Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy itekin yrittää saada tuollaista asennetta. Varmasti tulee mielekkäämpi inttiaika, jos ottaa sen menon positiivisella tavalla.Vanek sanoi:Ei mua ainakaan vituta, olen ehkä jopa hieman innoissani lähdössä!
kas-vain sanoi:Eli rippuu mihin perusyksikköön olet joutunut (KajaK, SpolK, KrhK jne..). Viime TiedJ oli valittu jo heti kun saapuivat saarelle (SpoK:n 5. joukkue) ja siitä sitten vaan tiputettiin p-kauden jälkeen luuserit / aukkiin lähtijät pois. Jos arpa ei onnistanut niin voit ilmaista heti alkupäivinä halukkuutesi (kantahenkilökuntaan kuluvalle) TiedJ:een ja voit mahdollisesti saada siirron. Jos nuppi eikä runko ole kunnossa (selkä, polvet jne..) niin turha lähteä edes vaivautumaan (maitojuna kutsuu...). Rinkka painaa pahimmillaan (radistilla 45-50kg) ja se selässä painetaan viikko minimaalisilla ruuilla ja vesillä. Ja täydennystä ei tule (kaikki kannetaan teltat, kaminat kaikki).
Kuka?
"THE ONLY EASY DAY WAS YESTERDAY"
-Navy SEAL-s-
Taby sanoi:Sodankylään jääkäriks...perkele :whip:
vsq sanoi:Ite meen Hyrylään ens kesänä - varmaan sotilaspoliisiksi. Eipähän ainakaan tarvitse ajatella itsenäisesti 9 kuukauteen.
Jabi sanoi:Riihimäelle minäkin olen lähdössä 12.7. Kutsunnoissa ilmoitin halukkuudestani spolleksi ja ne merkkas papereihin Spol/ViestiR ja sanoi että Riihimäelle vaan niin pääsen spolleksi.
Ron Moss sanoi:Hyrylään kanssa, tosin tykkimieheksi ja toivottavasti 6kk ja pois. Kuulemma aika hyvä sali odottaa..
Mubarak sanoi:En suosittele ViestiR:n spol-joukkuetta... siellä ei hommat vaan toimi.
Aivan, ei tarvitse itse paljon aatella että mitä tekee, kyllä ne sedät käskee.(luulisin)Wildemar sanoi:Täällä ollaan lähdössä ihan positiivisin mielin. Tartte ressata vuoteen hevon helvettiä juuri mistään. Sopivaan väliin tulee näin ennen jatko-opintoja tämmöttinen nollaus.
ArcticPower sanoi:Ois kiva jos jotkut intin käyneet vois vähän valaista kerkeekö intissä treenaamaan kunnolla. Tällä hetkellä väännän salilla 5 kertaa viikossa enkä haluu vähentää sitä yhtään! HC-treeniä vaan!
Mäkin oon lähössä Keuruulle heinäkuussa. Yhtään en tiedä mihin hommiin, mutta eiköhän ne mulle jotain keksi. Kyllähän sieltä salit sun muut liikuntapaikat löytyy.Mige sanoi:Heinäkuussahan tossa ois tarkotus lähteä sotimaan. Meen pioneeriksi Keuruulle Keski-Suomen rykmenttiin, onko kellään kokemuksia paikasta, pääseekö siel treenaan jne..
Wildemar sanoi:Täällä ollaan lähdössä ihan positiivisin mielin. Tartte ressata vuoteen hevon helvettiä juuri mistään. Sopivaan väliin tulee näin ennen jatko-opintoja tämmöttinen nollaus.
Away sanoi:En päässyt Ilmavoimien teknilliseen kouluun apumekaanikko koulutukseen, joten ihan "tavallisena tallaajana" mennään tuonne Halliin eli Ilmavoimien teknilliseen kouluun.
Kertokaa mulle mitä mun kannattaa tehdä, että selviäisin puolella vuodella? :D Aivan sama mitä siellä teen puoli vuotta, kunhan pääsisi heti pois..
Millon ne valinnat siellä tehdään? Ja pitäiskö mun jossain vaiheessa jotenkin ilmaista, että haluaisin mielelläni selvitä puolella vuodella? Kertokaa, neuvokaa. :kippis1: