Inttiin 11.7.05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feather
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika moni on menossa santikseen polleiksi. Ite ku kattoo niiden menoo vastapäisestä ikkunasta, niin synkkää näyttää olevan. Sulkeisia kokoajan ja muuta paskaa, ku ovat kunniakomppania. Noh... Vaikka moni teistä ehkä nyt on saanu käsitteen kutsunnoista, että menette SP:ksi, niin ei sitä lopullista sijoitusta ja palvelusaikaa tiedä ku vasta 2kk palvelun jälkeen... Intti on ylläreitä täynnä. Paskoja ja vähemmän paskoja.

-gtj 40 ;)

"Käytännön vihjeitä armeijaan"

Täältä luettua: Linkki

sotilaspoliisi - 270 vrk. Ei huonokuntoisille eikä tappelua inhoaville. Pitää olla karski ja ku**päisyys tuntuu myös olevan etu. Emme suosittele tätä hommaa vaivatonta inttiaikaa haluaville. Vartiointia tulee olemaan paljon ja ainakin Rovaniemen spollet (ja SPOL-alikit) valittivat 6-7 viikon kiinnioloputkia!

Rupesin hieman miettimään tuota.. että jos en sittenkään pyrkisi spolleksi. :eek:

Kunto on ok, tappelu on mahtavaa.. ;) Mutta nuo perkeleen kiinnioloputket. :(

NP sanoi:

Pikkuveli oli pääsi just keväällä pois SPOL-hommista ja kuulemma eniten otti päähän juuri pitkät kiinniolot. Semminkin kun ei kuulemma ollut juuri yhtään mitään tekemistä. Portista meni aamulla ne kaikki samat jampat kuin edellisenäkin päivänä ja illalla ne tuli pois. :D Jos ei käyty kiertämässä maasturilla paikkoja, katsottiin vartiotuvassa DVD-leffoja tai pelattiin Pleikkaria.

Kuulemma viikon suurin jännitystilanne oli kun koirankusettajasiviili eksyi komppanian alueelle, ja tietenkin sillä oli komppanianpäällikön lupa kusettaa sitä koiraa siellä. ;)

Ja itsehän palvelin Ilmavoimien Lepokodis... *ahem* Viestikoulussa useampia vuosia sitten. Oikeasta armeijastahan minä en tiedä mitään. Suosittelen ilmavoimia lämpimästi.

andor sanoi:
Siellä nähdään sit vajaan parin kuukauden päästä. Meinaatko pyrkiä alikeisariksi/rukkiin?

nooh, jos pakottavat ni kaisse o mentävä. tavoitteenna tammikuussa pois :)

F.F.O.S. sanoi:
Riihimäelle kaapeleita kelaamaan. :curs:

Joo mä muistan kuinka ihanaa oli vetää kaapelia! Selässä kela, etupuolella kela ja lunta polviin asti. Toodella ihanaa :lol2:

NP sanoi:
"Käytännön vihjeitä armeijaan"

Täältä luettua: Linkki

Rupesin hieman miettimään tuota.. että jos en sittenkään pyrkisi spolleksi. :eek:

Siis mitä vittua 6-7 viikon gineksiä? Ite olin lahdessa spollina eikä ollut edes yhtään tupla ginestä, kolme vartioryhmää, joka kolmas viikonloppu kiinni. Mä ainakin tykkäsin spol hommista, ampumaan pääsi todella paljon, laskeuduttiin tornista ja muutenkin koulutus suht mielenkiintoista.

Vanek sanoi:
Siis mitä vittua 6-7 viikon gineksiä? Ite olin lahdessa spollina eikä ollut edes yhtään tupla ginestä, kolme vartioryhmää, joka kolmas viikonloppu kiinni. Mä ainakin tykkäsin spol hommista, ampumaan pääsi todella paljon, laskeuduttiin tornista ja muutenkin koulutus suht mielenkiintoista.
Heh, hauska miten paljon kuulee eri juttuja. Kait se täytyy ottaa homma mikä tahansa, spolleksi kuitenkin pyrin. Jos tulee paska homma niin siinähän vitutetaan, siinähän kasvaa "mieheksi". :rolleyes:

SENTO! LEPO! SENTO! LEPOKOTI! MITÄ VITTUA KUKA LIIKKUI?? TÄMÄ MIKÄÄN LEPOKOTI OLE SENTO LEPO SENTO!
kuulemma santiksen motivaatiomonttukin jo täytetty???!!?
hyvää lomaa pojat kyllä se siitä, jos ei muuta, niin kyllä ne vaimot tykkää kun kaappi on järjestyksessä ja sänkykin osataan jo pedata... (nii varmaa :D )
muistakaa Santikseen menijät, että meette tarpeeksi aikasin että siinä sillalla voi kääntyä takasin ja käydä hertsikassa bissellä vielä viimisen kerran :kippis1:
Toivottavasti ei vettä sada hirveesti, että tetsaaminenkin tuntuu kivalta...

F.F.O.S. sanoi:
Riihimäelle kaapeleita kelaamaan. :curs:

Tervetuloa! Tosin aika valikoitunu kaveri saa olla että kaapelihommiin pääsee...

Buffaloman sanoi:
Ja itsehän palvelin Ilmavoimien Lepokodis... *ahem* Viestikoulussa useampia vuosia sitten. Oikeasta armeijastahan minä en tiedä mitään. Suosittelen ilmavoimia lämpimästi.
Hoho, Tikkakoski ainakin nykypäivänä vaikuttaa ihan särmältä paikalta, mitä on kerinnyt kattomaan siellä aukin touhuja ja kyllä iv-miehistökin taisi sykähdellä. Ilmavoimista puheen ollen, Hallissa on uskoakseni ihan vertailukelpoinen p-kausi, mutta sen jälkeenhän siellä vaan ollaan johtuen koulutushaaroista. Pirkkala taitaa sitten pitää perää varsinaisena Suomen armeijan lepokotina. :D

Vuoden miehenä tulee mulle 9 ginesviikonloppua. :david: Ja miehistöähän toki ollaan. :lol2:

Tänään tuli Dragsvikista paperit ja ne perkeleet oli ruottinkielellä :curs:
Kyllä mä oon kirjoituksissa ruottin kirjottanu C:n papereihin, mutta silti tökkii jos ei oo koko ajan sanakirjaa kattomassa.
Onkos muita tulossa Tammisaareen?

Parolannummelle Spolleks koitetaan. Kutsuntalapussa ei vielä joukko-osastoa määrätty, mutta jos siihen saa vaikuttaa, niin Spolleks haku. =) Joku muukin oli sinne täältä spolleks hakemas, et siellä sitten nähdään! :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom