Inttiin kesällä 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vanek
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mua ainakaan vituta, olen ehkä jopa hieman innoissani lähdössä! Eikö ketää muita ole todellakaan tulossa lahteen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vanek sanoi:
Ei mua ainakaan vituta, olen ehkä jopa hieman innoissani lähdössä!
Täytyy itekin yrittää saada tuollaista asennetta. Varmasti tulee mielekkäämpi inttiaika, jos ottaa sen menon positiivisella tavalla. :)

Ja nautitaan nyt kaikin siemauksin tästä parista kuukaudesta.. :hyper: :kippis1:

kas-vain sanoi:
Eli rippuu mihin perusyksikköön olet joutunut (KajaK, SpolK, KrhK jne..). Viime TiedJ oli valittu jo heti kun saapuivat saarelle (SpoK:n 5. joukkue) ja siitä sitten vaan tiputettiin p-kauden jälkeen luuserit / aukkiin lähtijät pois. Jos arpa ei onnistanut niin voit ilmaista heti alkupäivinä halukkuutesi (kantahenkilökuntaan kuluvalle) TiedJ:een ja voit mahdollisesti saada siirron. Jos nuppi eikä runko ole kunnossa (selkä, polvet jne..) niin turha lähteä edes vaivautumaan (maitojuna kutsuu...). Rinkka painaa pahimmillaan (radistilla 45-50kg) ja se selässä painetaan viikko minimaalisilla ruuilla ja vesillä. Ja täydennystä ei tule (kaikki kannetaan teltat, kaminat kaikki).

Kuka?

"THE ONLY EASY DAY WAS YESTERDAY"
-Navy SEAL-s-

Tämä kuulostaa pilkunnussimiselta, mutta ei viitsitä sotkea oikean palkka-armeijan eliittisotilaita pakkoarmeijan tj-mortteihin. Mutta hyvä lausahdus tuo on silti ;)

Mua vituttaa ihan saatanasti! Tonki ajan ku tekis duunia ni olis 10000-20000e rikkaampi!
(siis 6-12kk)

vsq sanoi:
Ite meen Hyrylään ens kesänä - varmaan sotilaspoliisiksi. Eipähän ainakaan tarvitse ajatella itsenäisesti 9 kuukauteen.

Hyrylään kanssa, tosin tykkimieheksi ja toivottavasti 6kk ja pois. Kuulemma aika hyvä sali odottaa..

Jabi sanoi:
Riihimäelle minäkin olen lähdössä 12.7. Kutsunnoissa ilmoitin halukkuudestani spolleksi ja ne merkkas papereihin Spol/ViestiR ja sanoi että Riihimäelle vaan niin pääsen spolleksi.

Riihimäellä kyllä pääsee spolleks. Moni jouduttiin ainakin vielä tammikuussa pakottamaankin.
En suosittele ViestiR:n spol-joukkuetta... siellä ei hommat vaan toimi.

Täällä ollaan lähdössä ihan positiivisin mielin. Tartte ressata vuoteen hevon helvettiä juuri mistään. Sopivaan väliin tulee näin ennen jatko-opintoja tämmöttinen nollaus.

Ron Moss sanoi:
Hyrylään kanssa, tosin tykkimieheksi ja toivottavasti 6kk ja pois. Kuulemma aika hyvä sali odottaa..

Niin kuulemma. Mä olen sitten se poika salilla, joka kaikkein vähiten näyttää miltään bodarilta.

Wildemar sanoi:
Täällä ollaan lähdössä ihan positiivisin mielin. Tartte ressata vuoteen hevon helvettiä juuri mistään. Sopivaan väliin tulee näin ennen jatko-opintoja tämmöttinen nollaus.
Aivan, ei tarvitse itse paljon aatella että mitä tekee, kyllä ne sedät käskee.(luulisin)

Parolaan menossa Heinäkuussa. Sanoivat kutsunnoissa laittavansa mut kuskiksi, koska olin A-mies varauksella ylipainoinen. Nyt paino melkein 40 kg vähemmän. :D

Santikseen vaan kesällä! Tietääkö kukaan minkälainen sali siellä on?
Mä lähen sinne ihan fiilareissa ko siellä pääsee syömään kunnolla nii saa kasvatettua massaa mukavasti. :thumbs:

