Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
Itekään en työtodistuksia laittanu, mutta sisälle päästiin. Hyvä paikka on kyllä intti suorittaa, ehdottomasti. Toki p-kausi on suht perseestä joka paikassa, mutta aukista ainakin ite pidin.
Rukissa nyt joutuu muutaman viikon sykkimään enemmänkin. Ensi viikolla on hajoamistaidon leiri, viime viikolla oli taktiikan leiri ja luonetjärven marssi.

Ei muuta ku tsemppiä inttiin, sieltä saa paljon sellasia kokemuksia, joita ei siviilissä tulis ikinä kokeiltua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään tuli mulle kutsu esivalintakokeeseen. Kokeet alkaa viikolla 4.
Lähden Kajaaniin 12. päivä. Sieltä varmaan lähden edellisenä päivänä kauhavalle, jossa olen yön, kun testit alkaa klo 7:30.
7.1 saa soittaa ja ilmottautua.

7.1 saa soittaa ja ilmottautua

Mitä tarkoitat tällä? Ite en vielä ole saanut kutsua. :eek:

7.1 alkaen saa soitaa ja "varata esivalinta-ajan", eli varmaan sopia, että koska tulla testeihin.
Lähetin paperit sinne jo syksyllä, niin siksi sain kutsun varmaan näin aikasin. Hakuaikaakin on vielä 10 päivää jäljellä.

Paljoko toi nyt loppujenlopuks vaikuttaa että onko lukenu lukios fysiikkaa vai ei ? toiset puhuu et sillä on vaikutusta toiset taas sanoo ettei sitä välttämättä tarvi ..

Ei kai se fysiikka merkkaa paljoa? Pitkä matikka paljon enemmän..

Eipä taida kumpikaan kovin paljoa vaikuttaa. Jos pääset paperikarsinnasta läpi numeroilla ei ole enää väliä vaan soveltuvuuskokeiden, kuntotestien ja lääkärintarkastauksen läpäisy vaikuttavat valintaan. Suurin syy karsiutumiseen on soveltuvuuskokeiden (motoriset testit, psykologiset testit yms) huonot tulokset.

Tsemppiä hakuun.

ps. Lentäminen on hyvä ammatti, lentäjälle paras.

Minä luin fysiikkaa ainoastaan yhden kurssin, josta sain 8.
Samoin mulla oli lyhyt matikka, kirjotin E:n.
Ei noi taida vaikuttaa jatkoon enään sen jälkeen, kun on testeihin päässyt.

Eipä taida kumpikaan kovin paljoa vaikuttaa. Jos pääset paperikarsinnasta läpi numeroilla ei ole enää väliä vaan soveltuvuuskokeiden, kuntotestien ja lääkärintarkastauksen läpäisy vaikuttavat valintaan. Suurin syy karsiutumiseen on soveltuvuuskokeiden (motoriset testit, psykologiset testit yms) huonot tulokset.

Tsemppiä hakuun.

ps. Lentäminen on hyvä ammatti, lentäjälle paras.

Joo tätä paperikarsintaa nimenomaan tarkotin. Itse pistin hakemuksen viikko sitten, saa nähdä tuleeko kutsua.

dodiin

Tänään tuli kutsu esivalintakokeisiin Pirkkalaan ensi viikon torstaille 15.1. Viime vuonna hain kans ja oli liian huono kunto, ku oon aina ollut vähän "höyhensarjalainen"... nyt painoa 68.5kg (vrt 64kg) ja voimaa on enemmän että saas nähä miten äijän käy :) innolla ootan testejä, vaikka vähän jännittääkin ku tuli aika lyhyellä varoajalla tieto testeistä...

Muita testeihin menossa Pirkkalaan?

???

Tietääkö kukaan, koska Rovaniemellä yleensä pidetään ne esivalinnat, itellä alkais 12.1 armeija niin mietin vain, että kuinka päästävät testeihin/antavat lomaa jos esivalintoihin pitää raahautua ensimmäisillä viikoilla. Järjestetäänkö esim. Rovaniemellä useammat esivalintapäivät ja jos niin voiko itse vaikuttaa mihin ajankohtaan sinne menee.

Tietääkö kukaan, koska Rovaniemellä yleensä pidetään ne esivalinnat, itellä alkais 12.1 armeija niin mietin vain, että kuinka päästävät testeihin/antavat lomaa jos esivalintoihin pitää raahautua ensimmäisillä viikoilla. Järjestetäänkö esim. Rovaniemellä useammat esivalintapäivät ja jos niin voiko itse vaikuttaa mihin ajankohtaan sinne menee.

Mulle ne ilmoitti samalla viikolla millon testit on. Kysyivät kuitenki että sopiiko mutta en tiiä mitä sitten jos ei olis sopinu. Ja jos meet rovaniemelle armeijaan niin on aika lyhyt matka niihin testeihen joten etköhän pääse. Ja olen siis rovaniemeläinen.

Tänään tuli kutsu esivalintakokeisiin Pirkkalaan ensi viikon torstaille 15.1. Viime vuonna hain kans ja oli liian huono kunto, ku oon aina ollut vähän "höyhensarjalainen"... nyt painoa 68.5kg (vrt 64kg) ja voimaa on enemmän että saas nähä miten äijän käy :) innolla ootan testejä, vaikka vähän jännittääkin ku tuli aika lyhyellä varoajalla tieto testeistä...

Muita testeihin menossa Pirkkalaan?

Ite painoin 63kg ja siitä oli mulle vaan hyötyä noissa testeissä. Omaa painoahan vastaan niitä kuntotestejä tehdään.

Tourre mihin aikaan tuo testitilaisuus järjestettiin tammikuussa vai helmikuussa, itellä on tuleva palveluspaikka vähän kauempana Rovaniemeä . Mitenköhän katsovat tuota testeihin pyrkimistä omassa palveluspaikassa kun ei välttämättä esim. vuoden nakki kauheasti nappaa.

Tourre mihin aikaan tuo testitilaisuus järjestettiin tammikuussa vai helmikuussa, itellä on tuleva palveluspaikka vähän kauempana Rovaniemeä . Mitenköhän katsovat tuota testeihin pyrkimistä omassa palveluspaikassa kun ei välttämättä esim. vuoden nakki kauheasti nappaa.
Tais olla tammikuussa. Ainakaan lukiolaisten lukuloma ei ollu alkanu vielä, sen muistan. Kaks vuotta sitten siis hain ja nehän varmaan järjestää ne sitten kun niille sopii eikä välttämättä joka vuosi samaan aikaan.

Tuo on testihomma on vaikea jos et halua kuitenkaan vuodeksi jäädä. Siellä tehdään nämä armeijan P1 ja P2 testit joilla siis testataan mm. olisitko sopiva johtajaksi. LentoRUKiin ei pääse jos ei ole testien mukaan johtaja-ainesta ja jos sitten olet johtaja-ainesta niin luultavasti sinut ollaan laittamassa tämänhetkisessä palveluspaikassa aukkiin jos et tikkakoskelle pääse.

Toisaalta mulle kävi niin että tein ne ekat testit niin että olin soveltuva mutta myöhemmissä testeissä kusi. Niin sitten kun alotin palveluksen sodankylässä niin ei nää vanhat testit enää ollu tallella ja sain tehtyä ne uusiks siten että mua ei aukkiin laitettu.

Tsemppiä kaikille testeihin menijöille! Varsinkin tietokoneavusteisteisissa testeissä (myöhempi vaihe) kannattaa ottaa ilman turhia hermoiluita tai panikoitumista.

Tehdääs tää kysymys uudelleen toises muodos. Minkälaiset kuulovaatimukset ilmavoimien lentäjillä on ja miten ne testataan. Vastaus olis mulle tärkeä:(.

Mul oli tänään nuo ekat testit. En tiiä testataanko sitä kuuloa vielä jotenkin tarkemmin, tuskinpa. Eli mut laitettii äänieristettyyn koppiin, kuulokkeet päähän, sauva käteen ja sitten paineltiin kun ääniä kuulu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom