Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kannattaa muuten kysyä sitä tiskiltä että saiko Anan kortilla käydä suoraan myös Keitaalla treenaamassa.

Kuulemma saa. Anan kortilla saa käydä Keitaan puolella vaikka joka päivä, vaikkei se toimikaan toiseen suuntaan ihan niin. Anasta vaan kuulemma on haluttu tehdä feministisempi (joo, repesin tän kohdalla, mutten kehdannu korjata, että omistaja haki varmaankin hiukan toista sanaa :D) ja sen takia Keitaan kortilla ei voi mennä niin vapaasti ristiin. Mua vaan hirvittää tulla sinne Keitaalle isojen karjujen keskelle hikoileen ja huohottaan heiluttaessani suunnilleen tyhjää tankoa :P

Kuulemma saa. Anan kortilla saa käydä Keitaan puolella vaikka joka päivä, vaikkei se toimikaan toiseen suuntaan ihan niin. Anasta vaan kuulemma on haluttu tehdä feministisempi (joo, repesin tän kohdalla, mutten kehdannu korjata, että omistaja haki varmaankin hiukan toista sanaa :D) ja sen takia Keitaan kortilla ei voi mennä niin vapaasti ristiin. Mua vaan hirvittää tulla sinne Keitaalle isojen karjujen keskelle hikoileen ja huohottaan heiluttaessani suunnilleen tyhjää tankoa :P

Ei siellä niin isoja karjuja ole ja muutenkin mukavaa porukkaa. Keitaalla on myös sitten naisten puoli erikseen, joten pääsee rauhassa treenaamaan mummojen kanssa (suurin osa naisasiakkaista on siellä yli 65-vuotiaita) jos ei halua tulla yleiselle puolelle.

Toisaalta jos käytät melkein tyhjää tankoa, niin olet jo pidemmällä kuin yksi naistreenaaja Keitaalla, joka tekee penkkipunnerrusta aina tangolla ja 2,5 kilon kiekoilla. Eikä sillä toisaalta ole mitään väliä, kun jokainen siellä tekee omaa treeniä eikä hirveästi välitä muista.

Ei siellä niin isoja karjuja ole ja muutenkin mukavaa porukkaa. Keitaalla on myös sitten naisten puoli erikseen, joten pääsee rauhassa treenaamaan mummojen kanssa (suurin osa naisasiakkaista on siellä yli 65-vuotiaita) jos ei halua tulla yleiselle puolelle.

Toisaalta jos käytät melkein tyhjää tankoa, niin olet jo pidemmällä kuin yksi naistreenaaja Keitaalla, joka tekee penkkipunnerrusta aina tangolla ja 2,5 kilon kiekoilla. Eikä sillä toisaalta ole mitään väliä, kun jokainen siellä tekee omaa treeniä eikä hirveästi välitä muista.

Mä kävin kokeileen sen naisten puolen ja totesin itelleni huonoksi. Mun silloin oikeestaan piti tulla sille yleiselle, mutta siellä oli muita ihmisiä (Iiiik :P) ja jänistin sit.

Ja joo... Tällä hetkellä teen ite penkkiä vasta käsipainoin... Tässä(kin) on syy, miksi mulla on aina napit korvilla ja musa kovalla, jottei mun tartte keskittyä siihen, miten säälittävältä näytän hikoillessani ja oikeasti puuskuttaessani kun heiluttelen jotain kämäsiä kutosen käsipainoja :D

Just my luck... Päätin sit olla rohkee suomalainen ja taukopäivän sijaan mennä kokeileen Keitaan kun Ana on tänään kiinnikin. Noh, kuka sitä mitään kesäaukioloaikoja ois viittiny tarkistella ja mä saavun paikalle 14:40, kun tytteli tiskillä ilmottaa, että hepä sulkevatkin näin kesälauantaisin jo kolmelta. Mikä voittajafiilis :face:

Täältä ilmoittautuu aloittelijoiden aloittelija. Vasta pari kuukautta fitfyssillä takana. Ja mä rakastuin tähän touhuun. :haart:

Täällä 20v nainen. Käyn Foreverilla kuntosalilla 2-3 krt viikossa ja syksyllä kaveriksi tulee ohjatut liikunnat. Lisäksi lenkkeilen.
Tarkoituksena olis pudottaa rasvaprosentti 36:sta 20-21:n. Kiirettä ei ole. :)

Pitää kyl käydä kattomassa se uus kuntosali, kunhan saavat sen auki. Ainoo mikä vähän häirittee, on sijainti. Keskustassa kun ei noita ilmasia parkkipaikkoja paljon oo..

Ois työkeikka tulossa hämeenlinnaan nii onko siellä mahdollisesti salia, johon pääsis aamulla about 6.00 tai illalla 20.00->? Kertamaksulla tietenkin :D

Ei viittiny alottaa uutta ketjuu, mutta millasta aluetta jukola on asua, ne kirjaston nurkalla olevat uudemmat kerrostalot lähinnä. Kauppoja miten yms ?

Siellä yks asunnoista mitä katellu. Äkkiähän siitä keskustaan sotkee. On meinaa vähä huonokuntosen näkösiä nuo keskustan kämpät.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei viittiny alottaa uutta ketjuu, mutta millasta aluetta jukola on asua, ne kirjaston nurkalla olevat uudemmat kerrostalot lähinnä. Kauppoja miten yms ?

Siellä yks asunnoista mitä katellu. Äkkiähän siitä keskustaan sotkee. On meinaa vähä huonokuntosen näkösiä nuo keskustan kämpät.

Ohan Jukola yks huonomaineisimmista kaupunginosista Hml:ssa, mutta verrattuna isompien kaupunkien paskalähiöihin ei Jukola ole mitenkään paha paikka. Muutama narkki ja alkoholisti siellä täällä. K-supermarket ja S-market löytyy vierestä. Lenkkeilymaasto löytyy ihan vierestä.

Ihan hyvä paikka tää jukola on, eikä keskustaan ole matka eikä mikään.

Kaupat on (omalla kohdalla) sadan metrin päässä (+ kaks baaria!) ja keskustaan pyöräilee jossain 15-20min.

Kaikkialla niitä nistejä ja paskasissa verkkareissaan kulkevia juoppoja on, ei pelkästään näissä pelottavissa "lähiöissä" :D.

Morjesta vaan, Täällä on ilmeisesti ensimmäinen joka ilmoittaa treenaavansa Sporttimekalla. Muita Sporttimekkalaisia täällä?

Moro,

Ilmoittaudutaas Hämeenlinnalaisten joukkoon.

Joku kyseli Jukolasta asuinalueena. Onhan siitä jo aikaa kun kysely oli tullut, mutta välillä pistää niin ketuttamaan tuo Jukolan ja Nummen alueiden sumea mollaaminen mihin monesti törmää, että katson velvollisuudekseni puolustaa jo noin 15 vuotta kotikulminani olleita alueita :). Asun tällä hetkellä Nummella, no okei, sillä vanhan nummen alueella (nummen ostarin läheisyydessä, en karhitiellä) ja tämä on paljon rauhallisempaa aluetta kuin mikään asuinalue, missä olen asunut esim. Tampereella. Kyllähän täällä alan miehiä aina välillä turuilla ja toreilla vastaan tulee, mutta eiköhän kaikkialla. Jos ei omaa autoa ole, mutta keskustaan ei kiinnosta muuttaa, täältä pääsee melko hyvin esim bussilla liikkumaan.
Kaikenkaikkiaan ihan yhtä hyvää aluetta asua kun mikä tahansa muukin jos nyt ei tunge itteään niihin karhitien muutamaan "nistitaloon" :)
Syntyperäisenä Hämeenlinnalaisena on tullut asuttua Sairiossa, Miemalassa, Kaurialassa, Kuralassa, Asevelikylässä ja nyt täällä Nummella. Näistä länsipuolen asuinalueista ne parhaat muistot on.

Piti vuodattaa siltä varalta, että joku joskus lukee tätäkin treadia kaupunkiinmuuttomielessä.

Pitäis Foreverilta vaihtaa pois, liian hintava opiskelijalle.
Käykö joku täällä 10-kunto tai Turengin liikuntahallin kuntosaleilla?
Lähin olis mulle tietysti toi HAMK:n kuntosali mutta en ole
sen koulun opiskelija...

Hiljasta porukkaa on... PÄIVITYS MUUTEN! Vaihdoin loppukesästä PP&KK:sta vaihtelun vuoks Foreverille ku pari kaveria kehu paikan ilmapiiriä... Muuten on hyvä, mutta miesten pukuhuoneen oven karmi on vittumaisesti irti, eikä ovee saa kiinni kun kunnolla rykimällä! Ja tykkään kyllä rykiä mutta mieluummin sielä alakerrassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom