Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
||-vaihe 17.1. Toissapäivänä iski 39.5c asteen kuume päälle, toivotaan että olis siihen mennessä ohi :(
Mitkä kuntotestin pisterajat on? Aiemmin mainittu vauhdittoman pituuden rajat, ja jos pitää paikkaansa, ne eroo puolustuvoimien kuntotestaajan käsikirjasta löytyvistä.
Suurin painoarvo taitaa olla sillä pyöräilyn tuloksella ja psykojen tuloksilla - persoonallisuus jne. :P (kunhan pääsee rajojen sisälle tuloksissa niin jatkoon pääsy on mahdollista)Millasilla tuloksilla porukka on päässy 3-vaiheeseen? nimimerkillä oon tosi huono hyppäämään
Rissalaan oon menossa, eikä niissä minulle tulleissa papereissa niitä rajoja ainakaa olluOotko Rovaniemelle tulossa? Ne kuntotestin rajat pitäs lukee niissä papereissakin missä sut kutsuttiin 2-vaiheeseen
Lentopalloo ja sulkapalloo tulee pelattua, ja sen lisäks laulan, jongleeraan ja soitan pianoo omaks iloks:DMitäs porukka harrastelee täällä (urheilu, vapaa-aika jne.)? Itelläni urheilulajit on uinti, juoksu, kiipeily ja välillä pompin trampalla vähän kovemmin. Pelailen myös pleikalla ja koneella aina kun aikaa löytyy
Salilla tulee käytyä muutaman kerran viikossa ja lätkää maalivahtinaMitäs porukka harrastelee täällä (urheilu, vapaa-aika jne.)? Itelläni urheilulajit on uinti, juoksu, kiipeily ja välillä pompin trampalla vähän kovemmin. Pelailen myös pleikalla ja koneella aina kun aikaa löytyy
Niihin ei tarvii mitenkään erityisemmin treenata. Vedät vaan vatsoja, punnerruksia jne. Pyöräilyssä hyvä aerobinen kunto suhteessa kehonpainoon on tärkeä :pOnko porukka täällä jotenkin erityisesti treenannut pyöräergoa/lihaskuntoliikkeitä varten?
Nii just juu, mimmosilla lihaskunto/ergotesti tuloksilla porukka on päässy 3. vaiheeseen?Niihin ei tarvii mitenkään erityisemmin treenata. Vedät vaan vatsoja, punnerruksia jne. Pyöräilyssä hyvä aerobinen kunto suhteessa kehonpainoon on tärkeä :p
Mä poljin 4,6 W/kg mutta luulisin että pääsee vähä alhasemmallaki tuloksella.Nii just juu, mimmosilla lihaskunto/ergotesti tuloksilla porukka on päässy 3. vaiheeseen?
Lihaskunnoista täydet ja ergosta 4,3 tais olla tulosNii just juu, mimmosilla lihaskunto/ergotesti tuloksilla porukka on päässy 3. vaiheeseen?
Menikö kuume ohi vai veditkö puolikuntoisena testit? Vai siirsitkö päivää? :D||-vaihe 17.1. Toissapäivänä iski 39.5c asteen kuume päälle, toivotaan että olis siihen mennessä ohi :(
Mitkä kuntotestin pisterajat on? Aiemmin mainittu vauhdittoman pituuden rajat, ja jos pitää paikkaansa, ne eroo puolustuvoimien kuntotestaajan käsikirjasta löytyvistä.
Ja tosiaan lihaskunnoista täydet lisäksMä poljin 4,6 W/kg mutta luulisin että pääsee vähä alhasemmallaki tuloksella.