taivaskäsi
VIP
Ei se mitää, varmasti pääset vielä suorittamaan rästiammunnat :lol2: !
onneksi. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se mitää, varmasti pääset vielä suorittamaan rästiammunnat :lol2: !
Kajaaniinha sitä pitäs lähteä, hyvä postaus Camolta asenteestahan se moni asia on kiinni.
Ei se mitään merkkaa, mäkin olin ekan viikon lopulta kaks seuraavaa viikkoa mononukleoosissa veksissä ja kummasti sitä mentiin rukkiin asti.Vittu. Viikon maannut veksissä ja nyt viikoksi kotihoitoon. Prkl toiset ampumaleirillä ja minä makaan kotoa. :curs: :D
Ainakin hyvä mahdollisuudet on, joka viides taisi päästä.jeij lomilla :D
Jjjes näin alustavasti, tulehjohtajaks koitetaan pyritä. eli pyritään sinne ruk:iin
Ei se mitään merkkaa, mäkin olin ekan viikon lopulta kaks seuraavaa viikkoa mononukleoosissa veksissä ja kummasti sitä mentiin rukkiin asti.
Jos oikeasti olet kipeä, niin saa olla, mutta kaiken maailman "sain vp:tä kun on kyynerpäässä mustelma" -pelleilijät jätetään kyllä auttamatta 6kk luusereiks. Tai mikä pahempaa, 12kk mosiks. :D :D Se vasta julma nakki on.. (paitsi rekkapenojen kohdalla)
Tiedoks teille pelleille, että kyllä me 6kk jätkät naurettiin teidän "johtajien" "johtamiskyvyille". Ei helvetti mitä pelle-sakkia noissa AUK, RUK -porukoissa olikaan. Taisi tulla itku kurkkuun, kun intti loppu...haha.
Terv,
6kk tykkimies 01/1 ja helvetin hyvin pyyhkii...
Ei paljon olis nauramista, jos johdettais vanhan mallin mukaan.
Ja taas lomilla, siis taas! Can u believe that. No todellakin lomilla, ja maanantaina viel hölli! Ens viikolla olis vala ja sitä seuraavalla viikolla leireistä vittumaisin eli morttileiri. Mites muilla ?
Ei se mitään merkkaa, mäkin olin ekan viikon lopulta kaks seuraavaa viikkoa mononukleoosissa veksissä ja kummasti sitä mentiin rukkiin asti.
Jos oikeasti olet kipeä, niin saa olla,
Palveletkos vekaranjärvellä missä yksikössä? Kun osu tuo hölli samalle päivälle, vala samalle päivälle ja morttileirikin samalle viikolle kun mitä olit kirjottanut :P Itse huolto- ja kuljetus.
Toisessa kenttätykistöpatterissa perseillään parhaan mukaan. Mites huollossa? Löysä meno ?
raggi sanoi:Toisessa kenttätykistöpatterissa perseillään parhaan mukaan.
Itse olen pyrkinyt perseilemään mahdollisimman paljon. Ei oikein armeija iske näin "vanhemmalla iällä". Täytyy myöntää, että kaikista järkevintä olisi ollut käydä armeija pari vuotta sitten alkuperäisen suunnitelman mukaan, mutta kun oli haettava lykkäystä:curs:
Olen heittänyt kaikkea pientä vittuilua varsinkin alikessuille ja kokelaille ja joskus yhdelle vitun juntille luutnantille. Mä vaan haen vemppaa, enkä missään nimessä tsemppaa
Kaikkeen paskaan sitä verorahoja käytetään. Voisin melkein harkita sivaria p-kauden jälkeen, mikäli e-kauden tehtävä ei kiinnosta. Jos tulee aukkikutsu, niin se on ihan varma sivari.:urjo:
Tulenjohtoryhmässä 1 upseeri, 1 aliupseeri sekä 3 miehistönjäsentä.Ainakin hyvä mahdollisuudet on, joka viides taisi päästä.
Muistelen harmaasti että tulenjohtoryhmässä oli johtaja, pari au:ta ja pari perus viestimosaa.
Kannattaako enää p-kauden jälkeen mennä sivariin? sulla on sit enää 4kk, jäljellä?Kaikkeen paskaan sitä verorahoja käytetään. Voisin melkein harkita sivaria p-kauden jälkeen, mikäli e-kauden tehtävä ei kiinnosta. Jos tulee aukkikutsu, niin se on ihan varma sivari.:urjo:
Sama. Ylil Palonen on pitäny hyvin huolta, ettei mainitsemaasi perseilyä ilmene hehe.
Okeij.. Itse olin aluksi 1.Kenttätykistöpatterissa mutta sitten tuli siirto h&kulj.komppaniaan.. Aikalailla löysä meininki, joissain asioissa taas järjetöntä pilkun viilausta.
Itse olen pyrkinyt perseilemään mahdollisimman paljon.