- Ikä
- 39
meikä menee säkylään viestimieheks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sotilaspoliisi - 270 vrk. Ei huonokuntoisille eikä tappelua inhoaville. Pitää olla karski ja ku**päisyys tuntuu myös olevan etu. Emme suosittele tätä hommaa vaivatonta inttiaikaa haluaville. Vartiointia tulee olemaan paljon ja ainakin Rovaniemen spollet (ja SPOL-alikit) valittivat 6-7 viikon kiinnioloputkia!
NP sanoi:Kunto on ok, tappelu on mahtavaa.. ;) Mutta nuo perkeleen kiinnioloputket. :(
andor sanoi:Siellä nähdään sit vajaan parin kuukauden päästä. Meinaatko pyrkiä alikeisariksi/rukkiin?
Pieni lihaskuntotesti ja haastattelu sekä palikkatestit.Juzz sanoi:Millaiset pääsykokeet oli ? Ja mitä vaatimuksia tohon hommaan on ?
F.F.O.S. sanoi:Riihimäelle kaapeleita kelaamaan. :curs:
NP sanoi:"Käytännön vihjeitä armeijaan"
Täältä luettua: Linkki
Rupesin hieman miettimään tuota.. että jos en sittenkään pyrkisi spolleksi.
Kunto on ok, tappelu on mahtavaa.. ;) Mutta nuo perkeleen kiinnioloputket. :(
Heh, hauska miten paljon kuulee eri juttuja. Kait se täytyy ottaa homma mikä tahansa, spolleksi kuitenkin pyrin. Jos tulee paska homma niin siinähän vitutetaan, siinähän kasvaa "mieheksi".Vanek sanoi:Siis mitä vittua 6-7 viikon gineksiä? Ite olin lahdessa spollina eikä ollut edes yhtään tupla ginestä, kolme vartioryhmää, joka kolmas viikonloppu kiinni. Mä ainakin tykkäsin spol hommista, ampumaan pääsi todella paljon, laskeuduttiin tornista ja muutenkin koulutus suht mielenkiintoista.
F.F.O.S. sanoi:Riihimäelle kaapeleita kelaamaan. :curs:
Hoho, Tikkakoski ainakin nykypäivänä vaikuttaa ihan särmältä paikalta, mitä on kerinnyt kattomaan siellä aukin touhuja ja kyllä iv-miehistökin taisi sykähdellä. Ilmavoimista puheen ollen, Hallissa on uskoakseni ihan vertailukelpoinen p-kausi, mutta sen jälkeenhän siellä vaan ollaan johtuen koulutushaaroista. Pirkkala taitaa sitten pitää perää varsinaisena Suomen armeijan lepokotina. :DBuffaloman sanoi:Ja itsehän palvelin Ilmavoimien Lepokodis... *ahem* Viestikoulussa useampia vuosia sitten. Oikeasta armeijastahan minä en tiedä mitään. Suosittelen ilmavoimia lämpimästi.