Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Hei, olen tutustunut näihin hävittäjälentäjän vaatimuksiin pituuden,aerobisen kunnon,näön yms. suhteen. Minulla kaikki muut kriteerit täsmäisivät, näkökyky on todella hyvä, samoin lihas- sekä kestävyyskunto sekä selän ja reiden pituus on rajojen sisällä. Allergioita tms ei ole. Keskiarvo päättötodistuksessa oli yli 9. Pituudeksi vaatimus taisi vain olla 165cm - <190cm mutta olen vain 160cm pitkä... Luulen että se tulisi olemaan karsiva tekijä jos ilmavoimiin lentäjäksi lähden hakemaan mutta mitä luulette? Olen haaveillut kyseisestä urasta jo vuosia mutta pitää varmaan nyt vain lähteä kokeilemaan ja katsoa mitä eteen tulee... :)
Juu ei oikeen mitään mahollisuuksia, ite olen just lentoRukissa ja kyllä noi rajat sellasia on että kannattaa vähän kasvaa tuosta niin voit päästä, esimerkiksi kiinassa suoritetaan pidennysleikkauksia niin siinä olisi yksi keino. Kannattaa kokeilla. Onnea matkaan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kenelläkään tietoa miten selän pituus mitataan lentorukin testeissä? Olen n. 165cm pitkä eli kokonaispituudeltani lentorukkiin sopiva, mutta reiden ja selän pituuksien riittävyydet huolettavat.

Olet varmaan käyttänyt joskus työntömittaa? Reiden ja selän täytyy mahtua vastaavanlaisen mitan max. arvon sisään. Saattaa tulla siis rajoittavaksi pitkällä hakijalla, vaikka hakijan kokonaispituus olisi alle max. pituuden. Täytyy näet päästä tarvittaessa heittoistuimella koneesta ulos, ettei jää jalat ohjaamoon ja ettei tarvitse ajaa koko ajan pää kiinni kuomussa :)

Onkos pakkiksella enää lentorukista kiinnostuneita? Sen verran hiljaiselta vaikuttaa :woot: aktivoitukaa tähän lankaan jos tulee kutsua toiseen vaiheeseen, eli ensimmäiseen oikeaan paperien lähettämisen jälkeen

Kai sitä täytyy pitää vanhaa kunnon Ilmavoimiin-lankaa hengissä.

Kutsu II-vaiheeseen tuli tekstiviestillä tuossa pari kolme viikkoa sitten, ja testit olivat eilen. Peeykkösestä tuli 9/9, lihaskuntotesteistä 14/15 ja ergosta 4,8 wattia kilolle. Kuulemma joulun aikoihin alkaa postilaatikot kolista III-vaihetta varten. Antakaa kuulua jos kirjeen löydätte.

Olis voinut varmaan lähettää kirjeen vähän aikaisemmin kuin juuri ennen hakuajan loppumista. Nyt odottelen levottomana, että saapuis II-vaiheeseen edes se kutsu :hyper:

Korjaus aiempaan viestiin. Ilmavoimien sivuilla näytti olevan tieto, että tieto esikatsinnasta pyritään ilmoittamaan hakijalle tammikuun loppuun mennessä.

Joko kutsuja kolmanteen vaiheeseen on monelle tullut? Ite vielä oottelen

Hakeeko lentorukkiin muuten minkä verran naisia? Onko teidän testeissä ollut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom