Inhottavat tavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kilburn
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä jonkun mielestä inhottavia tapoja teillä on?
Mulle on kerrottu että on inhottavaa kun kaivan mun hampaita sveitsin armeijan linkkarilla missä on jopa hammastikku juuri tätä tehtävää varten.
Ja harvoin mä sillä muuta kuin hampaankoloja kaivan... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paskon vessan ovi auki
Kusen vessan ovi auki
Kaivan nenää ja pyörittelen joskus räkäpalleron jonka viskaan lattialle
Piereskelen yllättävän paljon
Irkkaan joskus alasti
Pidän varpaissa pitkiä kynsiä kun en aina jaksa leikata
Kävelen himassa alasti jääkaapille ja kun olen tehnyt tehtäväni huomaan että olen "jääkaapin kohdevalaistuksessa" ja ikkunasta näkyy sisään, kerran eräs ohikulkija morjesti :D

En muista enempää, varmasti vielä jotain :lol2:

Avomies inhoo sitä kun jätän jauhettuja purukumeja joka paikkaan. No onhan se kieltämättä aikas ärsyttävä tapa..yritän parantua :nolo:

Mulla on kuulemma sellanen tapa, että kuittailen paljon kavereille ja tyttöystävälle joistakin asioista. varsinkin tyttöystävän suunnalta on tullut pientä palautetta asiasta. Yritän lopettaa, mutta väkisinkin sitä suunsa aukaisee :)

Ja kiroiltua tulee ihan liikaa. Tosta yritän päästä ainakin eroon. :nolo:

Clayman sanoi:
Mulla on kuulemma sellanen tapa, että kuittailen paljon kavereille ja tyttöystävälle joistakin asioista. varsinkin tyttöystävän suunnalta on tullut pientä palautetta asiasta. Yritän lopettaa, mutta väkisinkin sitä suunsa aukaisee :)
Mulla on sama vika se on niin vaikeet pitää se turpa välil kiinni :D

Kuulemma:

- olen liikaa poissa kotoa
- hengitän liikaa alakerran kautta
- en osaa viikata
- kaivan liikennevaloissa nenää. aina. ](tämä oli hauska huomata)
- hiimailen liikaa alasti himassa verhot auki

Tunnustan:
- näistä jokaisen

Jopa Maija Vilkkumaa tietää mun ärsyttävän tavan:"joillakin on sitten ärsyttävä tapa
jäädä sänkyyn vaikka kello on jo soinut."
Mä olen aika hyvä torkkutoiminnon käytössä kännykällä. Kun kännykän herätyskello alkaa soimaan aamusella, niin osaan silmät kiinni painaa suoraan oikeaa nappia kännykästä. :thumbs:

-Tautiset pierut. Edellisyönä kaksi megamambojysäystä kylkiasennosta. Vaimo heräs ja kysyi hädissään "mikä toi oli?" Siinä heräs ihan saletisti naapuritkin ylä- ja alakerrasta.
-Juon alkoholia aivan liian suuria kerta-annoksia ja perseilen. Pitäis kasvaa ulos siitä pikkukoirasta.

Huppe sanoi:
Kaivan nenää ja pyörittelen joskus räkäpalleron jonka viskaan lattialle

Saan siivouspäivänä aina huutoa näistä palleroista. Yritä siinä sitten selittää ettei ne ole mun.

Oma lista:
-nenänkaivu + räkäpallerot
-perseenkaivu + sormien nuuskiminen
-pallien ja kigulin raapiminen + sormien nuuskiminen
-yleensä en jaksa pestä paskaraitua pöntöstä jos sinne tulee sellainen
-lämmin kuppi (=kakanhajun ottaminen käteen pierusta ja se antaminen läheiselle)
-leikkaan kantapäistä nahkan paloja ja jätän ne kuivumaan esim. pöydälle, ennen säilöin näitä minttuviinapulloon ja sain melkein täyteen
-nakkien dippaaminen suoraan sinappipurkkiin, huppekin syyllistyy tähän

Neuvostoliitto sanoi:
Saan siivouspäivänä aina huutoa näistä palleroista. Yritä siinä sitten selittää ettei ne ole mun.

Oma lista:
-nenänkaivu + räkäpallerot
-perseenkaivu + sormien nuuskiminen
-pallien ja kigulin raapiminen + sormien nuuskiminen
-yleensä en jaksa pestä paskaraitua pöntöstä jos sinne tulee sellainen
-lämmin kuppi (=kakanhajun ottaminen käteen pierusta ja se antaminen läheiselle)
-leikkaan kantapäistä nahkan paloja ja jätän ne kuivumaan esim. pöydälle, ennen säilöin näitä minttuviinapulloon ja sain melkein täyteen
-nakkien dippaaminen suoraan sinappipurkkiin, huppekin syyllistyy tähän
Ai saatana että reppesin :lol2: Sä olet tosiaan kuvottava :urjo: :piis:

Mä olen viissiin aika "kiltti" poika. :) Mä kuulen valitusta lähinnä seuraavista asioista:
- Tulitikkujen polttaminen kakkosen jälkeen, tämä siis unohtuu
- Paskaraitojen pesun unohtuminen

Mä olen kans syyllistynyt useesti noihin Jalliksen mainitsemiin "megamambojysäyksiin", mutta ne on otettu lähinnä huumorilla.

Mulla on itseäni suunnattomasti ärsyttävä tapa olla melkein joka aamu noin 2-8min töistä myöhässä. Eihän tuo paljon ole mutta vituttaa silti kun kaikki on jo hommissa kun meikäläinen saapuu töihin. :curs: Mikähän helvetti siinä on kun ei osaa olla just ajoissa :curs:

-edit: nojoo ei tuota myöhästelyä voi sanoa inhottavaksi, mutta ärsyttäväksi kyllä...

- Paskon vessa ovi auki
- Jätän vaatteita lojumaan
- jätän kaapinovet auki
- jätän rahkapurkkeja pöydille, jolloin rahka kuivuu ja varisee lattialle
- unohdan asioita tahallani
- kaivelen nenää ja heitän räkäpallerot tuolin alle
- jätän purkkia lojumaan pöydille. Pitäis hankkia se roskis huoneeseen
- pierin jossain seurassa usein ja lujaa ja tietyssa seurassa usein ja hiljaa.

Palakaa helvetin tulessa kaikki te, jotka ette siivoa jälkiänne kun käytte vessassa, tarkoitan näitä "raitoja". Repikööt demonit hehkuvilla pihdeillä teidän ihonne pois sentin suikaleina ja joutukaa katsomaan ikuisesti suomalaisia viihdeohjelmia. Ryysyrannan jooseppi elää sittenkin.

Kerran yks nainen oli kylässä ja jätti raidan pönttöön. En ikinä päässyt siitä yli. Aina kun tulee puhe tästä naisesta, niin muistan vain sen raidan siellä pöntössä. Jos hän olisi rakkaani, olisi suhde luultavasti ohi ellen pääsisi siitä ohi lääkkeillä ja terapialla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom