Inttiin, saapumiserä 2/2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu
Samaa tyyliä se oli meilläkin (vuonna 1996), ei tosin kestänyt kuin ekan viikon.
Siinä oli aamulla mukava miettiä, että heittääkö pikaiset kuset vai peseekö hampaat vai tekeekö molemmat samaan aikaan :lol2:
Ei mul ollu mitää ongelmaa tehä molempii samaan aikaan :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite kävin vaan ohjatuilla aamutoimilla kusella. Hampaat ehti pesemään aamupalan jälkeen hyvin. Yleensä :D

No, itse kusin pönttöön/laariin ja pesin samalla aikaa hampaita. Kaks kärpästä yhellä iskulla. Taisin jopa joka kerta ehtiä huuhdella suunkin, kun tarpeeks kovalla paineella päästeli. :D Omissa pattereissani/kouluissa oli rukkia lukuunottamatta aina ohjatut aamu- ja iltatoimet. Tietenkin loppuajasta seurailin touhua santsarina. Piti perkele särmätä loppuun asti. :jahas:

Lahden Spol-kurssi II/06. 2-kerros ja ~60 äijää. Vessassa viisi pönttöä ja vittuilun vuoksi yksi niistä 'ei alokkaille'. Aikaa aamutoimiin oli ruhtinaaliset 5min josta osa ajasta meni vessajonon muodostamiseen.

Itse kurssi oli p-kauden jälkeen ja kesti sen 6vko. OLi suhteellisen hajottavaa täytyy myöntää. Iltavahvistuksen laskeminen oli mukavampaa (huvittavaa itseasiassa). Kaikki kolmirivissä pienellä käytävällä pyjamat päällä ja johtajat tekee nimenhuutoa. Jos huusi 'HERRA ALIKERSANTTI' liian hiljaa niin joutu toistamaan tätä niin kauan että meni oikein! Parhaimmillaan meni yli tunti tässäkin hommassa +_0

Ah <3

Voi vittu ei o ikinä tuntun näin hyvältä olla kotona! Ekat lomat, oh man. Vekaralla ollaa ja voi elämän karut kävyt että tuntuu ku ois ilmottautunu sirkus finlandiaan. Kyllä armeija on perseestä!

Kannattaa miettiä myös niiden päivien laatua eikä ainoastaan määrää, auk/ruk on ehkäpä armeijan parasta aikaa vaikkei siltä heti tuntuisikaan. Itse ainakin olen mieluummin 362vrk hyvässä porukassa kuin 180 vrk idioottien ympärillä. Aika voimakas yleistys, mutta noista puolen vuoden jätkistä löytyy kyllä hirveetä porukkaa. :itku: :lol2:

Jeba. Itsekin huomasin omalla johtajakaudella, että 180 miehien seasta löytyi enemmän idiootteja kuin järkeviä. Suurin syy tietty, ettei intti kiinnostaa vittuakaan ja että äkkiä kotiin. Sitten on tietty niitä lapsellisia pellejä, jotka leikkivät kovia jätkiä ja uhmaavat kaikkia sääntöjä. Monesti kuuli puolen vuoden jääkäreiltä, että intti on lastentarha, mutta itsehän he siitä tekevät sellaisen:david:

Eli olkaahan kaikki 362 vrk ja nauttikaa ikäistenne seurasta:D

Ah, ekat lomat täälläkin, pakkiksen edessä tietty ;) Aika löysää hommaa ollu, mitä ny selkäkivtu vähä rajottanu leikkejä. Vielä ei vituta, väsyttää kylläkin kun kokoajan pitäny olla menossa. SlMepa Upinniemi ja puolisotilaallinen pursiseura voittoon!

Ah, ekat lomat täälläkin, pakkiksen edessä tietty ;) Aika löysää hommaa ollu, mitä ny selkäkivtu vähä rajottanu leikkejä. Vielä ei vituta, väsyttää kylläkin kun kokoajan pitäny olla menossa. SlMepa Upinniemi ja puolisotilaallinen pursiseura voittoon!

Upinniemi oli jo mahtava paikka...aah, niin, siitä on jo..13 vuotta. prkl, kun aika viipottaa.
Ja niin näyttää viipottavan porukkaa naapurissa, kun ei vanhemmat ole kotona ja tuleva keneralissimus aka nykyinen mortti ensilomillaan pitää tienoota hereillä... vähän aikaa.. kunnes vedetään liikkuvat taakse ja hiljennetään nuoriso. Tähän se hymiö.

-r3-

Itsekin ekoilla lomilla. Tähän mennessä Säkylä (3.JK) ollut ihan positiivinen yllätys, oikeastaan ainoa joka vituttaa ja ankarasti on se Jeesus-paska jota tulee joka tuutista. Eikä oikeastaan edes se itsessään vituta, vaan se, että pääsee kirkkoon kuulumattomana uskonnonvapauslain turvin pesemään vessoja jumalanpalveluksen ajaksi ym. Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä komppanian päällikölle avautumaan aiheesta.

Saman kohtalon kokeneet vajaa tusina muutakin jätkää ovat myös ihmetelleet monttu auki tuota menoa ja mitä ollaan ajatuksia vaihdettu, niin aika monelle muullekin tuntuisi nuo uskon asiat olevan sen kaliiberin kynnyskysymys, että siinä ei jousteta. Itse en ainakaan.

ps. Sattui apukouluttajaksi muuten yksi mulkku alikessukin, mutta onneksi pienelle lapselle on vaikea olla vihainen.

Monesti kuuli puolen vuoden jääkäreiltä, että intti on lastentarha, mutta itsehän he siitä tekevät sellaisen:david:

jaa jääkäritkö siellä nykyään päättävät ja määräävät? ainakin mun inttiaikana siellä isommat sotaherrat keksivät kaikenmaailman turhanpäiväsiä ja tarpeettomia paskahommia.

Itsekin ekoilla lomilla. Tähän mennessä Säkylä (3.JK) ollut ihan positiivinen yllätys, oikeastaan ainoa joka vituttaa ja ankarasti on se Jeesus-paska jota tulee joka tuutista. Eikä oikeastaan edes se itsessään vituta, vaan se, että pääsee kirkkoon kuulumattomana uskonnonvapauslain turvin pesemään vessoja jumalanpalveluksen ajaksi ym. Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä komppanian päällikölle avautumaan aiheesta.

Saman kohtalon kokeneet vajaa tusina muutakin jätkää ovat myös ihmetelleet monttu auki tuota menoa ja mitä ollaan ajatuksia vaihdettu, niin aika monelle muullekin tuntuisi nuo uskon asiat olevan sen kaliiberin kynnyskysymys, että siinä ei jousteta. Itse en ainakaan.

Meilläkin alunperin alikessut meinas pistää siivoomaan jotain vessoja, mutta sotilaspastori käski antaa meille vapaata sen ajaksi kun muut on kirkossa. Ihan reilu veto sinänsä :)

Niin ja tosiaan ei todellakaan tarvi siivota mitään vessoja. Kannattaa vaan pittää hirveetä melua asiasta, niin ei tarvi osallistua mihinkään kirkollisiin paskoihin loppuna palvelusaikana. Itse vuoden miehenä en tehnyt mitään uskontoon / elämänkatsomukseen liittyvää koko vuoden aikana. :--)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom