Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kontiorantaan jos menis sykkimään. Rukkiin yritetään
Oikea asenne!
Mitä lol, onhan se oikea asenne :kippis1:voi lol :lol2:Oikea asenne!
Kyllähän melkein joka paikassa puntille pääsee, spollena käsittääkseni kuitenkin säännöllisemmin kuin muissa aselajeissa/yksiköissä.Riiccia sanoi:Spollena pääsee kuulemma punttaamaan, onko muissa paikoissa mahdollista?
kontiorantaan jos menis lomailemaan. b mieheks yritetään
Kjeh, meikä vissiin heinäkuusta lähtien skapparina siellä sissikomppaniassa. Fuksille sitten myllyä ;)
No jos on yli puoli vuotta niin auk/ruk on melkeenpä ainoa järkevä valinta.
Turha haaskata aikaa jonain vuoden gonakuskina...
No saa sieltä sen E-kortin (itse sain myös ADR kortin), mutta suurin osa ajasta on mun mielestä ollut nimenomaan sitä ajan haaskausta. Lepoasento maaten on tullut aika tutuksi kuluneen 11 kuukauden aikana. On kyllä sitten ollut välillä ihan kunnon hommiakin ja on päässyt ajamaan yhdistelmää.jollekin se e-kortti voi olla muutakin kun haaskausta..
No saa sieltä sen E-kortin (itse sain myös ADR kortin), mutta suurin osa ajasta on mun mielestä ollut nimenomaan sitä ajan haaskausta. Lepoasento maaten on tullut aika tutuksi kuluneen 11 kuukauden aikana. On kyllä sitten ollut välillä ihan kunnon hommiakin ja on päässyt ajamaan yhdistelmää.