Inttiin, saapumiserä 1/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu
ja Hasselhofille onnittelut Säkylään menosta, aivan karmee paikka. Ilmottele sitten mihin komppaniaan ne sinut tunkee. Terv. 2/08 3.JK:ssa palvellut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmettelen kun kukaan ei puhu siitä miten alokkaita hakataan metalliketjuilla koko ensimmäinen yö...?!!!!?

Hysssssss!

Hysssssss!

Kielletty jo joissain varuskunnissa. Eikä siitä nyt hirveän suuret arvet jäänyt, kipukin laantui piakkoin. Pahempi on kun myöhemmin alokkaana kokoajan lyödään vatsaan nyrkillä ja lattia pitää luututa omalla paidalla jos ei muista puhutella oikein tai ei seiso ryhdissä.

Jep, Vekaralle lähtijöille tiedoksi että ainakin 3. PSJK:ssa kukaan ei saa käyttää pakkipusseja.
Kannattaa marsseja varten ostaa sellaiset ihonmyötäiset keinokalsarit, mallia pyöräilyshortsit ilman sitä satulapehmikettä. Mulla oli ainakin sisäreidet, kassit ja pakarat aivan verillä 32km marssin jälkeen.
Tai sitten vaseliinia/talkkia niin ei hitsaa kiinni.

Ekat päivät menee häsässä kun ei osaa intin meininkiä. Niin erillainen paikka siviiliin verrattuna. Siitä se alkaa pikkuhiljaa sutviutumaan :)

Itse en ainakaan tarvinnut omia vaatteita mukaan vaan pärjäs vallan mainiosti firman kuteilla. Ainoa mitkä toin omasta takaa oli sisäpelikengät puntille/saliin. Marsseilla yms talkki on varsin hyödyllinen toveri ottaa mukaan.

Hienoja kokemuksia teillä edessä, itsellä onneksi jo takana. Aaamuja!

ja Hasselhofille onnittelut Säkylään menosta, aivan karmee paikka. Ilmottele sitten mihin komppaniaan ne sinut tunkee. Terv. 2/08 3.JK:ssa palvellut!

Pancamo, millä tavalla karmea paikka? Tiukka kuri, paskat skapparit, vaiko yleisesti ihan anaalista? Kerro toki ja masenna mut totaalisesti :D

Joo kai sitä voisi yrittää antaa aina pientä väliraporttia tänne sivuille palveluksen edetessä. Olen ajatellut pitää jotain pientä blogia tai jotain, mutta katsoo nyt tuleeko siitä yhtään mitään...

Itse kuskina kävin monella eri kassulla ja kyllä säkylässä näytti meno kaikista tiukkimmalta. Pihalla ei näkynyt varusmiehiä juuri ollenkaan kuin muodossa marssimassa tahdissa kun taas parolassa porukkaa menee ja tulee miten sattuu :D Eikös säkylässä ole myös perinteisesti kovimmat keskeyttämis prosentit ?

Edit: saas nähdä onko taas parin viikon päästä kauhistelevia kirjoituksia kuinka paljon porukkaa tippuu intistä heti alussa ja kuinka ollaan lihavampia kuin koskaan :rolleyes:

Eräs skappari Niinisalosta, jossa itse 1/09:ssä 9kk palvelin, sanoi todennäköisesti aika nappiin että Säkylä on viimeinen oikea varuskunta. Vaikka meillä tuntui olevan koulutus välillä yhtä vittua niin Säkylässä sama touhu oli moninkertaisesti vittumaisempaa mitä siellä samaan aikaan palvelleilta juttuja kuulin.

Yhdella kassuleirilläkin siellä olin ja kyllä ainakin Niinisalo oli kuin lintukoto siihen paikkaan verrattuna. Tupakkapaikkakäyttäytyminen(<-kuinka paskaa joku sana voi olla:D ), skapparit joiden kanssa olin tekemisissä olivat ihan vitun idiootteja, "jääkärimentaliteetti", huoh....

Muistakaa pojat ottaa villasukat matkaan. Niitä kun valtio ei enään tarjoa... Tosin ihan hyvin pärjäs mustilla urheilusukilla ja huopavuorilla viimetalven, sekä aapa09 harjotuksen.

OHI ON 362!

Muistakaa pojat ottaa villasukat matkaan. Niitä kun valtio ei enään tarjoa... Tosin ihan hyvin pärjäs mustilla urheilusukilla ja huopavuorilla viimetalven, sekä aapa09 harjotuksen.

OHI ON 362!

WTF? Eikö villasukat muka kuulu enää valikoimiin?

No...itellä intin villasukat just jalassa mallia 1997 Tesema-neule, lähti mukaan kun kotiuduin 2006:D

WTF? Eikö villasukat muka kuulu enää valikoimiin?

No...itellä intin villasukat just jalassa mallia 1997 Tesema-neule, lähti mukaan kun kotiuduin 2006:D
Ei ainakaan II/09:sin morteille jaettu Sodankylässä. Tiedä sitten miten muissa varuskunnissa?

Millos ne kuntotestit on, ei kai ne heti laita testeihin :D

Teidät pienokaiset voi laittaa vasta sitten urheilusuorituksiin, kun kiltti lääkärisetä on todennut teidät fyysisesti terveeksi, ja antanut juoksupiikin. Ei varmaankaan ihan ensimmäisellä viikolla cooperia juosta.

Ei ainakaan II/09:sin morteille jaettu Sodankylässä. Tiedä sitten miten muissa varuskunnissa?

Todennäköisesti siis II saapumiserään ei jaeta enään. Olisi aika vitun tyhmää jos I saapumiserään joka astuu palvelukseen talvella ei jaettaisi.

Teidät pienokaiset voi laittaa vasta sitten urheilusuorituksiin, kun kiltti lääkärisetä on todennut teidät fyysisesti terveeksi, ja antanut juoksupiikin. Ei varmaankaan ihan ensimmäisellä viikolla cooperia juosta.

Eli ei ihan ekoilla viikoilla?
Paskaan kuntoon päässyt :D kauheen kylmä ulkona :(

Minkä takia mukaan pitäis ottaa oma pyyhe? Firma tarjoaa kaks pyyhettä joilla pärjää. Muutenkaan mitään hirveetä tavaramäärää tuonne ei kannata raahata, lomilta voi sitten kuskata jotain mukana jos luulee tarvitsevansa.

Pancamo, millä tavalla karmea paikka? Tiukka kuri, paskat skapparit, vaiko yleisesti ihan anaalista? Kerro toki ja masenna mut totaalisesti :D

Joo kai sitä voisi yrittää antaa aina pientä väliraporttia tänne sivuille palveluksen edetessä. Olen ajatellut pitää jotain pientä blogia tai jotain, mutta katsoo nyt tuleeko siitä yhtään mitään...

okei, rehellisesti sanottuna ehkä hieman liioittelin. Ei se nyt mahdoton paikka ole. Kuri ja skappareiden julmuus/surkeus riippuu tietysti täysin komppaniasta, mihin joutuu. Itsellä ainakin oli aina ihan ok ja mukavat skapparit (kokemusta siis EHK:sta, 2.JK:sta ja 3. JK:sta) Ihan nasta paikka se on! Vehkeet on lähes tulkoon uusinta mitä SA:lla on tarjota! :whip:

PS. Aivan meteorologinen persereikähän tuo paikka on, sielä on kylmä ja tuulee perkeleesti!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom