Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaa jääkäritkö siellä nykyään päättävät ja määräävät? ainakin mun inttiaikana siellä isommat sotaherrat keksivät kaikenmaailman turhanpäiväsiä ja tarpeettomia paskahommia.
Jeba. Itsekin huomasin omalla johtajakaudella, että 180 miehien seasta löytyi enemmän idiootteja kuin järkeviä. Suurin syy tietty, ettei intti kiinnostaa vittuakaan ja että äkkiä kotiin. Sitten on tietty niitä lapsellisia pellejä, jotka leikkivät kovia jätkiä ja uhmaavat kaikkia sääntöjä. Monesti kuuli puolen vuoden jääkäreiltä, että intti on lastentarha, mutta itsehän he siitä tekevät sellaisen
Eli olkaahan kaikki 362 vrk ja nauttikaa ikäistenne seurasta:D
Jeba. Itsekin huomasin omalla johtajakaudella, että 180 miehien seasta löytyi enemmän idiootteja kuin järkeviä. Suurin syy tietty, ettei intti kiinnostaa vittuakaan ja että äkkiä kotiin. Sitten on tietty niitä lapsellisia pellejä, jotka leikkivät kovia jätkiä ja uhmaavat kaikkia sääntöjä. Monesti kuuli puolen vuoden jääkäreiltä, että intti on lastentarha, mutta itsehän he siitä tekevät sellaisen
Eli olkaahan kaikki 362 vrk ja nauttikaa ikäistenne seurasta:D
TJ on pakkasen puolella jo onneksi noin 200 vrk ja onneksi pääsi itse 6 kk:lla vittuun, itse en perseillyt vaan pysyin näkymättömissä ehdottamasti paras taktiikka selvitä 6 kk:lla
menkää spadeiksi. kuus kk ja ei tule mettässä nälkä saatana.
- spade
Turvallista matkaa takaisin kassulle!!
ps. pääseeköhän pojat jo ens viikolla telttailemaan? Meillä oli P-kaudella kolmannella viikolla yhden yön yöpymisharjoitus. Lääkintäkoulutus on muuten todella hauskaa +30c helteellä kun on niitä hauskoja harjoituksia esim. taisteluparin evakuointi.
Me oltiin nyt tällä toisella viikolla kolmen päivän mettäleirillä. Huomenna alkaa viiden päivän mettäreissu...
lomilla taas. :D Sitten tuleekin 3viikon kiinniolo, jolloin 4päivän leiri ja muuta mukavaa.
Jokos on morttileiri pidetty? Ainut leiri mihin hajosin :D
Pakkasta oli aika parikymmentä ja kesto kokonaiset 2 päivää mutta kyllä sinne hajosi
Sitten seuraaville leireille oppi pukemaan oikein ja pakkipussit ja muut tarpeelliset mukaan niin johan alkoi luistaa.
Myöhemmin esim kahden viikon leirit ei tuntunut juuri missään
Vähän on kyllä joskus ikävä inttiin ;)