Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
No ylppäreistä ei tullu ku Äikkä C Enkku C Matsku B Fyssa B.. Matikka oli kyl lukion päättötodistuksessa 9 mut nyt kävi näin :o

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos kiitos :) Mulle tuli Äikkä M, perus ruotsi M, enkku E, pitkä matsku E, terveystieto M, pitkä saksa M, ja fyssa M. Tykkään näitä ämmiä keräillä. Joo sit joka viikonloppu ku päästää kotiin ni tänne joku raportti :D

Osaako kukaan sanoa minkä verran lento rukissa ollaan metsässä ja leikitään pyssyleikkejä luokassa ja koneessa istumisen lisäksi?

Osaako kukaan sanoa minkä verran lento rukissa ollaan metsässä ja leikitään pyssyleikkejä luokassa ja koneessa istumisen lisäksi?

P-kausi sama ku kaikilla, lisäksi AUK1 ja RUK-vaiheen aikana sekalaisia metsäkeikkoja, niillä opitaan "johtamaan". Ku heinäkuussa meet inttiin, istut koneessa ekan kerran helmikuun lopussa, joten kärsivällisyyttä ja realismia, niin selviät ehkä sinne asti :)

parhaan kuvauksen tulevasta löydät täältä http://vfinn.fsnordic.net/vwings/0401/4.php

toki lentoruk:n myötä hiukan muuttunut tuo systeemi, mutta lentokoulutus sama.

ja ehkä sitä hyppykurssia ei sen verran mainosteta, kun kurssin tarkoitus saada rekrytoityä lentäjiä ilmavoimiin, niin tuo hyppykoulutus ei kuitenkaan kovin olennainen osa ole. tiedossa myös vesipelastautumisleiri, jos loppuun asti pääset, eli vetovarjolla veden päällä n. 70metriin, josta vetoköysi irti ja varjolla veteen. siviilissä nuokin lasketaan laskuvarjohypyksi, voit kehua hypänneesi sitten 70 metristä :rock:

Kukaan menossa tonne johtajakoulutuslinjalle? Tänään tuli ainaki mulle hyväksymis kirje, mutta ei hirveemmin innostais noin kauvas lähtee pelkkää armeijaa suorittaan, muutenki tuntuu lähinnä lohdutuspalkinnolta toi paikka (LentoRuk kusi kolmos vaiheen ekaan tehtävää). Miten muilla, kukaan muu saanu tuolta kirjeitä? tai vielä parempi, onko jollaki kokemusta tosta paikasta?

Kukaan menossa tonne johtajakoulutuslinjalle? Tänään tuli ainaki mulle hyväksymis kirje, mutta ei hirveemmin innostais noin kauvas lähtee pelkkää armeijaa suorittaan, muutenki tuntuu lähinnä lohdutuspalkinnolta toi paikka (LentoRuk kusi kolmos vaiheen ekaan tehtävää). Miten muilla, kukaan muu saanu tuolta kirjeitä? tai vielä parempi, onko jollaki kokemusta tosta paikasta?
Tarkoitat varmaan johtokeskus-linjaa?

No voi sun saatana, ei tän ketjun löytäminen tässä vaiheessa enää mitää hyödytä ku testit on jo ohi!:jahas:

No kuitenkin, kutsukirje tuli aikoinaan ja 18 päivän päästä vissiin alkaa homma pyörimään. Oli kyl vänkä viikko odotella kirjettä, kun tiesi että valintakokous oli jo pidetty. :D Tänne kun tulee posti vähän epäsäännöllisesti 14.00 ja 16.00 välillä, niin joka päivä tuli käytyä vähintään kaks-kolme kertaa tarkistamassa laatikko. Sinä päivänä sitten kun galleriasta luki porukoitten saaneen kutsukirjeet, niin odoteltiinkin sitten 30min tienposkessa kirjettä. :nolo:

Toi hyppykoulutus tuli mullekin ihan puun takaa kun kuulin sen yheltä tän vuoden lennokilta. Ilonen yllätys kyllä!

Jaa, pitäis vissiin ruveta jännittämään kohtapuolin, mutta ei oikein vielä jaksa kun viimein alko loma kunnolla pääsykokeitten jälkeen.

T: tuleva alokas Komulainen

ps. Ne entisistä tai tulevista lentäjäuroista, jotka käyttävät irc-galleriaa, niin liittykää ihmeessä turisemaan yhteisöön "LentoRuk". Mukavempi jutella kun osaa yhdistää kirjoittelijan johonkin rumaan pärstään. :david:

Joo mä onnistuin rikkoon mun käden provinssirokissa :D Toivottavast tulee kuntoon ennen intin alkua.. Pelkäsin et ois rannemurtunu mut lääkäri ainaki sano ettei oo tarvetta röntgenii ni ei kai täs sit hittookaa :) Huomen roodokselle!! Kuulemma vaa +37 astetta :D

morjesta!

koitetaan saada tännekkin hieman eloa...en löytänyt thrediä jossa haettaisiin tämän vuoden ilmasotakouluun joten jatketaan edellistä. Joten löytyykö pakkikselta muita hakijoita tänä vuonna? itse pistin paperit eilen menemään, onhan tässä vielä ehkä 5 päivää aikaa. :rock:

Toivon vaan että esikarsinta menisi läpi. siinä on se kouluosio nimittäin. mulla oli n.7,3 keskiarvo, saa nähdä riittääkö.
tietääkö joku milloin mahdollisia kutsuja voisi alkaa odottelemaan? :rolleyes:ilmoitetaanko edes esikarsinnoissa karsiutuneille?

Mä laitoin paperit tänään menee. Helmikuus on ne esivalinnat ni ei kai täs montaa viikkoo mee jos kutsui tulee.. Sitä en kyl tiiä et ilmottaaks ne jos ei mee paperikarsinnast läpi. Mä ymmärsin et sil keskiarvol ei oo merkitystä vaan matikan, äikän, enkun ja ruotsin numeroil. Joo mul voi kans jäädä noist koulunumeroist kii..

Voiko joku kertoa kokemuksella miten paljon nuo kouluarvosanat tai keskiarvo näissä karsinnoissa vaikuttaa, siis riittääkö että suoritukset on ja matikka enkku yms on sellasta sanoisiko nyt "ylempiarvosta" luokkaa.
En ole menossa tuonne kyllä vähään aikaan vielä mutta tuo mietityttää kun nuo arvosanat on siinä seiskan alueella.

Mul lähtee paprut huomen. Ei ollut mitään aikeita vielä pari päivää sit edes yrittää tonne, mutta kaverin kehotuksesta..

Se terveyskyselylomake jäi kokonaan täyttämättä, kun mitään laitettavaa siihen ei ole, ja kaikista aineista laaja oppimäärä, seiskaa ja kasia, luulen kyllä että pääsen tosta paperikarsintavaiheesta läpi..

hyvä meisseli jätkät. kaikki lähettää viime tingassa. siinä ohjeessa vielä sanottiin että alkaa lähettäkö lähellä deadlinea koska silloin niitä tulee oikein tulvimalla:hyvä: hyvä että löytyi muitakin hakijoita. koitetaan pitää threadi pystyssä ja toivotaan että saadaan ainakin yksi läpi pakkikselta!:dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom