kauankohan tossa voi mennä? Ketuttaa tällänen venailu.
Mulle ainakin ilmoittivat viikossa jatkoonpääsystä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kauankohan tossa voi mennä? Ketuttaa tällänen venailu.
Ei ainakaan itselle ole vielä mitään tullut teknillisestä. On onneks oikeestaan sata varma pääsy koska opiskelen juuri samaa alaa Ja oon tälläkin hetkellä Hallissa Patrialla töissä. Saa nähdä vaan haenko vielä lykkäystä teknilliseen vai mennäänkö sinne heinäkuussa.Jokohan tuolta Teknillisen koulun puolelta on tullut porukalle kutsuja testeihin? Pitääkö tässä alkaa jo huolestumaan kun ei mitään kuulu
Samoin tulossa halliin 1.4 ;)
Kappas kappas, pitää siellä sitten kyyläillä tyyppiä joka näyttää siltä että saattaisi olla pakkikselta :evil:
Millä kulkuvälineillä muut on ajatellut koepaikalle ilmestyä? Itse olen luultavasti menossa Jämsään asti linja-autolla, mutta milläs sitten pääsen asemalta Halliin koepaikalle? Onko kellään tietoa? Joku kuljetushan oli ilmeisesti rautatieasemalta mutta papereissa ei ollut mainintaa kulkeeko se ehkä linja-autoasemankin kautta.
Lentorukistahan sinne mennään.onkos täällä ketään armeijan helikopterilentäjää? mitäs siihen vaaditaan? kokemuksia?
Lentorukistahan sinne mennään.
Lentoreserviupseerikurssi - tie taivaalle
Hakeudu varusmiespalvelukseen lentävälle varusmieskurssille. Aloitat lentokoulutuksen Vinkalla ja jatkaessasi kadettikurssille lennät Hawkilla ja Hornetilla. Ilmavoimien Reserviupseerikurssille valitaan terveitä, normaaleja suomalaisia nuoria, joilla on halua ottaa haasteita vastaan.
Maavoimien helikopteriohjaajat sekä Rajavartiolaitoksen ohjaajat aloittavat myös tällä kurssilla.
Vuoden 2005 koulutusmuutoksen myötä Ohjaajan alkeis- ja jatkokurssi muutettiin Lentoreserviupseerikurssiksi. Kurssi kestää 362 vuorokautta. Lentokoulutusta kertyy kurssin aikana noin 40 tuntia.
Lentoreserviupseerikurssi järjestetään Tikkakoskella Luonetjärven varuskunnassa. Kauhavan Lentosotakoulu vastaa LentoRuk:n 5-vaiheisesta lentäjien valintaprosessista ja hakemukset lähetetään Kauhavalle.
eli siis mun täytyy ensi mennä kurssille jossa opitaan lentämään hävittäjää?
Ei LentoRUK:ssa vielä opita lentämään hävittäjää.