Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loma loma
Syvä osanottoni.Itse tosiaan Parolassa panssarihaupitsipatterissa, 3. jaos ja tupa Liinastenharju
Itsehän olen mosien kanssa leirillä koko ensi viikon, joten ei hirveästi naurata. :D Tällä hetkellä näyttää ulkolämpömittari -26 astetta, ja samoja kelejä pitäis ainakin alkuviikosta olla.Ja pakkaset saakoon jatkua, jos minusta olisi kiinni! :D tosin koko ensi viikko koulutan mortteja ulkona 0800-1500, joten en tiedä onko se silloin niin mukavaa. toki tauot voin pitää sisällä, kun mortit viettää taukoansa ulkosalla, muhahaha :D
NONIIN ekalla viikonloppuvapaalla. Santahamina 2.Jk, Joukkue 5 ja tupa 13. Se on muuten paras. :dance:
Kerro Pankkoselle terveisiä ;)
Vittu tätä 2. panssarijääkärikomppaniaa, tunki mut alfa joukkueesee, ei kestä jalka mikä on leikattu 2v sitte.
Taitaa tulla kohta e paperit tai jotai, ehkä siirto.
Ei kiinnosta joku tykkimiesten homma tai muukaa, ois toi eliitti jalkaväen homma ihan mukava muttei onnistu, mitähän vaihtoehtoja on?
Vemppaa yms tullu jo ihan kohtalaisesti ku ei pysty vittu käveleen.
Siis ootko vekaralla vai? 2. Psjk:ssa (ite olin kolmosessa) siellä oli ainakin nyt syksyllä kaks kirjuria eli jos et halua sykkiä niin kirjuriks haet. Vaihtoehtosesti käyt puhumassa itelles B: n paperit ja saat jonkun varastonhoitajan nakin tjsp. Jos kuitenkin haluisit sykkiä niin E-tä kehiin ja uudestaan sitten kun aika on parempi.
panssariprikaati sotilaspoliisikomppania joukkoe 1 tupa numero 2. Hienoo päästä ekoille lomille, kun pari päivää oltiin vielä hätilässä ampumassa saatanallisesssa pakkasessa :D
Jaahas. Onkohan siellä vielä samat kuviot? Ylil. "Haazi" on tulossa. Sen jälkeen kenelläkään ei oo kivaa.
Zilin lavalla on mukava matkustella, ja Hätila tulee varmasti olemaan tuttu paikka:D
hakkaraisesta vissii puhut? Ei oo meidän joukkoeenjohtaja sentää :D Hätilä sun muut lähialueet armeijan alueita lukuunottamatta on jo paikalliselle liiankin tuttuja :P