Inttiin, saapumiserä 2/2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu. Viikon maannut veksissä ja nyt viikoksi kotihoitoon. Prkl toiset ampumaleirillä ja minä makaan kotoa. :curs: :D
Ei se mitään merkkaa, mäkin olin ekan viikon lopulta kaks seuraavaa viikkoa mononukleoosissa veksissä ja kummasti sitä mentiin rukkiin asti. :)
Jos oikeasti olet kipeä, niin saa olla, mutta kaiken maailman "sain vp:tä kun on kyynerpäässä mustelma" -pelleilijät jätetään kyllä auttamatta 6kk luusereiks. Tai mikä pahempaa, 12kk mosiks. :D :D Se vasta julma nakki on.. (paitsi rekkapenojen kohdalla)

jeij lomilla :D

Jjjes näin alustavasti, tulehjohtajaks koitetaan pyritä. eli pyritään sinne ruk:iin :)
Ainakin hyvä mahdollisuudet on, joka viides taisi päästä. :)
Muistelen harmaasti että tulenjohtoryhmässä oli johtaja, pari au:ta ja pari perus viestimosaa.

Ei se mitään merkkaa, mäkin olin ekan viikon lopulta kaks seuraavaa viikkoa mononukleoosissa veksissä ja kummasti sitä mentiin rukkiin asti. :)
Jos oikeasti olet kipeä, niin saa olla, mutta kaiken maailman "sain vp:tä kun on kyynerpäässä mustelma" -pelleilijät jätetään kyllä auttamatta 6kk luusereiks. Tai mikä pahempaa, 12kk mosiks. :D :D Se vasta julma nakki on.. (paitsi rekkapenojen kohdalla)

Tiedoks teille pelleille, että kyllä me 6kk jätkät naurettiin teidän "johtajien" "johtamiskyvyille". Ei helvetti mitä pelle-sakkia noissa AUK, RUK -porukoissa olikaan. Taisi tulla itku kurkkuun, kun intti loppu...haha.

Terv,

6kk tykkimies 01/1 ja helvetin hyvin pyyhkii...

Tiedoks teille pelleille, että kyllä me 6kk jätkät naurettiin teidän "johtajien" "johtamiskyvyille". Ei helvetti mitä pelle-sakkia noissa AUK, RUK -porukoissa olikaan. Taisi tulla itku kurkkuun, kun intti loppu...haha.

Terv,

6kk tykkimies 01/1 ja helvetin hyvin pyyhkii...

Ei paljon olis nauramista, jos johdettais vanhan mallin mukaan.

Ja taas lomilla, siis taas! Can u believe that. No todellakin lomilla, ja maanantaina viel hölli! Ens viikolla olis vala ja sitä seuraavalla viikolla leireistä vittumaisin eli morttileiri. Mites muilla ?

Palveletkos vekaranjärvellä missä yksikössä? Kun osu tuo hölli samalle päivälle, vala samalle päivälle ja morttileirikin samalle viikolle kun mitä olit kirjottanut :P Itse huolto- ja kuljetus.

Jos oikeasti olet kipeä, niin saa olla,

Kyllä sitä alkuviikon tulehdusarvojen perusteella (70:n tasoa) ollaan, otsaontelossa oli/on limaa ja sitä punktoitu jo kaksi kertaa ja kerta eessä ensi keskiviikkona. :curs: kyllä sitä olisi mieluummin rivissä tai leirillä kun sairaana.

edit. mulla ei ole kyllä aukkiin rukista puhumatta mitään mahiksia kun kuulon takia tulee b-mies.

Jos joku muuten on kirjurina vekaralla it-patterissa (en oo varma kumpi tällä hetkellä), niin sieltä koneelta löytyy Destruction Derby ja muita helmiä. Cd:t löytyy alimmasta laatikosta jossa on lisää pelejä. Pakkohan niitä oli sinne tuoda. :D

Palveletkos vekaranjärvellä missä yksikössä? Kun osu tuo hölli samalle päivälle, vala samalle päivälle ja morttileirikin samalle viikolle kun mitä olit kirjottanut :P Itse huolto- ja kuljetus.

Toisessa kenttätykistöpatterissa perseillään parhaan mukaan. Mites huollossa? Löysä meno ?

Toisessa kenttätykistöpatterissa perseillään parhaan mukaan. Mites huollossa? Löysä meno ?

Okeij.. Itse olin aluksi 1.Kenttätykistöpatterissa mutta sitten tuli siirto h&kulj.komppaniaan.. Aikalailla löysä meininki, joissain asioissa taas järjetöntä pilkun viilausta.

raggi sanoi:
Toisessa kenttätykistöpatterissa perseillään parhaan mukaan.

Sama. Ylil Palonen on pitäny hyvin huolta, ettei mainitsemaasi perseilyä ilmene hehe.

Itse olen pyrkinyt perseilemään mahdollisimman paljon. Ei oikein armeija iske näin "vanhemmalla iällä". Täytyy myöntää, että kaikista järkevintä olisi ollut käydä armeija pari vuotta sitten alkuperäisen suunnitelman mukaan, mutta kun oli haettava lykkäystä:curs:

Olen heittänyt kaikkea pientä vittuilua varsinkin alikessuille ja kokelaille ja joskus yhdelle vitun juntille luutnantille. Mä vaan haen vemppaa, enkä missään nimessä tsemppaa:rock:

Kaikkeen paskaan sitä verorahoja käytetään. Voisin melkein harkita sivaria p-kauden jälkeen, mikäli e-kauden tehtävä ei kiinnosta. Jos tulee aukkikutsu, niin se on ihan varma sivari.:urjo:

Itse olen pyrkinyt perseilemään mahdollisimman paljon. Ei oikein armeija iske näin "vanhemmalla iällä". Täytyy myöntää, että kaikista järkevintä olisi ollut käydä armeija pari vuotta sitten alkuperäisen suunnitelman mukaan, mutta kun oli haettava lykkäystä:curs:

Olen heittänyt kaikkea pientä vittuilua varsinkin alikessuille ja kokelaille ja joskus yhdelle vitun juntille luutnantille. Mä vaan haen vemppaa, enkä missään nimessä tsemppaa:rock:

Kaikkeen paskaan sitä verorahoja käytetään. Voisin melkein harkita sivaria p-kauden jälkeen, mikäli e-kauden tehtävä ei kiinnosta. Jos tulee aukkikutsu, niin se on ihan varma sivari.:urjo:

Pääasia, että tekee niin ja sitä mistä itse pitää. Ei se kaikille maistu.

Ainakin hyvä mahdollisuudet on, joka viides taisi päästä. :)
Muistelen harmaasti että tulenjohtoryhmässä oli johtaja, pari au:ta ja pari perus viestimosaa.
Tulenjohtoryhmässä 1 upseeri, 1 aliupseeri sekä 3 miehistönjäsentä.
Tulenjohtopartiossa 1 ups, 1 au ja 2 miehistönjäsentä.
Näin siis kenttätykistössä, merivoimissa erilailla.
Eli jos aukkiin pääset, niin puolet lähtee rukkiin.

Kannattaako enää p-kauden jälkeen mennä sivariin? sulla on sit enää 4kk, jäljellä?
Jos menet, niin pääset pois suunnilleen samoihin aikoihin kun seuraavan saapumiserän mosat:thumbs:

feikkiedit:
Turha heittää kehiin "1 inttipäivä vastaaa 2 sivaripäivää"-korttia. Ei se niin mene.

Okeij.. Itse olin aluksi 1.Kenttätykistöpatterissa mutta sitten tuli siirto h&kulj.komppaniaan.. Aikalailla löysä meininki, joissain asioissa taas järjetöntä pilkun viilausta.

Juujuu. Ite kävi mielessä hakea kuskiksi ku oon b-mies. Taitaa nuo kuskit jo valittu.

Itse olen pyrkinyt perseilemään mahdollisimman paljon.

Aukkiin kasvamaan. :D :whip:

EDIT: Kyllä muuten huomaa selästä että on tavaraa tullur kannettua. E-kaudella pääsee sitten kantamaan ohjusrinkkoja oikein tosissaan. :urjo::)

Suositut

Back
Ylös Bottom