Inttiin, saapumiserä 1/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu
vitutus

Bussi lähtee 30 minuutin kuluttua kohti santahaminan portteja. Onneksi sitä matkaa ei myöskään ole kun se n. 25km. Kyllä kai sinne salille tässä joku päivä vielä kerkeää!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AAmuja vaan kaikille :) Lupaan ajella Parolan-nummen ohi tänään autolla :D

Ei saatana miten kylmä on ulkona! Onneks voi rauhassa lööbiä kotona koneen ääressä ja katsella miinuksella kulkevaa tj-kalenteria kuuma kaakaokuppi kädessä. Tossa säässä korkeintaan kauppaan ja takas.

Mutta ei se inttikään niin paha paikka oo, ainakaan sitten kun on alle 50 aamua jäljellä, silloin osaa ottaa jo rennommin. Mutta P-kausi on yhtä paskaa varsinkin talvella. Ei saatana niitä aamulenkkejä hyisessä ja pimeässä säässä. Ja alokasleiri Syndalenissa, huhhuh.

Mutta kertoilkaapa Santikseen menevät sitten mihin komppaniaan teidät sijoitettiin.

AAmuja vaan kaikille :) Lupaan ajella Parolan-nummen ohi tänään autolla :D

Voi:itku: , kun oli reppanan näkösiä isänmaantoivoja P-nummen edessä :(. Ihan sääliksi käy :(

Nonii jaetaas sitten morkuloiden tyttöystävät. Mää otan Miinan.

Ainii vittu eihä tästä vittuilusta hyödy nyt mitää kun jätkät meni jo..

Jos herrat veripäät eksyvät ensimmäisillä lomilla (n. 3 kuukauden kuluttua) palstalle, niin kyllähän ne huomautukset jäljellä olevien palvelusaamujen määrästä ja tyttöystävien veljellisestä huolenpidosta sitten lämmittävät. Jos joku erehtyy kirjoittamaan ketjuun, niin arvon reserviläisten on sitten oikeutettua huomauttaa sunnuntai-illan väistämättömästä lähenemisestä, ja edelleen kasarmin pihalla olevasta vuoresta, josta on pari hyppysellistä nypätty pois. :D

Mutta tosissaan, kyllähän sitä tornin aikoja vieläkin muistelee lämmöllä. Harmi vain, että aitojen sisäpuolella ei oikein ymmärrä täysimääräisesti nauttia kokemuksesta.

Mutta tosissaan, kyllähän sitä tornin aikoja vieläkin muistelee lämmöllä. Harmi vain, että aitojen sisäpuolella ei oikein ymmärrä täysimääräisesti nauttia kokemuksesta.

...Tämän olen myös itse huomannut. 5v sitten itse astuin palvelukseen ja tosiaan pitää sanoa tänään menneille, että siellä on paljon asioita mitä ei milloinkaan muulloin pääse kokemaan, joten sitä aamujen määrää ei todellakaan kannata miettiä. Koittaa nauttia monista asioista siellä ja sitten kun on niitä asioita mistä ei niin tykkää, niin ei niitä niin edes mieti liikaa... Ne aamut menee itsestään ohi ja jälkeenpäin sitä tajuaa, että kuinka helvetin nopeasti se aika menikään. Siellä on paljon kivaa! Jopa heti ensimmäisillä viikoilla ja perus-kaudella.

Ekoilla lomilla, maanantaina 2200 takas. Osaa porukkaa vitutti ihan armottomasti, ittee vaan lähinnä huvitti :D
Tänään sit keitolle :kippis1:

NONIIN ekalla viikonloppuvapaalla. Santahamina 2.Jk, Joukkue 5 ja tupa 13. Se on muuten paras. :dance::rock:

Sinähän oot lähellä! Ite oon Santahamina 2.jk joukkue 3 tupa 7 ;) Kapteeni Kai Känä veti tänään tiukat tupa kaappi ja siisteystarkastukset.:D

pläty

No en nyt sanois. Vitun kuumahan siinä tuli ku jouduttii venaa sitä joku 30min mut sehän vaa vilkas et ne kaapit on hyvin. Tuskin se ois huomannu vaik sinne ois piilottanu jääkarhun pingviinin kera.:hyper:
Mut minne tänää??

pläty

No en nyt sanois. Vitun kuumahan siinä tuli ku jouduttii venaa sitä joku 30min mut sehän vaa vilkas et ne kaapit on hyvin. Tuskin se ois huomannu vaik sinne ois piilottanu jääkarhun pingviinin kera.:hyper:
Mut minne tänää??

Mutta eihän ne asu samalla manterella !!11 Niinhä se vähän oli. Varmaa tänään makaan vaan himas oon mielettömän väsyny, huomen sit vois käydä aamupäiväl salil ja illemmal jotai aktiviteettia sit.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom