influenssa virus reihuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu
Influenssa täälläkin. Aamulla henkitorvea poltteli eikä ulkona pystynyt hengittämään kunnolla, päivällä sitten nosti kuumeen, heti lääkäriin hakemaan Tamiflu-ressua ja särkylääkettä. Toivotaan että tästä nyt selviäisi muutamassa päivässä kun lepäilee huolella ja sai lääkityksenkin heti alkuun.

Mikä tässä vituttaa, on se että viime viikolla mietin pitäisikö sitä käydä rokotus nappaamassa :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
V****ttaa lievasti sanottuna...itsellä on ollut pari päivää aivan outo tauti, kokoajan yskittää, vaikka ei oo mitään yskittävää ja kurkkua kutittaa niinkuin joku hivelisi höyhenellä:curs: En ole nukkunut kahteen yöhön kunnolla, kun joka kolmas minuutti on pakko yskäistä, vaikka kuin yrittäisi olla yskäisemättä ja siitä onkin sit seurauksena hirveä yskäkohtaus. Kuulin tänään koulussa, että liikkeellä on hinkuyskää, se on sit vissiin minulla:joulu2: Onneksi on kaverin vahva astmasumute, se ainakin auttaa jos ei muu vähäksi aikaa...

Originally posted by hkaroliina
V****ttaa lievasti sanottuna...itsellä on ollut pari päivää aivan outo tauti, kokoajan yskittää, vaikka ei oo mitään yskittävää ja kurkkua kutittaa niinkuin joku hivelisi höyhenellä:curs: En ole nukkunut kahteen yöhön kunnolla, kun joka kolmas minuutti on pakko yskäistä, vaikka kuin yrittäisi olla yskäisemättä ja siitä onkin sit seurauksena hirveä yskäkohtaus. Kuulin tänään koulussa, että liikkeellä on hinkuyskää, se on sit vissiin minulla:joulu2: Onneksi on kaverin vahva astmasumute, se ainakin auttaa jos ei muu vähäksi aikaa...

Onneksi olkoon, sulla on sama vika kuin mulla... Juuri kun olin päässyt kaks kuukautta sitten eroon 5kk kestäneestä hinkuyskästä pelkään että jouduin taas sen kouriin. Aina sama reaktio, helvetin moinen yskä ja jos antaa yskän tulla niin on samantien polvillaan yskimässä ja kakomassa ja kyyneleet lentää silmistä...

Influessa-aalto

Kiva perjantaina pitäis lähteä Kontiorantaan kertaamaan kun influenssa pyyhkii porukkaa polille. Meikäläisen tuurilla se on 100% varmaa että influenssahan sieltä on kotiintuomisina.

Itsekin sain alkuviikosta taudin ja käy treenitauko käy jo vituttamaan, koska joululomalla olen kolme viikkoa Sri Lankassa, jossa tuskin on pahemmin treenimahdollisuuksia. Huonolla onnella tässä on nyt sitten piiitkä tauko :curs:

Koko muu luokka sairastu mua lukuun ottamatta on aika ylpee.
kyllä kannitti röökin polton lopetus.

Vähän kurkkukipua aamuisin ja lima lentää, mutta toivottavasti jää siihen! Haluan olla terve sillä lähen 27.12.2003 cran canariaan :joulu3:

influenssa virus

No niin nyt se on tääl meijjän kulmillakin pörräämässä.
En tiedä onko itse A-virusta vai jotain flunssaa, mut nyt aloitetaan
uusi vuosi levolla treenistä. Outoa tässä taudissa on ollut se, että
illalla alkaa pistämään vasempaan silmään kuin olis kynä työnnetty sinne. Kurkku punainen muttei vielä kipeä, nuha nyt tullut myös. Neljäs päivä menossa, jospa menis tällä viikolla ohi.
No ei tässä ole paljon taukoa treenistä pidelty joten kroppa
ottaa sen näin itse.
Jospa ensi viikol pääsee jo aloitteleen treenejä.
Nyt lepoa vaan.:zzzz:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom