Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Aamuja.. Paljon aamuja.. Reservin aurinko meinas paistaa jo pahasti mutta onneks päästii kurssille ja tuplattii aamut!
T. Apumekaanikko ;)
Onnee kaikille ketkä pääs sisää! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo alotetaanpa nyt kuumottelut täälläki :)

Itellä II testit 10.12. stadis ja ekaa kertaa tosiaa haen, vähän ressaa lihaskunto kun ehkä 9-11 tulossa niistä... Terve oon ollu aina mitä nyt verenpaine terkalla aina siinä 130 pinnassa tai yli (en tiiä kuinka paljon miinuksia jos sattuu oleen yli sen 10.12.). Luulis psykologisten (tai ainaki ällitestien) menevän hyvin ku on mensan paperit taskus ja en toisaalta oo kai hullukaa mut joo kertokaa muutki nii tiiän millasia superhumaneita vastassa :cool:

Jännää.

Itellä 2. vaiheen testit ohi. Kuntotestistä vaivaiset 10 pistettä ja ergosta juuri ja juuri läpi eli 3.6W/kg. Viimeisessä lääkärintarkastuksessa sanottiin kuitenkin, että näyttäisi siltä, että pääsen jatkoon, mutta ei voi luvata mitään.

Noniin itselle tuli tänään kutsu kakkosvaiheeseen 10.12 tikikselle, mutta oon tässä 4 päivää ollu kuumeessa... Toivottavasti saisin siirrettyä testejä ees parilla päivällä ku näillä oloilla ei tuu yhtikäs mitään :D mut jossei passaa ni sitte käy mun osalta huonosti

Noniin itselle tuli tänään kutsu kakkosvaiheeseen 10.12 tikikselle, mutta oon tässä 4 päivää ollu kuumeessa... Toivottavasti saisin siirrettyä testejä ees parilla päivällä ku näillä oloilla ei tuu yhtikäs mitään :D mut jossei passaa ni sitte käy mun osalta huonosti
Oikeen kutsu tuli? Itselle soitettiin ja sovittiin sopiva aika.

Kysykääs joku milloin 3. vaiheen kirjeitä saisi odotella; itselläni 2. vaiheen testit oli jo, mutta enpä muistanut kysäistä millon pitäisi kutsua tulla :D

Nonni. Ekana pelottelen kaikkii kellä testit eessä: puolille näytettiin ovea heti aamulla palikkatestin jälkee. 12p ja 4,3W/kg, oon ihan tyytyväine ergoon varsinki ja kuitenki lihaskunnois omat enkat. Lääkäri sano että siitä tokasta psykologisesta testistä kiinni jatko ja määräs muuten verenpainekontrolleja ku oli sen verran korkee :D Nyt sitte jännitetään kun hullu että pitääkö ne mua hulluna.

R3ksu meille sanottiin että uudenvuoden jälkee kannattaa vasta ootella.

Itellä on kakkosvaihe vasta tammikuun 19. päivä, jouduin flunssan takia siirtämään... Miltäs kakkosvaihe muuten tuntui menevän? lukuunottamatta lihaskuntotestejä. Oliko palikkatestit ym. päätä huimaavia? itteä ressaa toi ergo aikalailla... :D

Kaks psykologistahan siellä on ja palikkatestissä semmosia perus loogis-matemaattis-verbaalia älykkyyttä mittaavia monivalintoja ja ne kyllä tosiaan erottaa jyvät akanoista kun tais kaikilla jäädä jokaisessa kolmessa osiossa vähintään muutama kokonaan tekemättä...En tiiä sitten mittaako todellisia älyllisten kykyjen rajoja vai pikemminkin nopeutta. Tarkistelemaan ei kannata ainakaan kauheesti jäädä. Toinen psykologinen oli päätähuimaava jo siks että siinä oli 500 ärsyttävää kysymystä. Onneks ergossa ei voi varsinaisesti mokata ku poljet suomalaisen sotilaan sisulla vaa nii että jaloista tulee puujalat.

Sama mut saas nähdä kun kolmatta päivää kuumetta. Onnistuin kuntotesteissäkin olemaan hiukan kipeä, vaikka en edes muista milloin sitä ennen olisi ollut viimeks kuumetta o_O

Milloinkas sulla oli kolmannen vaiheen testit? Tietäis vähän miten itte odotella tietoa jatkosta :rolleyes:
Muistaakseni 18.1. Ihmettelin kyl ku sanosivat et maaliskuun puoles välis saa tietää kolmannen vaiheen tuloksia. Tai no katotaa vaa ni neljännen vaiheen jälkee ilmotetaa et et päässy kolmannest vaiheest läpi.

Ai niitä kutsuja jo jaellaan:D Mulla on 3. vaihe vasta 22.2. ja ois parempi mennä hyvin ku uhraan abiristeilyn sen takia. Kovasti pahotteli sihteeri että ainoo muu vaihtoehto on enkun kuuntelun päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom