Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle tulikin suoraan III-vaiheeseen kutsu! Oon siis viime vuonna hakenut, enkä päässyt menemään neljännen vaiheen kokeisiin, joten leikki jäi kolmannen jälkeen kesken. Mulle toi kolmas vaihe onkin vain yksipäiväinen ja 3h pitää paikalla olla:) mikä on aivan mahtavaa, vaikka siellä hauskaa onkin - tiedätte sitten ;)

||-vaihe 17.1. Toissapäivänä iski 39.5c asteen kuume päälle, toivotaan että olis siihen mennessä ohi :(

Mitkä kuntotestin pisterajat on? Aiemmin mainittu vauhdittoman pituuden rajat, ja jos pitää paikkaansa, ne eroo puolustuvoimien kuntotestaajan käsikirjasta löytyvistä.

Viimeksi muokattu:
||-vaihe 17.1. Toissapäivänä iski 39.5c asteen kuume päälle, toivotaan että olis siihen mennessä ohi :(

Mitkä kuntotestin pisterajat on? Aiemmin mainittu vauhdittoman pituuden rajat, ja jos pitää paikkaansa, ne eroo puolustuvoimien kuntotestaajan käsikirjasta löytyvistä.

Ootko Rovaniemelle tulossa? Ne kuntotestin rajat pitäs lukee niissä papereissakin missä sut kutsuttiin 2-vaiheeseen

Millasilla tuloksilla porukka on päässy 3-vaiheeseen? nimimerkillä oon tosi huono hyppäämään :nolo:
Suurin painoarvo taitaa olla sillä pyöräilyn tuloksella ja psykojen tuloksilla - persoonallisuus jne. :P (kunhan pääsee rajojen sisälle tuloksissa niin jatkoon pääsy on mahdollista)

Mitäs porukka harrastelee täällä (urheilu, vapaa-aika jne.)? Itelläni urheilulajit on uinti, juoksu, kiipeily ja välillä pompin trampalla vähän kovemmin. Pelailen myös pleikalla ja koneella aina kun aikaa löytyy :cool:

Mitäs porukka harrastelee täällä (urheilu, vapaa-aika jne.)? Itelläni urheilulajit on uinti, juoksu, kiipeily ja välillä pompin trampalla vähän kovemmin. Pelailen myös pleikalla ja koneella aina kun aikaa löytyy :cool:
Lentopalloo ja sulkapalloo tulee pelattua, ja sen lisäks laulan, jongleeraan ja soitan pianoo omaks iloks:D

Salilla tulee käytyä muutaman kerran viikossa ja lätkää maalivahtina :)

Menikö kuume ohi vai veditkö puolikuntoisena testit? Vai siirsitkö päivää? :D

Mä sain lihaskunnoista 12/15 ja ergo vaan 3,7 ja kolmosvaiheessa ollaan, että ei tarvii niitä ainakaan viel tässä vaiheessa kauheesti stressata. Oon ymmärtäny et älykkyystestillä ois vähintään saman verran tai jopa enemmän painoarvoo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom