Itse käynyt nyt mittauksessa kahdesti, 4,5kk väliajoin. Ensimmäisellä kerralla tulokset olivat:
Oma pituus: 182cm.
Viskeraalirasva: 69.3.
Paino: 89.4kg
Lihasmassa: 42.4kg
Rasvamassa: 15.6kg
Rasvaprosentti: 17.4
Ideaalipaino: 86,8kg eli -2,6kg.
Inbody-pisteet: 89
-----------------
Rasvaahan mulla oli keskivartalossa melko runsaasti, joten otin tavoitteekseni rasvamassan pudottamisen ja lihasten ylläpitämisen. 4,5kk jälkeen uudet tulokset:
Viskeraalirasva: 69.3 --> 50.6
Paino: 89.4kg --> 86.5
Lihasmassa: 42.4kg --> 42.7
Rasvamassa: 15.6kg --> 12.1
Rasvaprosentti: 17.4 --> 14
Ideaalipaino: 86,8kg --> 86.5 (johon pääsin)
Inbody-pisteet: 89 --> 92
Mikä mut yllätti oli se kuinka nopeasti vatsaongelon sisäistä rasvaa sai vähennettyä, sillä varsinainen muutos ruokailutottumuksissa mulla tuli n. kuukausi ennen tokaa mittausta. Eli jätin kaikki herkut, sokerit, roskaruoat pois ja söin säännöllisesti. Vaikka rasvaprosentti näyttää pieneltä, niin keskivartalossa on vielä selvästi läskiä alavatsan, jenkkakahvojen ja rintakehän alueella. Seuraava testi n. 4,5kk kuluttua, joten nyt tavoitteeksi pudottaa ylimääräiset läskit ja sen jälkeen lähteä nostamaan lihasmassaa enemmän kuin 300g. Yllättävän motivoivaa saada jotain suuntaa antavaa faktaa omasta kehonkoostumuksesta vaikkei mittaus välttämättä millintarkkaa olisikaan.
Oma pituus: 182cm.
Viskeraalirasva: 69.3.
Paino: 89.4kg
Lihasmassa: 42.4kg
Rasvamassa: 15.6kg
Rasvaprosentti: 17.4
Ideaalipaino: 86,8kg eli -2,6kg.
Inbody-pisteet: 89
-----------------
Rasvaahan mulla oli keskivartalossa melko runsaasti, joten otin tavoitteekseni rasvamassan pudottamisen ja lihasten ylläpitämisen. 4,5kk jälkeen uudet tulokset:
Viskeraalirasva: 69.3 --> 50.6
Paino: 89.4kg --> 86.5
Lihasmassa: 42.4kg --> 42.7
Rasvamassa: 15.6kg --> 12.1
Rasvaprosentti: 17.4 --> 14
Ideaalipaino: 86,8kg --> 86.5 (johon pääsin)
Inbody-pisteet: 89 --> 92
Mikä mut yllätti oli se kuinka nopeasti vatsaongelon sisäistä rasvaa sai vähennettyä, sillä varsinainen muutos ruokailutottumuksissa mulla tuli n. kuukausi ennen tokaa mittausta. Eli jätin kaikki herkut, sokerit, roskaruoat pois ja söin säännöllisesti. Vaikka rasvaprosentti näyttää pieneltä, niin keskivartalossa on vielä selvästi läskiä alavatsan, jenkkakahvojen ja rintakehän alueella. Seuraava testi n. 4,5kk kuluttua, joten nyt tavoitteeksi pudottaa ylimääräiset läskit ja sen jälkeen lähteä nostamaan lihasmassaa enemmän kuin 300g. Yllättävän motivoivaa saada jotain suuntaa antavaa faktaa omasta kehonkoostumuksesta vaikkei mittaus välttämättä millintarkkaa olisikaan.
Viimeksi muokattu: