HAHAHHA!

paskat minä leireihin hajonnut vaan kassulle. :D

Ite en tajua, miten jotku ei oikeesti jaksa kantaa jotain tetsaria. Painaahan se jopa 10kg!!!:eek: Ittee ainaki intissä vituttaa nää rääpäleet jotka hajoaa johonkin aseen kantamiseen. Jos tst-liivi on säädetty oikein, se ei paina paskaakaan, suurin osa ei vaan viitsi koskea niihin säätöremmeihin.

13 aamua ja sit saattaa vekaran 3. psjk kutsua, toivon mukaan ( sais ainakin liikkua tarpeeks)

Hajoo jo valmiiks;) Psjk:ssa on vähän sellasta ja tällasta:hyvä::urjo::dance: Kyllä sä siellä liikkua saat:david:

On muuten työmotivaatio ollu viimesen viikon ajan niiiiiiiiiiin katossa....NOT! :D Alan varmaan jo pikkuhiljaa totuttelemaan siihen ettei omilla avoilla tartte ajatella yhtään. Kahen viikon päästä tähän aikaan kannan varmaan varustesäkkejä ympäri kasarmia Parolassa :)

Intissä pääsee helpommalla jos ajattelee omilla aivoilla:) Monasti jos tottelet epämääräsen käskyn ilman omaa ajattelua tai tarkennusta, homma kusee, ja sit sulle huudetaan.

se on vuosi ennen kuin toisin määrätään. Spadeksi vaan niin ruoka ainakin riittää. :D

paskat minä leireihin hajonnut vaan kassulle. :D

Hahaa, ite oon spadealikki nyt:D P-kaudella en tee kassulla mitään, e ja j kaudella sit käydää vähän keittäjäkoulutusta omille pikkuspadeille ja tehdään safkaa metässä ysikutosella ja teukalla:whip:

7.7 armeijaan ja yhtään viikonloppua en ajatellu olla heinä- tai elokuussa kiinni. Kiitos Sm-tason joukkuelajin. Jos ei lomia irtoo niin lähtee vihasta tarinaa iltapäivälehtiin :evil:

Jaahas, 13 päivää ja Parolannummi kutsuu. Ei haittaa ollenkaan.

Tietääkö muuten kukaan, miten helposti reeni-/pelivapaita saa? Toki riippuu paikasta yms... Lajina salibandy ja A-nuorten I divaria pelataan.

antibodari sanoi:
Ite en tajua, miten jotku ei oikeesti jaksa kantaa jotain tetsaria. Painaahan se jopa 10kg!!!:eek: Ittee ainaki intissä vituttaa nää rääpäleet jotka hajoaa johonkin aseen kantamiseen. Jos tst-liivi on säädetty oikein, se ei paina paskaakaan, suurin osa ei vaan viitsi koskea niihin säätöremmeihin.

Niinno eihän se toki mitään paina, mutta kun ainakin KAARTJR:ssa on myös luotisuojaliivit, jotka painaa sen joku 15 kiloo lisää. Ni kyllä siinä semmonen 50kg heppu on aika pulassa jossain vähän pidemmällä marssilla. Omassa komppaniassani kyllä kaikki jaksoivat kantaa kamoja marssin loppuun asti, mutta en kyllä ihmettelisi yhtään jos joku heikompi kaveri ei koko matkaa jaksaisi kantaa.

TJ 10:dance:

Uusille alokkaille vaan tsemppiä ja nopeesti se aika menee. Alikessutkin alkaa olee p-kauden jälkeen jo ihan siedettäviä kavereita. Alussa varmaan jaksavat jotain kitistä.

Kokoajan on kuulut enemmän ja enemmän positiivista palautetta intissä olleilta/olevilta niin että alkaa jo vähän odottaakin tota perkelettä.:P

Kohta se alkais! Viellä en oo yhenkään pakkislaisen nähny ilmoittautuneen haminaan lähtijäksi?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom