Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistaakseni palkka alkaa juoksemaan kadiksesta lähtien, nousten pienestä summasta (joku 500e, ei kummempaa hajua asiasta) sitten tasaisesti loppua kohden. Varma en ole, mutta tämmöistä taidettiin joskus ilmavoimien esittelyssä sanoa.

Oltiin muuten varmaan Lörpötti samaan aikaan nelosvaiheessa? Mikäli olit ekassa testiryhmässä?

Tänään tuli sinne viidenteen kutsu, alkaa jo vähitellen jännittää, pääseekö. Kirjeessä käskettiin ottaa sisäurheiluvarustus, luulin että ähkiminen oli jo ohi?

Kiitos, lörpötti, neuvosta. Ilmeisesti mustuaisia raotellaan.

Tänään tuli sinne viidenteen kutsu, alkaa jo vähitellen jännittää, pääseekö. Kirjeessä käskettiin ottaa sisäurheiluvarustus, luulin että ähkiminen oli jo ohi?

Kiitos, lörpötti, neuvosta. Ilmeisesti mustuaisia raotellaan.

Kyllä siellä ähkimään pääsee, mutta se tapahtui ainakin meidän porukalla ilman urheiluvarustusta. Ota kuitenkin varmuuden vuoksi mukaan, niin eipä ainakaan jää jossiteltavaa (jos joutuu esim suorittamaan kakkosvaiheen kuntotestiä uudestaan, tätäkin kuulemma tapahtunut).

Terveisin valintakokousta odotellaan.. :)

Heh, nyt tuli aurinkolasivinkki tekstiviestillä AMC:stä :D

Muuten, tällä kertaa virtsatestiä varten on kielletty "ravinto" ennen testiä, kuuluuko ravintoon vesi?

Hei, olen tutustunut näihin hävittäjälentäjän vaatimuksiin pituuden,aerobisen kunnon,näön yms. suhteen. Minulla kaikki muut kriteerit täsmäisivät, näkökyky on todella hyvä, samoin lihas- sekä kestävyyskunto sekä selän ja reiden pituus on rajojen sisällä. Allergioita tms ei ole. Keskiarvo päättötodistuksessa oli yli 9. Pituudeksi vaatimus taisi vain olla 165cm - <190cm mutta olen vain 160cm pitkä... Luulen että se tulisi olemaan karsiva tekijä jos ilmavoimiin lentäjäksi lähden hakemaan mutta mitä luulette? Olen haaveillut kyseisestä urasta jo vuosia mutta pitää varmaan nyt vain lähteä kokeilemaan ja katsoa mitä eteen tulee... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom