Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En sit tiiä tuleeko aakkosjärjestyksessä tai muuta, kuulemma hirveen monella ei oo kuulunu mitää vieläMillos satuit olee testeissä?
Nii.. En tiedä mikä järjestetys siellä on käytössä, mutta eiköhän se selviä viimeistään ensi viikolla.En sit tiiä tuleeko aakkosjärjestyksessä tai muuta, kuulemma hirveen monella ei oo kuulunu mitää vielä
Eipä oo mullekaan vielä tullu...Onkoha posti hukannut mun kirjeen, kun ei oo vieläkään tullut kirjettä kolmosvaiheen jälkeen...
Täs ollaa tuloksista keskusteltu edellisellä sivulla. Kaverit jotka tähän mennessä on päässeet jatkoon on saanu kirjeen kahden viikon kuluessa, loput ei oo saanu vielä kirjettä ollenkaa(tietääkseni). Mikäli tarkotit muisti, matikka, jana, ääni testiä nii jatkoon päässeellä 1000 pistettä parhaimmillaan siitä. Kaikilla luultavasti loppua kohden parani joten vaikea tuosta keskiarvosta mitään sanoa. Ja juu yli kuukausi jo kulunut testeistä eikä mitää kuulunu.Miten muilla täällä on mennyt 3. vaiheen testit? Millaisia pisteitä esim. testistä jossa tehtiin neljää asiaa samaan aikaan? Etenkin viime vuosina sisään päässeiden ja karsiutuneiden tulokset kiinnostavat.
Itse sain keskimäärin n. 600 pistettä per kierros ja pelottaa että se karsii minut.
Muista että ne ettii semmosia tyyppejä, jotka suoriutuu melko tasaisesti kaikesta. Eli jos yksi osa meni huonosti, niin toisella osalla voi sen paikata. Unohtamatta sitä että psykologisistakin voi jäädä kiinniMiten muilla täällä on mennyt 3. vaiheen testit? Millaisia pisteitä esim. testistä jossa tehtiin neljää asiaa samaan aikaan? Etenkin viime vuosina sisään päässeiden ja karsiutuneiden tulokset kiinnostavat.
Itse sain keskimäärin n. 600 pistettä per kierros ja pelottaa että se karsii minut.
Ei oo vielä tullu neloseen kirjettä eikä oo kyllä tullu soittoakaanIlmotelkaa jos vitosvaiheeseen alkaa kirjeitä kuulumaan. Ja mites te jotka ette vielä neloseen olleet saaneet kirjettä? Soittiko joku ja mitä sieltä vastattiin?
Olin kuukausi sitten Tuusulassa ||| vaiheen testeissä ja ei oo mullekaan kirjettä tullut. Eli peli ei oo viel menetetty?
Okei! En tienny et niitä on ollu näin pitkällä viel. Kiitos vastauksestasiEilen 9.3. tais olla viimeiset III-vaiheen kokeet, eli kirjeet saattaa tulla samassa kasassa
Itelläki polttelee jo odottelu, mut ei oo näkyny. Tosin vast pariviikkoo sit ollu 4. vaihe.. Toivottavasti kohta :pOnks vitosvaiheeseen viel tullu kutsuja kellekään?
Mulla oli testit jo kolme viikkoo sitten ja alkaa tässä vähän kuumotteleen ku sieltä ne sano et 2-3 viikon päästä pitäs tieto tullaItelläki polttelee jo odottelu, mut ei oo näkyny. Tosin vast pariviikkoo sit ollu 4. vaihe.. Toivottavasti kohta :p