Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:eek: Tulikin sopivasti tänään kutsu. Onneksi testit on vasta lähempänä kuun loppua kuin alkua, niin eipähän tarvitse sitten lopullisia tuloksia niin kauaa odotella ;)

Moro, löysin tieni tänne foorumille vihdoin :D Haluaisin kysästä teiltä kokeneilta tuosta ekasta karsintavaiheesta, että onkohan mitää mahollisuutta päästä siitä läpi 7 keskiarvolla... Itsellä on pitkä matikka ka 7, pitkä enkku ka 8, äikkä ka 7. Ja katsotaanko ne aineen keskiarvon perusteella vai jotenkin muuten? Entä mitkä muut asiat vaikuttaa ekaan karsintaan kuin koulutodistus? Kiitos :)

Nonni, nytte tuli se kuuluisa kirje vihdoin ja sisällä ollaan! Lentoruk 90 kutsuu ja heinäkuun alussa Tikkakoskelle! Onnittelut kaikille hyväksytyille ja pahoittelut pudonneille!

Postiluukusta tuli kauan odotettu kirje, ja LentoRuk 90 odottaa heinäkuussa! Onnittelut muillekin hyväksytyille, ja ne jotka putosivat, niin hakekaa ens vuonna uudestaan! Ite pääsin nyt toisella haulla sisään ja kyllä kannatti hakea uudestaan.

@Texranger Kyllä tuolla voi jatkoon ekasta vaiheesta päästä. Mutta koulumenestys vaikuttaa sitten vielä viimeisessä vaiheessa kun lasketaan pisteet yhteen.
Puolustusvoimien sivuilta löytyy hyvät infot valintojen kulusta. Laita ihmeessä hakemus menemään, ei siinä mitään menetä.

Tänään tuli myös itelle kirje ja heinäkuussa LentoRuk90 kutsuu!

Toista kertaa myös hain joten älkää luovuttako jos ekalla ei heti pääse.

Tänne tuli kirje myös! Olitko IHY 19.5 vitosvaiheessa? Siellä ainakin joltakin aikaisemmin hakeneelta kyselin silmätippojen mukavista jälkivaikutuksista... :D

Tänne tuli kirje myös! Olitko IHY 19.5 vitosvaiheessa? Siellä ainakin joltakin aikaisemmin hakeneelta kyselin silmätippojen mukavista jälkivaikutuksista... :D

Ite olin ainakin 19.5 vitosvaiheen testeissä, joten varmaan samoissa oltiin? Kukas sä olit siitä porukasta? :D

Ite olin ainakin 19.5 vitosvaiheen testeissä, joten varmaan samoissa oltiin? Kukas sä olit siitä porukasta? :D

No mä jäin sinne vielä itsekseni istuskelemaan muut oli jo lähteneet... Vaaleat hiukset, musta farkut, semmonen reilu 180 senttinen :cool: En tiedä avaako yhtään :) Kukas itse olit? :eek:

Jäitkö sinne vielä siihen neurologin tutkimuksiin? Ite lähdin sieltä toiseksi viimeisenä suoraan Tampereelle pääsykokeisiin ja toivottelin tsemppiä sille jätkälle joka jäi neurologia odottelemaan :D.

Jäitkö sinne vielä siihen neurologin tutkimuksiin? Ite lähdin sieltä toiseksi viimeisenä suoraan Tampereelle pääsykokeisiin ja toivottelin tsemppiä sille jätkälle joka jäi neurologia odottelemaan :D.

Jeps, tsempistä oli näköjään apua kun kerran kurssille päästiin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom