SUPERCARB 1kg -40%

Imatran pakkislaiset

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kuvailkaas kylpylän äijät itseänne. Itsekin tullut lähiaikoina siellä puntattua...

edit: no ei nyt tartte käydä kameroilla suihkussa leikkimään, vaan verbaalista kuvailua kiitos, jos uskallatte. :)

Itseasiassa kerran oen nähnyt jonkun 30-40 vuotiaan aika normaalin kokoisen äijän kävelevän euromarketissa pakkotoisto-pipo päässä...[/QUOTE]

Se on Hullu-Huupposen haamu ? :eek:

Tosin se ei kyllä ollu normaalikokoinen, ainakaan toppatakki päällä....

Kertokaas imatralta saleja? Olen muuttamassa opiskelun perässä Savosta päin imatralle asumaan, joten ei kehtaisi reenaamista lopettaa ihan muuton takia :D
Eli salit+hinnat. Ruokolahden koululla kuulema saa käydä ihan ilmaiseksi?:)

Sanokaas Imatralaiset? Tottuuko siihen hajuun siellä? Itse ajoin paperilakon aikaan ohi Imatralta ja yllätyksekseni siellä ei silloin haissutkaan. Tottuivatko Imatralaiset tänä lakon aikana hajuttomuuteen ja kun tehtaan piiput alkoivat taas puskea savua taivaalle, niin oliko kamala yllätys kun tuo kotikaupunki sittenkin haisi paskalle????

Huppe sanoi:
Sanokaas Imatralaiset? Tottuuko siihen hajuun siellä? Itse ajoin paperilakon aikaan ohi Imatralta ja yllätyksekseni siellä ei silloin haissutkaan. Tottuivatko Imatralaiset tänä lakon aikana hajuttomuuteen ja kun tehtaan piiput alkoivat taas puskea savua taivaalle, niin oliko kamala yllätys kun tuo kotikaupunki sittenkin haisi paskalle????

Ei täällä aina haise. Riippuu hieman tuulen suunnasta haiseeko vai eikö.
Välillä saattaa ihan keskustaan asti haista (tehtailta on keskustaan matkaa n.15km). Harvinaista se minusta on jos muualla kuin vuoksenniskalla haisee... paska paikka tuo vuoksenniska kuitenkin on. Verrattavissa Tampereen Hervantaan:urjo:

Patteri_ sanoi:
Kertokaas imatralta saleja? Olen muuttamassa opiskelun perässä Savosta päin imatralle asumaan, joten ei kehtaisi reenaamista lopettaa ihan muuton takia :D
Eli salit+hinnat. Ruokolahden koululla kuulema saa käydä ihan ilmaiseksi?:)

noh imatralla nyt on ainakin kolme salia,mulla ei oo kokemusta kuin yhdestä.
eli on urheilutalon sali,se josta mulla on kokemusta,2,50/kerta opiskelijalta,3€ tavikselta,sitten on Colosseum,luulisin että vähän kalliimpi.ja sitten on kylpylän sali,jonka hinnasta miulla ei oo mitään havaintoa.
joo ja Ruokolahdella on ilmanen sali jossa itse käyn,sinne ei ihan aina pääse kun haluaa(varattuja vuoroja) mutta yleensä.ite käyn siellä että tervetuloa vaan :D
eikä ole koululla vaan koulun vieressä

ja Huppe,täällä mikään haise :D

Okei. ainaki aluks nyt pitää varmaa tuol ruokolahdel sit käydä. Hmm nyt taitaa kyl olla aavistus, et tietäsin sut Alec :D Ootko semmone 19v jätkä?

Patteri_ sanoi:
Okei. ainaki aluks nyt pitää varmaa tuol ruokolahdel sit käydä. Hmm nyt taitaa kyl olla aavistus, et tietäsin sut Alec :D Ootko semmone 19v jätkä?

yeah,tai siis 20 täytin just :D
siellä käy niin vähän vakituista porukkaa että kyllä mut varmaan sieltä seasta bongaa.varsinkin jos kyseisellä tyypillä on nappikuulokkeet korvissa niin todennäkösesti on meikä kyseessä :D
mutta kukas helvetti se sinä olet? :D

Alec sanoi:
yeah,tai siis 20 täytin just :D
siellä käy niin vähän vakituista porukkaa että kyllä mut varmaan sieltä seasta bongaa.varsinkin jos kyseisellä tyypillä on nappikuulokkeet korvissa niin todennäkösesti on meikä kyseessä :D
mutta kukas helvetti se sinä olet? :D

Eipäs kun et ollutkaa =)
Eiku tyttöystävä mikä asuu ruokolahel, niin lueskeli tos vieres ja sano et voisit olla yks tyyppi minkä oon nähny :D Tuskin sä mua tunnet =)

Alec sanoi:
ja Huppe,täällä mikään haise :D

Uusien puhdistimien ansiosta täällä ei oikein haise. Jos jokin tehtaista ajetaan alas tai sattuu muuten vain menemään "paskaksi" hajua tulee huomattavasti.(tosin ei tule tehdasalueella usein pyörittyäkään, joten siitä on paha mennä sanomaan ).

En itse ainakaan hajua huomaa kun Tampereelta Imatralle saavun.

Patteri_ sanoi:
Eipäs kun et ollutkaa =)
Eiku tyttöystävä mikä asuu ruokolahel, niin lueskeli tos vieres ja sano et voisit olla yks tyyppi minkä oon nähny :D Tuskin sä mua tunnet =)

okei :D
hmm..luultavasti tunnen tyttöystäväsi jos ollaan suurin piirtein samaa ikäluokkaa :D

Alec sanoi:
okei :D
hmm..luultavasti tunnen tyttöystäväsi jos ollaan suurin piirtein samaa ikäluokkaa :D

Kyl varmaanki tunnet. Ite oon 18 ja tyttö vähä nuorempi. Mitenkäs uskaltaako tämmöset 65kg:t hernekepit tulla sinne ruokolahen salille? :D
Noh sittenpähän sut varmaan huomaan siellä :D Saatan kyl käydä aikasemminki reenailemas siel. Saa mua tulla jututtaa jos tunnistat sit :D

Patteri_ sanoi:
Kyl varmaanki tunnet. Ite oon 18 ja tyttö vähä nuorempi. Mitenkäs uskaltaako tämmöset 65kg:t hernekepit tulla sinne ruokolahen salille? :D
Noh sittenpähän sut varmaan huomaan siellä :D Saatan kyl käydä aikasemminki reenailemas siel. Saa mua tulla jututtaa jos tunnistat sit :D

hyvinkin,kyllä meille mahtuu.kuten sanoin niitä vakituisia treenareita ei siellä hirveesti käy ja kaikki on lepposaa porukkaa,että tervetuloa vaan.meikänkin voi hyvin laskea kynäniskasarjaan että ei pelkoa :D
treenailen useesti pakkislippis päässä (ja ne napit korvilla) että siitähän mut sitten tunnistaa.
en tiedä oletko käyny siellä aikasemmin,mutta älä odota siitä salista mitään hirveitä,se on ilmanen joten se on sitten sen mukanen :D mutta vapaita painoja on kyllä ja aina mahtuu tekemään,ikinä ei oo ruuhkaa.tosin jos kaksi vähän vahvempaa sälliä on samaan aikaan,toinen tekemässä mavea ja toinen vaikka prässiä,niin sitten saattaa painolevyt olla vähän tiukassa :D
mutta harvemmin tollasta eteen tulee

Ei tääällä mikään haise, muutaku sillo ku noi Tampereen spedet ajelee Ladoillaan tosta ohi, sillon haisee kyllä vanhan bensan katku.

Kylpylään pääsee opiskelijakortilla vissiin siihen 2,5e, ilman sellasta taitaapi olla 5e. On Imatralla muitakin ilmaisia saleja. Vuoksenniskalla on joku mesta, vissiin 10e vuoteen... Tästä kannattaa Pexiltä kysellä lissää. :)

Taitaa vuosikortti maksaa 60 euroa opiskelijoilta jos oikein muistan. Tuplahinta sitten työssäkäyviltä. Puoli vuotta maksaa muistaakseni sitten 40e opiskelijoilta. En kyllä oo noista hinnoista ihan satavrma mutta kutakuinkin noin ne menee.

Huppe sanoi:
Joskus saattaa pölähellä, mutta aika harvoin, aamulla kun herää ni saattaa olla yölla hieman pöllähdellyt
-Marchi- sanoi:
Kylpylään pääsee opiskelijakortilla vissiin siihen 2,5e
Tarkalleen 2,1 e

Ja löytyy todella halpoi saleja jos on suhteita.. tosin jos ei oo ni sit ei mitää :D

Hitto noi hymiöt ei oikee toimi :( tai siis en saa valittuu tost sivulta

jaa-a,näyttää silti että vielä marraskuun aikana muutetaan imatralle...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
En henkilökohtaisesti asu Imatralla, mutta ystäviä asuu jotka jumpaavat tuolla hajun keskellä ja tulee myös joskus itse käytyä jumppaamassa tuollakin.

Imatralla on hyvät paikat treenata. jos haluaa laatua ja riittävästi romua tankoon niin kannattaa suunnata Colosseumille. Paikalliset pro jermut käyvät tuolla ja tietysti Aino-Maija Kare treenailee Colosseumilla. Kuukausi kortti taitaa olla nyt noin 30 euroa. Laitteisto on laadukasta, ja romussa löytyy, paikat pidetään hyvässä kunnossa. Colosseumin yhteydessä on myös kahvio ja tavara/ vaatekauppa. Solariumi ja hierojallekkin pääsee. Pukutiloissa myös saunat. Henkilökunnasta vielä plussaa. Imatran paras ja laadukkain paikka. Tilaa remuta ja ilma ei lopu kesken.

Kylpylässä voi treenailla, mutta painot vähäiset. mm. käsipainot loppuvat jo 40 kiloon. Hilavitkuttimia paljon, salin yhteydessä oma painonnosto alue jossa kyykkyteline, penkki, käsipainot, prässi. Perus Davidin laitteisto muuten.

Ilmainen sali ivolla. (imatran voima) Käytössä omalle henkilökunnalle ja paperimiehille yms.. tai niille joilla suhteita ja tuntee jonkun joka käy tuolla.

Muitakin saleja tietty on.

Suositut

Back
Ylös Bottom