Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, kyllä siellä aukkilaisilla on aikaa myös treenata, mutta eniten siellä sitten vituttaa se sali. Vai miltä kuulostaa sali, jossa ei voi tehdä penkkiä, ei kyykkyä, ei vetoa? Siellä ei ole edes suoraa irtotankoa! :D No, ite oon kehitelly kaikenlaista niistä härveleistä mitä siellä on.. Onneksi sentään löytyy leuanvetoteline ja kunnollinen sellanen. Sitten on alatalja, ylätalja, penkkikone!, ristikkäistalja (todella paska), käsipainoja 21 kiloon asti, vaakatasoprässi, reiden koukistus ja ojennus härvelit sekä peck-deck!1 Löytyy sieltä kuitenkin yksi tanko - hauistanko. Joo, mut puoli vuottahan siellä vaan olet, jollet jää halliin, eli jos sen jälkeen sitten pääsisit jossain muussa varuskunnassa vähän paremmalle salille. Gineksiä on sitten p-kaudella 2, leirejä 3 ;) => 12 pv metässä. Sit p-kauden jälkeen teillä on joku 3 leiriä => 18 pv.rancid86 sanoi:Kuoreveden halliin lentokoneiden kanssa pelleilemään apumekaanikkona.ELi täydet 352 päivää palvellaan.Onko täältä ketään muita lähdössä sinne?siellä on ainakin aikaa reenata täysillä melkein koko aika,kun ei tuota fyysistä reeniä ole paljoa.
Se äityy intin karhun air cushioneilla ja maihareilla helvetin pahaksi. Ite en pystynyt edes kävelemään kunnolla kolmannen neljännen viikon paikkeilla. Jos en olisi mennyt kuskiksi ja minut olisi laitettu johonkin tehtävään, missä olisi tarvinut vähänkin juosta, olisi minulle annettu lykkäystä aivan varmasti, koska VMTL päiviä olisi kertynyt niin paljon. Vinkkinä: VMTL:lää vaan niin paljon kuin tarvii - aivan turha kitkutella, jos paikat todella on tulehtuneet ja kunnolla. Jos sääret tulee todella kipeiksi yritä puhua itses b-mieheks tai kevyisiin hommiin. Sitten meinaan vituttaa, jos joskus aukki I:sen aikaan laittavat sut kotio liiasta vemppaamisesta..Disabled sanoi:Eniten huolestuttaa miten pahaksi tuo penikkatauti äityy, kun nytkin tulee koivet kipeäksi jo lyhyen lenkin jälkeen.
lej sanoi:Useimmissa paikoissa, kun asian selittää lääkärille fiksusti niin saa luvan käyttää omia lenkkareita. Se yleensä auttaa ainakin vähän penikkatautiin.
Riippuu paikasta ja ajasta. 2001 ei Upinniemessä onnistunut ilman lääkärin määräystä. Muualla sitten kyllä oli luvallista. Ehkä joku sitten on tullut sen verran fiksuksi, että tajuaa suurimman syyn jalkavaivoihn olevan intin paskoissa jalkineissa eikä varusmiesten jaloissa.LohiLinja sanoi:Eipä meillä ainakaan tarvinnut mitään selittää, kaikessa liikuntakoulutuksessa sai käyttää omia lenkkareita jos niin halusi.
No tässähän minä. :DMr.Bueno sanoi:Jos samaiseen paikkaan on lähössä jotain hulluja jonka kans vois käydä painiin niin tilanne olis parempi.
rilliturpa sanoi:Kajaaniin on suunta. Saa nähdä millanen sotilasura on edessä..
kas-vain sanoi:Pakollinen hajotus santikseen menijöille.... KIIKALA! ;) Niille jotka oikeesti sitten haluaa jotain irti intistä suosittelen menemistä Ruk:uun pelkästään, että pääsee pois perusyksiköstä 14vikkoksi on riittävä syy! Toisaalta teille kurssi on talvikurssi, joten vitutuskäyrä on ^10 jossain VT-7 liepeillä. Mutta tsemppiä kaikille nyt palvelukseen astuville. Homma helpottuu ensimmäisten viikkojen jälkeen, kun rutiinit alkaa tulemaan tutuiksi. SUOJELUVAROITUS-SUJELUHÄLYYTYS-VAROITUS-HÄLYYTYS VIHELTÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!:D
Minä lähden kanssasi :haart:KONE-MASIINA sanoi:Eikö kukaan lähde mun kans Sodankylään :D ?
Away sanoi:Jep, kyllä siellä aukkilaisilla on aikaa myös treenata, mutta eniten siellä sitten vituttaa se sali.
Kutsunnoissa en mitään puhunut. Ainoastaan heinäkuulle halusin. Katson aluksi millaista on, mutta olen suunnitellut, että menisin Spolleksi tai mp-lähetiksi jos mahdollista.KONE-MASIINA sanoi:Lycanth: Oliko kutsunnoissa haluja mihinkään tiettyyn aselajiin? Tai mitä oot yleisesti ajatellut?