Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aussi sanoi:Minäkin olen menossa Tammisaareen. Saa nähdä mitä intistäkin oikein tulee, aikalailla sekavat odotukset. En tiedä yhtää jos siihen jaksais panostaa, vois vaa heittää läskiks...
Rupeet löytää valon! nm. 6kk kirjuri :DNP sanoi:Tulin siihen johtopäätökseen että voisin olla vaikka 6kk. Aivan sama minulle, jos tulee "vuoden kakku", niin sekin ollaan. Ei tuosta kuitenkaan mitään hyötyä ole tulevaisuudessa.
Minä sain 6. päivä Lapin Lennoston alokasinfon, eli semmoisen esitteen missä oli juttua... Eihän tässä tosiaan oo pitkästi enää. Hyvähän tuo nyt on käydä heti pois alta, niin ei oo myöhemmin häirittemässä ja vaanimassa. Tsemppiä vaan kaikille! Kyllä se siitä!Mr.Bueno sanoi:Nyt rupee jo heinäkuun 11 pomppiin mun uniin :itku: Mitäs jos vaikka jalka katkeis niin ei tarvis mennä..
Onko kellekkään tullu sieltä vielä kirjettä missä olis vähän lisä infoo???
Away sanoi:Hoho, Tikkakoski ainakin nykypäivänä vaikuttaa ihan särmältä paikalta, mitä on kerinnyt kattomaan siellä aukin touhuja ja kyllä iv-miehistökin taisi sykähdellä. Ilmavoimista puheen ollen, Hallissa on uskoakseni ihan vertailukelpoinen p-kausi, mutta sen jälkeenhän siellä vaan ollaan johtuen koulutushaaroista. Pirkkala taitaa sitten pitää perää varsinaisena Suomen armeijan lepokotina. :D
MKS sanoi:Jos joku on tulossa Tikikselle, kannattaa pitää varansa, sillä 3 viikon kuluttua intin alkamisesta sinne saapuu hyvin äkäisiä, vaativia ja särmiä koksuja Haminasta :evil:
Pertti 123 sanoi:Joo hajotkaa siihen intiin
Nimimerkillä TJ 104 (eli ihan v#tusti liikaa) :down:
En pysty ymmärtämään, miten porukka voi hakea muuhun, kuin mahdollisimman helppoihin 6 kuukauden hommiin.
Kannattaa mennä siitä, missä aita on matalin. Jotku laskuvarjojääkärit hajoilee varmaan ihan täydellisesti... no ehkä ne saa tyydytystä siitä, että ne on niin pirun "kovia jätkiä"
Menipä tää postaus vihamieliseksi... intissä on oikeesti ihan kivaa :kippis1:
NP sanoi:Tulin siihen johtopäätökseen että voisin olla vaikka 6kk. Aivan sama minulle, jos tulee "vuoden kakku", niin sekin ollaan. Ei tuosta kuitenkaan mitään hyötyä ole tulevaisuudessa.
Mara sanoi:hahahaa..jostain syystä repesin tälle kommentille... Aina ne jaksaa pelotella
:D (t: res. vänr.)
NP sanoi:Näiden puheiden perusteella se alkaa hajottamaan jo nyt. Vittu mä haen kohta sivariin.. ;)
EDIT: Kiitti Makew muuten niistä vinkeistä :thumbs:
MKS sanoi:Mutta täytyy toki pitää alussa hauskaa, kun alokkaat vielä kunnioittavat ja jotkut jopa hieman pelkäävät meitä. ;)
Pertti 123 sanoi:En pysty ymmärtämään, miten porukka voi hakea muuhun, kuin mahdollisimman helppoihin 6 kuukauden hommiin.