juici sanoi:Imatralta ollaan.. Ja kylpylän salilla tulee käytyä pääasiallisesti, tosin talvisin urheilutalolla.
Ilmoita itsestäs Juici. itsekin kotisalini on kylpylällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juici sanoi:Imatralta ollaan.. Ja kylpylän salilla tulee käytyä pääasiallisesti, tosin talvisin urheilutalolla.
Huppe sanoi:Sanokaas Imatralaiset? Tottuuko siihen hajuun siellä? Itse ajoin paperilakon aikaan ohi Imatralta ja yllätyksekseni siellä ei silloin haissutkaan. Tottuivatko Imatralaiset tänä lakon aikana hajuttomuuteen ja kun tehtaan piiput alkoivat taas puskea savua taivaalle, niin oliko kamala yllätys kun tuo kotikaupunki sittenkin haisi paskalle????
Patteri_ sanoi:Kertokaas imatralta saleja? Olen muuttamassa opiskelun perässä Savosta päin imatralle asumaan, joten ei kehtaisi reenaamista lopettaa ihan muuton takia :D
Eli salit+hinnat. Ruokolahden koululla kuulema saa käydä ihan ilmaiseksi?
Patteri_ sanoi:Okei. ainaki aluks nyt pitää varmaa tuol ruokolahdel sit käydä. Hmm nyt taitaa kyl olla aavistus, et tietäsin sut Alec :D Ootko semmone 19v jätkä?
Alec sanoi:yeah,tai siis 20 täytin just :D
siellä käy niin vähän vakituista porukkaa että kyllä mut varmaan sieltä seasta bongaa.varsinkin jos kyseisellä tyypillä on nappikuulokkeet korvissa niin todennäkösesti on meikä kyseessä :D
mutta kukas helvetti se sinä olet? :D
Alec sanoi:ja Huppe,täällä mikään haise :D
Patteri_ sanoi:Eipäs kun et ollutkaa =)
Eiku tyttöystävä mikä asuu ruokolahel, niin lueskeli tos vieres ja sano et voisit olla yks tyyppi minkä oon nähny :D Tuskin sä mua tunnet =)
Alec sanoi:okei :D
hmm..luultavasti tunnen tyttöystäväsi jos ollaan suurin piirtein samaa ikäluokkaa :D
Patteri_ sanoi:Kyl varmaanki tunnet. Ite oon 18 ja tyttö vähä nuorempi. Mitenkäs uskaltaako tämmöset 65kg:t hernekepit tulla sinne ruokolahen salille? :D
Noh sittenpähän sut varmaan huomaan siellä :D Saatan kyl käydä aikasemminki reenailemas siel. Saa mua tulla jututtaa jos tunnistat sit :D
Joskus saattaa pölähellä, mutta aika harvoin, aamulla kun herää ni saattaa olla yölla hieman pöllähdellytHuppe sanoi:Sanokaas Imatralaiset? Tottuuko siihen hajuun siellä? Itse ajoin paperilakon aikaan ohi Imatralta ja yllätyksekseni siellä ei silloin haissutkaan. Tottuivatko Imatralaiset tänä lakon aikana hajuttomuuteen ja kun tehtaan piiput alkoivat taas puskea savua taivaalle, niin oliko kamala yllätys kun tuo kotikaupunki sittenkin haisi paskalle????
Tarkalleen 2,1 e-Marchi- sanoi:Kylpylään pääsee opiskelijakortilla vissiin siihen 2,5e