Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vuoden tauon jälkee meikäläinen back in business @ piukat. Ihan ku kotiin olis tullu ku sinne maanantaina menin, harmi vaa että kroppa on täynnä sementtiä.

Hml lähellä budjataa pääasiassa, reenit tosin hoituu koulun salilla..

Jaksanu uuttaa threadia laittaa, niin voimannostajille tiedoksi, että piukkoihin paikkoihin on tullu monolift. En tiiä onko kuinka monella hämeenlinnan salilla sellasta, mutta ainaki tuolla on.

Joops eli Api vaihtoi salia....ekat yhdeksän vuotta heilahti mukavasti Fyssillä ja nyt sitten liikutellaan rautaa Piukoissa Paikoissa.

Jaksanu uuttaa threadia laittaa, niin voimannostajille tiedoksi, että piukkoihin paikkoihin on tullu monolift. En tiiä onko kuinka monella hämeenlinnan salilla sellasta, mutta ainaki tuolla on.

Tänään kävin piukoilla vähän läskijumppailemassa ja huomasin kanssa ton. Hämmästys oli suuri :D Jotain uutta selkä- ja olkapäälaitettaki oli tullu. Molemmat näytti aika turhilta kyllä

Tänään kävin piukoilla vähän läskijumppailemassa ja huomasin kanssa ton. Hämmästys oli suuri :D Jotain uutta selkä- ja olkapäälaitettaki oli tullu. Molemmat näytti aika turhilta kyllä

Jos meinaat sitä vipuvarsi lat pulldownia niin ite tykkään siitä paljon enemmän ku ylätaljasta. Normaalisti vetelen kyllä leukoja, mutta vaihtelun vuoks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä käyn työpaikan salilla. Sellanen tosi hieno, lähinnä mun yksityiskäytössä kun muut työkaveri on sellasii läskiperseitä et ei ne viitsi käydä :D. Laitteet on jotain huipputekniikkaa, mut eipä niitäkään montaa ole. Nyt sain kymppikortin anastaciumille, pitänee uskaltaa sinne. En varmaan edes osaa käyttää niitä laitteita, kun oon niin tottunu noihin mitä meillä on töissä...

Mä ainakin ehdin jo nappaamaan yhden punttimimmin:haart: koittakaahan nyt tilailla ja PITÄÄ noita pakkiskuteita, että tunnistaa:D

ootpas aikasin ehtiny kehuskeleen punttimimmilläs ;) me ollaan piukkojen paikkojen bodypari ;D haha

Hämeenlinna lukenut postiosoitteessa viime heinäkuusta lähtien. Aktiivisia treenivuosia takana +10 sitä ennen tuli muutama vuosi vedettyä kreikkalaisella jaolla Penkki,hauis,solarium. En käy kaupallisilla saleilla, kun työnantajalla on saman tasoinen sali ilmaiseksi käytössä. Kotoota löytyy myös pieni punttis ristitaljoineen ja käsipainosarjoineen. Mä kasvan vielä muutaman vuoden ja tuun sitten raamit kaulassa käymään jollain paikallisella salilla koekuormittamassa penkit ja taljat =)
Hyvää treenin täyteistä syksyä.

Terve vaan kaikille

Meikäläinen on käynyt viimisen vuoden keitaalla. Kaikki piukat ja fit-fyssit käyny läpi ja keidas on tuntunu omalta. Kyllä tänne pitäis Classic gym saada! :rock: Ja treeni taustaa löytyy 8-vuoden ajalta mutta viimiset 4 vuotta ollaan painettu tosissaan. Toivottavasti ens syksynä päästään siihen kuntoon että voi mennä kisoihin.

Täällä myöskin yks Piukoissa paikoissa kävijä. Minut tunnistaa siitä että olen yleensä hyvin väsyneen ja vittuuntuneen näköinen kaveri, joka ei tosin johdu salista, treenistä tai muista treenaajista :D

Uusi 12kk jäsenyys hankittu Piukoille paikoille, näköjään on aika moni muukin pakkislainen osunut samaan paikkaan. Montaa P-paitaa en kyllä ole vielä bongannut...

Fit-Fysillä tulee rautaa käskettyä!
Alkukesästä muutin Hmlinnaan ja totesin hyväksi saliksi, kävin kokeilemassa Kuntokeitaan ja Kantolan,(oli ihan näppäriä paikkoja), mutta Fit-Fysillä on sen verran hyvät saunat ja aukiolo-ajat että vei voiton =) plussana vielä jäsenyyteen kuuluva CMS-passi, tulee joskus käskettyä Riksun Hyvällä Kunnollakin kun pääsee uimaan puntarin jälkeen =)

Meikäläinen on käynyt viimisen vuoden keitaalla. Kaikki piukat ja fit-fyssit käyny läpi ja keidas on tuntunu omalta. Kyllä tänne pitäis Classic gym saada! :rock: Ja treeni taustaa löytyy 8-vuoden ajalta mutta viimiset 4 vuotta ollaan painettu tosissaan. Toivottavasti ens syksynä päästään siihen kuntoon että voi mennä kisoihin.

Käyn itsekin keitaalla ja nyt rupesi mietityttämään että olenkohan nähnyt sinut. Käyn kuitenkin vain aamuisin salilla ja olen nähnyt tästä syystä vain kaksi henkilöä jotka täyttävät pitkän treenin vaatimukset (jos Ykää ei oteta huomioon).

Missäs noi hinnat liikkuu nykyään piukoilla..?? Tarvis varmaan vähän vaihtaa salia kun nyt treenannu jo kohta 1.5 putkeen kantolassa

Suositut

Back
Ylös Bottom