Ois kiva jos jotkut intin käyneet vois vähän valaista kerkeekö intissä treenaamaan kunnolla. Tällä hetkellä väännän salilla 5 kertaa viikossa enkä haluu vähentää sitä yhtään! HC-treeniä vaan! :rock:

ArcticPower sanoi:
Ois kiva jos jotkut intin käyneet vois vähän valaista kerkeekö intissä treenaamaan kunnolla. Tällä hetkellä väännän salilla 5 kertaa viikossa enkä haluu vähentää sitä yhtään! HC-treeniä vaan! :rock:

Vaikka en ookaan inttiä vielä käyny niin juttujen perusteella voit sanoa hetkeksi aikaa sweet goodbye noille treenimäärillä. Eikä sinne niinkään kasvamaan mennä ellei ihan rimpuloita olla. Valitettavaa kyllä. :(

Heinäkuussahan tonne Mikkeliin Spolleks olis tarkotus lähtee...Loppujen lopuks ei ees kauheest harmitakkaan lähtee...Saahan sieltä varmaan ihan reippaasti uusia tuttuja.Voipi olla että paino tippuu alussa mut tarkotus olis kuitenkin jotenkin päästä heilumaan punttienkin kanssa sitten alkuviikkojen jälkeen.

Kajaaniin pioneeriksi. Näin sanoivat kutsunnoissa. Saa nyt nähdä, että mihin tehtävään loppujen lopuksi asetun...

Mige sanoi:
Heinäkuussahan tossa ois tarkotus lähteä sotimaan. Meen pioneeriksi Keuruulle Keski-Suomen rykmenttiin, onko kellään kokemuksia paikasta, pääseekö siel treenaan jne.. :david:
Mäkin oon lähössä Keuruulle heinäkuussa. Yhtään en tiedä mihin hommiin, mutta eiköhän ne mulle jotain keksi. Kyllähän sieltä salit sun muut liikuntapaikat löytyy.
Lähtäminen ei ees vituta yhtään. Saan rauhassa miettiä jatkokoulutus linjoja. Eikä tartte ajatella vähään aikaan ite mitään.

Wildemar sanoi:

Juu sama homma täällä, ei enää vitutakkaa nii paljon, ku pääsee vähä pois tutuista ympyröistä jne.. Hyvä juttu et pari hyvää kaveria lähtee samaan paikkaan messiin niin saa välillä heitellä läppää tuttujen kans jne.. Ainoa mikä vituttaa on se, että juuri kun intti alkaa niin kotiteollisuus tulee keikalle tänne paikkakunnalle jossa asun ja enpä oo sit menossa kattomaan :curs:

En päässyt Ilmavoimien teknilliseen kouluun apumekaanikko koulutukseen, joten ihan "tavallisena tallaajana" mennään tuonne Halliin eli Ilmavoimien teknilliseen kouluun.

Kertokaa mulle mitä mun kannattaa tehdä, että selviäisin puolella vuodella? :D Aivan sama mitä siellä teen puoli vuotta, kunhan pääsisi heti pois..

Millon ne valinnat siellä tehdään? Ja pitäiskö mun jossain vaiheessa jotenkin ilmaista, että haluaisin mielelläni selvitä puolella vuodella? Kertokaa, neuvokaa. :kippis1:

Away sanoi:
En päässyt Ilmavoimien teknilliseen kouluun apumekaanikko koulutukseen, joten ihan "tavallisena tallaajana" mennään tuonne Halliin eli Ilmavoimien teknilliseen kouluun.

Kertokaa mulle mitä mun kannattaa tehdä, että selviäisin puolella vuodella? :D Aivan sama mitä siellä teen puoli vuotta, kunhan pääsisi heti pois..

Millon ne valinnat siellä tehdään? Ja pitäiskö mun jossain vaiheessa jotenkin ilmaista, että haluaisin mielelläni selvitä puolella vuodella? Kertokaa, neuvokaa. :kippis1:

Olitko niissä Hallin pääsykokeissa? Jos olit, niin mitä siellä tehtiin ja minkälaista siellä oli?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom