Inttiin, saapumiserä 1/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu
Hajotkaa pojat maanantai aamuun, tuntuu se hyvältä. Itsellä tänään jäljellä 76 ja on siinä aivan vitun monta aamua liikaa yhä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu tätä 2. panssarijääkärikomppaniaa, tunki mut alfa joukkueesee, ei kestä jalka mikä on leikattu 2v sitte.
Taitaa tulla kohta e paperit tai jotai, ehkä siirto.

Ei kiinnosta joku tykkimiesten homma tai muukaa, ois toi eliitti jalkaväen homma ihan mukava muttei onnistu, mitähän vaihtoehtoja on?
Vemppaa yms tullu jo ihan kohtalaisesti ku ei pysty vittu käveleen.

Jeje, tuntupa ihan kivalle herätä omaan tahtiin omasta sängystä tyttöystävän vierestä.

Mihispäin muut sijoituitte? Itse tosiaan Parolassa panssarihaupitsipatterissa, 3. jaos ja tupa Liinastenharju

Itse tosiaan Parolassa panssarihaupitsipatterissa, 3. jaos ja tupa Liinastenharju
Syvä osanottoni. :)

Edit. Ei taida olla entinen suklaahaupitsi enää nimensä veroinen? Kapteeninvaihdos toi kuulemma mukanaan joitakin uudistuksia sääntöihin...

panssariprikaati sotilaspoliisikomppania joukkoe 1 tupa numero 2. Hienoo päästä ekoille lomille, kun pari päivää oltiin vielä hätilässä ampumassa saatanallisesssa pakkasessa :D

Ja pakkaset saakoon jatkua, jos minusta olisi kiinni! :D tosin koko ensi viikko koulutan mortteja ulkona 0800-1500, joten en tiedä onko se silloin niin mukavaa. toki tauot voin pitää sisällä, kun mortit viettää taukoansa ulkosalla, muhahaha :D

Ja pakkaset saakoon jatkua, jos minusta olisi kiinni! :D tosin koko ensi viikko koulutan mortteja ulkona 0800-1500, joten en tiedä onko se silloin niin mukavaa. toki tauot voin pitää sisällä, kun mortit viettää taukoansa ulkosalla, muhahaha :D
Itsehän olen mosien kanssa leirillä koko ensi viikon, joten ei hirveästi naurata. :D Tällä hetkellä näyttää ulkolämpömittari -26 astetta, ja samoja kelejä pitäis ainakin alkuviikosta olla.

Vittu tätä 2. panssarijääkärikomppaniaa, tunki mut alfa joukkueesee, ei kestä jalka mikä on leikattu 2v sitte.
Taitaa tulla kohta e paperit tai jotai, ehkä siirto.

Ei kiinnosta joku tykkimiesten homma tai muukaa, ois toi eliitti jalkaväen homma ihan mukava muttei onnistu, mitähän vaihtoehtoja on?
Vemppaa yms tullu jo ihan kohtalaisesti ku ei pysty vittu käveleen.

Siis ootko vekaralla vai? 2. Psjk:ssa (ite olin kolmosessa) siellä oli ainakin nyt syksyllä kaks kirjuria eli jos et halua sykkiä niin kirjuriks haet. Vaihtoehtosesti käyt puhumassa itelles B: n paperit ja saat jonkun varastonhoitajan nakin tjsp. Jos kuitenkin haluisit sykkiä niin E-tä kehiin ja uudestaan sitten kun aika on parempi.

Siis ootko vekaralla vai? 2. Psjk:ssa (ite olin kolmosessa) siellä oli ainakin nyt syksyllä kaks kirjuria eli jos et halua sykkiä niin kirjuriks haet. Vaihtoehtosesti käyt puhumassa itelles B: n paperit ja saat jonkun varastonhoitajan nakin tjsp. Jos kuitenkin haluisit sykkiä niin E-tä kehiin ja uudestaan sitten kun aika on parempi.

Joo vekaralla vekaralla :D en viitsis mitään umpitylsää hommaa tehä, tulin kumminkin sotilaskoulutus mielessä armeijaan ihan hyvin mielin.
Homma ei toimi kun vanha vamma vaivaa, ei kai se E paperi paljon auta kun parin vuoden päästä sama juttu, saakos C paperit helposti, tai muutettua E:n C:ksi vaikka siviilissä?
Mistäs näitä voi kysellä, avolla oon käyny mut ne on koittanu vaa hoitaa turhaan tätä, ei parane.

Lääkärin kanssa veksiin juttelemaan? Kyllä se asia sielä selviää ja saat sieltä jotain papereita sitten jotka viet komppanianpäälliköllä ja rupattelet hänen kanssaan. Henk koht ottasin ite mieluummin Bn paperit kuin jättäsin leikin kesken tai tulisin parin vuoden päästä uudestaa.

panssariprikaati sotilaspoliisikomppania joukkoe 1 tupa numero 2. Hienoo päästä ekoille lomille, kun pari päivää oltiin vielä hätilässä ampumassa saatanallisesssa pakkasessa :D

Jaahas. Onkohan siellä vielä samat kuviot? Ylil. "Haazi" on tulossa. Sen jälkeen kenelläkään ei oo kivaa.

Zilin lavalla on mukava matkustella, ja Hätila tulee varmasti olemaan tuttu paikka:D

Jaahas. Onkohan siellä vielä samat kuviot? Ylil. "Haazi" on tulossa. Sen jälkeen kenelläkään ei oo kivaa.

Zilin lavalla on mukava matkustella, ja Hätila tulee varmasti olemaan tuttu paikka:D

hakkaraisesta vissii puhut? Ei oo meidän joukkoeenjohtaja sentää :D Hätilä sun muut lähialueet armeijan alueita lukuunottamatta on jo paikalliselle liiankin tuttuja :P

hakkaraisesta vissii puhut? Ei oo meidän joukkoeenjohtaja sentää :D Hätilä sun muut lähialueet armeijan alueita lukuunottamatta on jo paikalliselle liiankin tuttuja :P

Kyllä. On vaihtanut sitten joikkuetta. Se oli sun onni:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom