intti ja treenaaminen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eikös muutamalla suomenmestaruudella olis jo päässyt paikkaan jossa treenit on turvattu?? Pyydät omalta seuralta/valmentajalta suositukset ym.ym.niin eiköhän palvelus onnistu vaikka kirjurina...Mutta eihän se intti kestä kauaa,eikä se haitta niin suuri ole kun huhutaan.Itse palvelin sissikomppaniassa.Silti treenasin punttia ja sain pidettyä voimat samoissa koko intin...Enpä kyllä iso ollutkaan,mutta kuitenkin.Itsestähän se on eniten kiinni.Hyvin se menee!!

Noh, itse ainakin ajattelen ja menen, armeijaan oppimaan maanpuolustuksellisia taitoja, enkä pääasiassa treenaamaan. Kyllä ne tulokset takaisin saa.

Pitääpä itsekkin heittää lusikka soppaan.
Onttolaan lähtö kävi ajankohtaiseksi tammikuussa. Painoa tuolloin 83kg. Tällä hetkellä paino kieppuu 70kg tienoilla. Karisi läskit ja lihat. Odotellaan tässä jotta millon alkaa luut lähteä. Onneks heinäkuussa pääsee taas itse asiaan. :evil:

Palvelen tällä hetkellä kersanttina Säkylässä kansainvälisissä valmiusjoukoissa. Aamuja on takana jo aivan liikaa ja reservin aurinko on alkanut kärventää toden teolla palvelusmotivaatiotani. Vaikka lukuisat asiat ovat vajaan vuoden aikana hajottaneet minua, niin päinvastoin kaikkia odotuksiani voimatasojeni muutos ei ole saanut minua kiroamaan Suomen Puolustusvoimia - tulokseni ovat nousseet.

Penkkituloksen olen saanut raahattua 135kilosta 145kiloon, selkäliikkeitä pystyn kiskomaan isommilla painoilla ja olkapäät ovat silminnähden kasvaneet. Ainoa ikävä asia on jalat, joita on hyvin hankala reenata harjoitusten, marssien ja pakollisen liikunnan muodostaman suon silmässä. Kokonaisuutena minusta on tullut vahvempi. Paino on pysynyt lähes samana eli n.100kilossa tosin pahimmillaan aukissa jonkin leirin jälkeen painoin 91kiloa. Tällöin myös tulokset kävivät pohjalla.

Kannattaa käyttää kaikkia mahdollisia saavutuksia hyväkseen pyrkimyksissään hankkia erivapauksia niin harjoittelun kuin ravinnonkin suhteen. Itse kävin lääkintämajurin juttusilla ja kerroin harrastavani lukkopainia ja voimanostoa. Tuekseni esittelin mitaleita, joita olin voittanut kisoista, jotka eivät todellakaan olleet Sm-tasoa. Sain puhuttua itselleni lisäproteiinin normaalin mäskin ohelle, ja nautin intin maksamista rahkasta, raejuustosta ja tonnikalasta palvelustovereiden ollessa hieman ärsyyntyneitä erivapauksistani. Leireillä aivan kullan arvoinen lisä. Tosin nyt en saa enää lisäproteiinia, koska Firmalla on rahat loppu. Joopa joo.

Leireille kannattaa kantaa järjetön määrä patukoita ja jauhoja ja tonnikalaa ja kaikkea mahdollista, mistä saa energiaa ja proteiinia. Salille kannattaa sykähtää aina kun mahdollista, vaikka kuinka väsyttäis. Lomilla kannattaa jättää ryyppääminen harvoihin ja valittuihin kertoihin ja keskittyä reenaamiseen. Riippuen palveluspaikasta ja omasta hulluudesta - proteiini purkin raahaaminen leireille mukana on ainakin muiden mielestä hullua - voi tehdä mahdottomasta mahdollista ja kehittyä intin aikana. Kannaattaa kuitenkin varautua siihen, että menon ollessa raskaimmillaan ja leirien painaessa päälle peilistä katsoo löysä läski vastaan.

jep ja nyt takas leirille...

hyvin yksinkertaista... lyö vaikkapa sustaa kerran parissa viikossa ni johan auttaa lihan säilymiseen;) ja armeijan jälkeen menee offille ja jatkaa puhdasta syömistä ja kovaa reeniä:) tosin itse joudun menemään offille juusri kun armeija alkaa koska takana 22 viikkoa jyviä:(

mutta asiaan vielä selventäen. ne lihat jotka hävittää intissä pystyy keräämään valonnopeudella takaisin jos vain haluaa;) lihasmuisti ei ihmisellä häviä mihinkään

Jos motivaatiota riittää niin tuskin tulokset ja paino hirveästi putoavat.
Kovin monella ei vaan riitä virtaa enää salille vaan se punkka kutsuu väsynyttä varusmiestä. :haart:

Itse palvelen los vekaroksen rantalomakeskuksessa alikersanttina. AUKin aikana meijän komppaniassa ravasi yksi jalkapalloilija yhtenään reeneissä eikä ollut edes SM-tason potkija. Yleensä lähti päiväohjelman jälkeen n. klo 16 ruokailun jälkeen. Hiihtäjä samasta yksiköstä oli aina menossa ovesta ulos lomapuku päällä ja suksipussi mukana. Oma isäni palveli urheilujoukoissa ja osallistui tässä viikko sitten ensimmäiseen taisteluharjoitukseensa yli nelikymppisenä:hyper:
Jos kasarmilla ollaan, niin pitää olla vähintään sotatila jos p-kauden jälkeen on koulutusta kuuden jälkeen. Valvojahan sen vapaa-ajan alkamisen päättää, mutta kenellä riittää kantti olla huutamatta sitä kun 120 kahvin ja munkin nälkästä varusmiestä hengittää niskaan :)
Ruoka on hyvää ja takuuvarmasti tulee kaikki vitamiinit kun syö kaikkea mitä tarjotaan. Proteiinia ei siitä saa, mutta sitä varten miekin pidän kaapissa omaa ruokavarastoa. Sali hyvin varustettu eikä tarvi hirveitä jonotella. Etenkin "raskaalla" P-kaudella sali kumisee tyhjyyttään ja hiihtoladulla voi hiihellä silmät ummessa.

BTW, Onko paljo pakkislaisia lähdössä heinäkuussa Kaajaaniin?, itse olen sinne menossa ja viestintään. saa nähdä miten pääsee reenailemaan, uusi sali sinne on kuulemma rakennettu talven aikana! :).

Joo ite oon kans menos kainuun prikaatiin. Viestiin tai tykistöön melkovarmasti. Kun nyt paikallisia satun olemaan niin Urheilusali/halli = Heikinhalli tjsp on rakennettu täysin uusiksi ja käsittääkseni heinäkuun aikana aukeaa/on auennut.

Kertokaas mielipiteitä oisko mun järkevämpää treenata su,ma, ke,to vai ottaa vain 3treeniä viikossa koska perjantain ja lauantain voin varmaan unohtaa salilla käynnin osalta kiinnostuksen takia? Niin ja treenaan 2-jakoisella.

Minkähänlaiset treenimahikset on lahdessa? Näyttää pahasti siltä että lääkintä auk:n joutuu.. Vaikka polte olisi jollekkin aktiivisemmalle linjalle.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
joo, elikkä nyt ois heinäkuussa inttiin lähtö eessä ja sellasta kyselisin
et miten kilpaurheilijat pääsee tuolla treenaamaan?
itsellä siis lajina voimanosto sekä penkkipunnerrus ja vähän hirvittää kun kuulee noita juttuja miten porukalla tulokset tippuu 30 kiloa joka liikkeessä :curs:
saavutuksia on kertyny ihan hyvin, suomenmestaruuksiakin löytyy useampi kappale, yks SE-tulos jne... vaikuttaako nää mitenkään asiaan?

toinen asia sit toi painon putoominen. itellä tällä hetkellä massa pyörii tuolla
135kg:n tietämillä ja siitä on tullu kans paljon kommenttia et tän kokoselta kaverilta lähtee intin aikana vähintään se 20 kiloa :itku:
pakostihan siinä tulokset tippuu vai kuinka?

kiitos jo etukäteen jos vaivaudutte vastaileen :)

ps. vielä sellanen et osaako joku yhtään sanoa millanen kuntosali on
keuruun pioneerirykmentissä?

No ainakin kun itse olin intissä niin lajista riippumatta jos kisasi jossain lajissa sm-tasolla, niin harjoitusvapaita sai oikeastaan juuri silloin kuin halusi (poikkeuksena loppusota).

Pojat pääsi aina 14.30 syömään ja vapaalle kun muilla ohjelmaa oli 16.00 asti :jahas:

Minkähänlaiset treenimahikset on lahdessa? Näyttää pahasti siltä että lääkintä auk:n joutuu.. Vaikka polte olisi jollekkin aktiivisemmalle linjalle.

Lahden punttisali ei oo mikään hirveen iso mutta kyllä siellä kaikki perus härpäkkeet löytyy, joskus siellä vaan tuppaa oleen ahdasta ku urheilukoulun porukka käy reenaamassa siellä jonkin verran...

Ite laihduin intissä 13kg... kävin AUK.n ja kyllä viimeset 6kk sai treenata tosi hyvin.. oikeestaan ollu muuta tekemistä kun syödä ja puntata :D tulokset kehitty, mutta paino laski sen 13kg

Suositut

Back
Ylös Bottom