Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikä on aivan mahtavaa, vaikka siellä hauskaa onkin - tiedätte sitten ;)||-vaihe 17.1. Toissapäivänä iski 39.5c asteen kuume päälle, toivotaan että olis siihen mennessä ohi :(
Mitkä kuntotestin pisterajat on? Aiemmin mainittu vauhdittoman pituuden rajat, ja jos pitää paikkaansa, ne eroo puolustuvoimien kuntotestaajan käsikirjasta löytyvistä.
Suurin painoarvo taitaa olla sillä pyöräilyn tuloksella ja psykojen tuloksilla - persoonallisuus jne. :P (kunhan pääsee rajojen sisälle tuloksissa niin jatkoon pääsy on mahdollista)Millasilla tuloksilla porukka on päässy 3-vaiheeseen? nimimerkillä oon tosi huono hyppäämään![]()
Rissalaan oon menossa, eikä niissä minulle tulleissa papereissa niitä rajoja ainakaa olluOotko Rovaniemelle tulossa? Ne kuntotestin rajat pitäs lukee niissä papereissakin missä sut kutsuttiin 2-vaiheeseen

Lentopalloo ja sulkapalloo tulee pelattua, ja sen lisäks laulan, jongleeraan ja soitan pianoo omaks iloks:DMitäs porukka harrastelee täällä (urheilu, vapaa-aika jne.)? Itelläni urheilulajit on uinti, juoksu, kiipeily ja välillä pompin trampalla vähän kovemmin. Pelailen myös pleikalla ja koneella aina kun aikaa löytyy![]()
Salilla tulee käytyä muutaman kerran viikossa ja lätkää maalivahtinaMitäs porukka harrastelee täällä (urheilu, vapaa-aika jne.)? Itelläni urheilulajit on uinti, juoksu, kiipeily ja välillä pompin trampalla vähän kovemmin. Pelailen myös pleikalla ja koneella aina kun aikaa löytyy![]()

Niihin ei tarvii mitenkään erityisemmin treenata. Vedät vaan vatsoja, punnerruksia jne. Pyöräilyssä hyvä aerobinen kunto suhteessa kehonpainoon on tärkeä :pOnko porukka täällä jotenkin erityisesti treenannut pyöräergoa/lihaskuntoliikkeitä varten?
Nii just juu, mimmosilla lihaskunto/ergotesti tuloksilla porukka on päässy 3. vaiheeseen?Niihin ei tarvii mitenkään erityisemmin treenata. Vedät vaan vatsoja, punnerruksia jne. Pyöräilyssä hyvä aerobinen kunto suhteessa kehonpainoon on tärkeä :p
Mä poljin 4,6 W/kg mutta luulisin että pääsee vähä alhasemmallaki tuloksella.Nii just juu, mimmosilla lihaskunto/ergotesti tuloksilla porukka on päässy 3. vaiheeseen?
Lihaskunnoista täydet ja ergosta 4,3 tais olla tulosNii just juu, mimmosilla lihaskunto/ergotesti tuloksilla porukka on päässy 3. vaiheeseen?

Menikö kuume ohi vai veditkö puolikuntoisena testit? Vai siirsitkö päivää? :D||-vaihe 17.1. Toissapäivänä iski 39.5c asteen kuume päälle, toivotaan että olis siihen mennessä ohi :(
Mitkä kuntotestin pisterajat on? Aiemmin mainittu vauhdittoman pituuden rajat, ja jos pitää paikkaansa, ne eroo puolustuvoimien kuntotestaajan käsikirjasta löytyvistä.
Ja tosiaan lihaskunnoista täydet lisäksMä poljin 4,6 W/kg mutta luulisin että pääsee vähä alhasemmallaki tuloksella.