Ilmoittautukaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja plank
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Foreverilla on kyllä niin jestaksen kallis kertamaksu, että jäi kokeilematta salia. Meinasin tukehtua kahviini, kun neitonen puhelimessa sanoi, että pelkkä salikäynti 17€.

Asiasta toiseen, ei taida hämeenlinnassa olla enää yhtäkään salia, jonne pääsisi jo viiden aikaan aamulla?

Nii i. Perseestä tällänen. Anastaciumille (tms) pääsis jo puoli 6, mutta hinnat on sitä luokkaa, että mielummin nousen puoli tuntia aikasemmin ja vaihdan pitäjää. Oon ehkä vähän pihi, mutta suoranaista ryöstöö. :D

Foreverilla on kyllä niin jestaksen kallis kertamaksu, että jäi kokeilematta salia. Meinasin tukehtua kahviini, kun neitonen puhelimessa sanoi, että pelkkä salikäynti 17€.

Asiasta toiseen, ei taida hämeenlinnassa olla enää yhtäkään salia, jonne pääsisi jo viiden aikaan aamulla?

Fit Fyssille ainakin pääs ilmaseks kokeileen ekan kerran. Mut jos ohjelmaas kuuluu mave, tai mikään liike, missä painoja tarvis joskus tiputtaa maahan niin en suosittele; nostolavaa ei ole ja kolistelusta tulee sanomista. Myöskään mankkua ei kyseisellä salilla saa käyttää.

E: ei toi Fyssi kuukausimaksulla erityisen kallis oo, varsinkin jos paljon reenaa.

Foreverillä kanssa. Ärsyttää, ettei ne hoksaa hommata sinne enempää juoksumattoja. Sit sieltä puuttuu jotain oleennaisia laitteita ja saa aina ihmetellä uuden treenijakson alkaessa, että kuinka sais jonku liikkeen korvattua. Ihan hyvä sali, vaikkei se kovin iso ookaan ja sauna unohdetaan laittaa aina viikonloppusin päälle :D

Piukoissa treenattu kohta neljä vuotta :) Naistenpuolella kans yleensä hyörin, sillon tällön teen vatsapenkkii sekasalilla kun se on vaan parempi ^^

Uusi hämisläinen ilmoittautuu, heipat o/
Olen sellanen vajaa kolmekymppinen naisihminen, joka löysi salitreenit vasta reilun 1/2 vuotta sitten. Sen jälkeen on lähtenyt tolkuttoman suuresta ruhosta sellainen 30 kiloa, elopainon edelleen huidellessa ihan liian korkealla...
Muutin Hämeenlinnaan helmikuun alussa ja siitä asti on ollut valitettava treenitauko. Tarkoitus on, että kunhan nyt vaan saan muut asiat (jotka muka on tärkeämpiä :rolleyes:) kuosiin, lähden tutustumaan paikallisiin saleihin. Ensimmäisenä ajattelin lähteä karvaamaan Kantolan KunnonSalin kautta ja oikeastaan toivon sen vastaavan tarpeitani, koska on sen verran huokean oloinen paikka verrattuna moneen muuhun.
Syksyllä aloitan, vielä näin vanhoilla päivillä, opinnot HAMKissa Visamäessä. Jos joku vain tietää siellä olevan HAMKin salin kuosista yhtään tai osaa muuten kommentoida, olisin enemmäin kuin kiinnostunut! Mä pärjään hyvin peruskauralla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täältäkin löytyis yks hämptonilainen jantteri. 17 vuotias ja kantolan kunnon salilla käyn reenailemassa tällä hetkellä. Reenaan hämeenvoiman tai betterbodiesin kamppeilla. Lippalakki päässä aina. Juttuseura ei ole ikinä pahasta.

MoiMoiMoi!

Uusi kattilapää ilmoittautuu! Ja aloittaa heti tiukalla kysymyksellä, mille salille sitä kannattees eksyä?
Kriteereistä tärkein on aukioloajat(avainkortilla tai ilman) pitäis päästä mahdollisimman vapaasti kulkemaan salille likimain vuorokauden ympäri, kolmivuorotyö hivenen häirittee reeniaikatauluja

Tämä löysi (ainakin) kesäksi itselleen paikan Anastaciumilta. Kävin kokeilemassa muistaakseni 5 muutakin paikkaa, mutta muissa ei oikein kohdannu kaikki tarpeellinen. Onhan tuolla ihan hirveesti kaiken maailman hilavitkuttimia, joihin en koske, mutta ei ne siellä mua kyllä häiritsekään :P

Piukoissa treenattu kohta neljä vuotta :) Naistenpuolella kans yleensä hyörin, sillon tällön teen vatsapenkkii sekasalilla kun se on vaan parempi ^^
Onko Namnamista tuntomerkkejä? :D Monta vuotta tullu Piukkojen naisten puolella käytyä. Viime syksynä vaihdoin asuinpaikan Lahteen, mutta nyt mulla on kahen viikon kortti taas piukkoihin. Kiitoksia myös ko. salin joustavalle "myyjälle" ku sain kahen viikon kortin.

Onkohan tolla uudella salilla jo kotisivut? En löytäny, vaikka tossa jutussa luki, että nettisivut ovat valmiina.

Tämä löysi (ainakin) kesäksi itselleen paikan Anastaciumilta. Kävin kokeilemassa muistaakseni 5 muutakin paikkaa, mutta muissa ei oikein kohdannu kaikki tarpeellinen. Onhan tuolla ihan hirveesti kaiken maailman hilavitkuttimia, joihin en koske, mutta ei ne siellä mua kyllä häiritsekään :P

Mitä itse asiassa haet kuntosalilta? Olen itse vain huomannut että Anastaciumin painovalikoima on todella nihkeä saman omistajan toiseen paikkaan, eli Kunto Keitaaseen verrattuna. Analle on joutunut aina menemään niinä päivinä kun Keitaalle ei jostain syystä pääse (sähköt poikki, jne..) ja aina saa treenit vetää hieman puolivillaisesti, kun vapaita painoja ei ole kuin penkkipunnerrukseen. Keidas on tietysti paljon tunkkaisemman näköinen paikka, mutta treenaaminen on siellä halvempaa.

Mitä itse asiassa haet kuntosalilta? Olen itse vain huomannut että Anastaciumin painovalikoima on todella nihkeä saman omistajan toiseen paikkaan, eli Kunto Keitaaseen verrattuna. Analle on joutunut aina menemään niinä päivinä kun Keitaalle ei jostain syystä pääse (sähköt poikki, jne..) ja aina saa treenit vetää hieman puolivillaisesti, kun vapaita painoja ei ole kuin penkkipunnerrukseen. Keidas on tietysti paljon tunkkaisemman näköinen paikka, mutta treenaaminen on siellä halvempaa.

No mä nostan niin vähän, että vielä piisaa painot ihan nätisti. Mä oon hei ihan vihree vielä :D
Jahka toi kortti loppuu syyskuulla, katon asiaa uudelleen.

No mä nostan niin vähän, että vielä piisaa painot ihan nätisti. Mä oon hei ihan vihree vielä :D
Jahka toi kortti loppuu syyskuulla, katon asiaa uudelleen.

Kannattaa muuten kysyä sitä tiskiltä että saiko Anan kortilla käydä suoraan myös Keitaalla treenaamassa. Ainakin viikonloppujen kohdalla on usein sitä että toinen on auki lauantait ja toinen sunnuntait ja saleilla pääsi käymään ristiin. Etäisyyttähän näillä saleilla ei ole paljoa mitään, sillä Keidas sijaitsee kävelykadulla melkein samassa korttelissa. Jos kuitenkin Ana tuntuu paremmalta vaihtoehdolta, niin jatka vain siellä, en minä hätistellä aikonut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom