Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Tuskimpa siihen lentämiseen kauheesti vaikuttaa onko saanu lukiosta äikän numeroks kasii vai kymppiii.... Luulen et esim kasin papereil pääsee kevyesti paperikarsinnast läpi. Ja tuskimpa ne kympin keskiarvon nörtit ees mihinkään lentorukkiin hakee..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun mietin ni tuntu vähän tyhmältä kysyä :D
Lentäjiähän ne hakee eikä mitään nörttejä, noh täytyy sitten vaa jaksaa tuo lukio läpi ookoo tasolla.

Iteki pistin tuossa jonkin aikaa sitten hakemuksen meneen. Toivottavasti pääsee mahd. pitkälle jokainen pakkislainen :)

Kouluarvosanat vaikuttavat vain paperikarsinnoissa. Heidän pitää jollain kriteerillä karsia testeihin osallistujamäärä (kiinteä). Eli kaverit laitetaan järjestykseen koulumnumeroiden perusteella, koska mitään muutakaan pätevää arviointikriteeriä heillä ei ole. Olette vielä niin nuoria, että työkokemus, armeijan arvosanat tai muut sellaiset ei voi vaikuttaa, koska teillä niitä ei vielä ole.:)

T: soon to be liikennelentäjä

Millä yhtiöllä? :offtopic:

Ei ole vielä työpaikkaa tiedossa vielä 1v koulua jäljellä. Toivottavasti jonnekkin ulkomaille esim Ryanair ja tulevaisuudessa unelma olisi Emirates. Kyllähän se Finskikin käy, mutta nuorena voisi olla kiva hieman katsella muitakin maita..:)

Täältä on lähdössä hakupaperit ilmavoimien teknilliseen kouluun, kai sekin Ilmavoimat-thrediin kuuluu? :rolleyes: Löytyykö muita sinne hakijoita?

Täällä yksi lentäjä-ässäksi pyrkivä lisää! \o_ LJK:sta tipuin, koska Cooperista jäi uupumaan 100m ja nyt sitten odotellaan mahdollista kutsua ilmavoimien testeihin. Tsemppiä kaikille!

EDIT: 100. postaus. :D

Ei ole vielä työpaikkaa tiedossa vielä 1v koulua jäljellä. Toivottavasti jonnekkin ulkomaille esim Ryanair ja tulevaisuudessa unelma olisi Emirates. Kyllähän se Finskikin käy, mutta nuorena voisi olla kiva hieman katsella muitakin maita..:)

Ootko ilmailuopistol vai jossain kaupallises lentäjäkoulus?

Täältä on lähdössä hakupaperit ilmavoimien teknilliseen kouluun, kai sekin Ilmavoimat-thrediin kuuluu? :rolleyes: Löytyykö muita sinne hakijoita?

Pistin jo meneen. Yks kaveri hakee kans. Itellä voi kyllä olla että jää menemättä vaikka sisään pääsiski, riippuu vähän minkälaista ja mistä opiskelupaikkaa syksyllä on tarjolla.

tänne tuli kanssa kutsu eilen. Menen maanantaina 21.1 meilahteen ekoihin testeihin. tietääkö joku onko se päivä fyysisesti raskas? mulla on nimitäin sitten keskiviikkona vielä testit uttiin ljk:hin missä testit eivät ole mistään helpoimmasta päästä...

no onneks tässä on reenattu :whip:

tänään tuli kutsu esivalintoihin.
millos porukat on menossa testeihin?

24.1 Rissalaan. :dance:

Skip sanoi:
tietääkö joku onko se päivä fyysisesti raskas?

Kato sieltä ilmavoimien sivuilta, ihan peruskuntotestit ja varmaa jotai kuntopyörää kasvavaa vastusta vastaan pitää polkee.. Postissa tulee päivän ohjelma sitte.

Tsemppii kaikille tokaan vaiheeseen pääseille :thumbs:

Jeii.. Ens viikolla testeihin.

Kuntotestit vaikuttaa aika helpoilta peruskuntoa vaativilta.

No niin tulipa testit käytyä, meitä oli hurjat 2 siellä Rissalassa :P

Lihaskunnosta täydet pisteet ja kiitettävä myös polkupyöräilystä, joten pitäisi ihan normaali kuntoiselle olla helppo pala. Psykologisia kysymyksiä saikin rustata pienille ruuduille yli 500 päivän aikana, joka taisi olla kovin pala :D Tietyn ajan sisällä tehtävät psykologiset täydennys abstrakti, kielelliset ja matemaattiset tehtävät oli myös aika helppoja vaikken toki kaikkia ehtinyt tekemäänkään (keskimäärin 30/40). Liäkäri sanoi, ettei jatkoon pääsy jää ainakaan kunnosta tai terveydestä kiinni. Enkä usko että psykologisistakaan, joten jatkoon pääsyä odotellaan :)

lmk, hyvältä kuulostaa..
Oon itekki miettiny et ilmavoimiin vois ehkä vaikka pyrkiäkin..
Tosin viel on muutama vuosi aikaa miettiä :D

www.ilmavoimat.fi

Jostain tuolta löytyy miten hakijat pisteytetään, niin lukiolaiset kun ammattikoulupohjaltakin hakevat.

Pisteytys tapahtuu kielten, äidinkielen ja matematiikan mukaan. Ammattikoululaisilla on huomattavasti huonommat lähtökohdat koska ammattikoululaisten arvosanoilla on pienempi painoarvo kuin lukion.

Paperikarsinnoissa kaikkien on ylitettävä tietty pisteraja tai muuten tippuu. Pisterajat kun ovat kaikille samat.

Mä kävin tossa kakkos vaiheessa joku kaks viikkoa sitten ja ne kerto mulle että ei ole mitään fysikaalisia tai mitään terveydellisiä esteitä päästä jatkoon..

Mä vielä varmistin siltä ylilääkäriltä että lähettääkö ne joka tapuksessa kirjeen että pääsikö kolmanteen vaiheeseen vai ei, mutta eipä ole mitään vieläkään kuulunut, perkele..

kauankohan tossa voi mennä? Ketuttaa tällänen venailu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom