Inttiin, saapumiserä 2/2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keuruulle menossa. RUKkiin yritetään ihan tosissaan. Vittu mitä isänmaan toivoja täällä.

Spollena pääsee kuulemma punttaamaan, onko muissa paikoissa mahdollista?

Riiccia Keuruulta pääsee vain 1 spolle RUK:uun... toisaalta spollet voi päästä salille paremmin ku norm jantterit. Keuruulla oli tosin ainakin silloin kun siellä itse löysäilin semmonen tsydeemi että sai aina KL:n(kuntoisuusloman), kun oli urheillut 10 kertaa... eli sali oli aika jumissa ainakin P-kaudella.

kontiorantaan jos menis lomailemaan. b mieheks yritetään

Kjeh, meikä vissiin heinäkuusta lähtien skapparina siellä sissikomppaniassa. Fuksille sitten myllyä ;)

Sanokaahan palveluspaikan lisäksi sitten aina, että mihin yksikköön ehdottelivat kutsunnoissa tai halusitte. Yleensä joutuu ainakin p-kaudeksi niihin yksiköihin, mitä ehdottavat/vihjaavat kutsunnoissa, ellei ole halukkuutta ilmoittanut.

Älkää pojat vaan yli puolta vuotta siellä intissä alkako olemaan. Ite en päässyt puolella vuodella, vaikka mitä koitin tehdä ja voin kyllä ihan suoraan sanoo, että tästä vuodesta ei tuu jäämään yhtään mitään käteen. En oo tähän mennessä vielä mitään oikeesti hyödyllistä oppinu, ja siltä vaikuttaa, että en tuu missään asiassa tuolla kehittymään!

Paska paikka, tj 216! :down:

No jos on yli puoli vuotta niin auk/ruk on melkeenpä ainoa järkevä valinta.
Turha haaskata aikaa jonain vuoden gonakuskina...

Itse sanoisin että eipä tosta armeijasta ole paljoa paskaakaan hyötyä ellet pysty hyväksi käyttämään saamaasi opetusta esim. tulevassa ammatissa :P Bodypena pelasi korttinsa niin hyvin, teki heti selväksi p-kaudella että ei aio olla täällä vuotta. Tietenkin sitä keksi kaikenlaisia hyviä verukkeitakin, joita sitten piti pokalla selittää yksikköupseerille :D
Nyt p-kauden jälkeen olen toiminut 3kk parikaapelikelaajana varastolla :hyper:
Metsäaamuja tähän mennessä noin 10 ja tulossa vielä 5.

tj33 :)

jollekin se e-kortti voi olla muutakin kun haaskausta..
No saa sieltä sen E-kortin (itse sain myös ADR kortin), mutta suurin osa ajasta on mun mielestä ollut nimenomaan sitä ajan haaskausta. Lepoasento maaten on tullut aika tutuksi kuluneen 11 kuukauden aikana. On kyllä sitten ollut välillä ihan kunnon hommiakin ja on päässyt ajamaan yhdistelmää.

No saa sieltä sen E-kortin (itse sain myös ADR kortin), mutta suurin osa ajasta on mun mielestä ollut nimenomaan sitä ajan haaskausta. Lepoasento maaten on tullut aika tutuksi kuluneen 11 kuukauden aikana. On kyllä sitten ollut välillä ihan kunnon hommiakin ja on päässyt ajamaan yhdistelmää.

tottahan se tuokin on...mutta kyl se kortin hinta puolustusvoimista varmaan monia miellyttää:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom