Ilmavaivoja

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pierettää lähes aina. Mites muut, onko samaa ongelmaa muilla? En siis ole allerginen millekkään ruualle ja maitoo en juo juuri ollenkaan.
Tuli vaan mieleen.....

Itellä helpotti kun rupesin syömään tarpeeksi kuituja ja juomaan vettä aina ruuan jälkeen.

Muokkaaja: Vaikka et ole millekkään allerginen, joku ruoka-aine ei sovellu sinulle. Luonnollisesti ilmavaivoja saa vain ruuasta. (nyt ei sitten viisastella että saa sitä ilmavaivaa silloinkin, jos syö vaikka kiviä)
Ja todennäköisesti jos sulla on paljon ilmavaivoja, jää siinä ohessa jotain ruoka-aineita imeytymättäkin.
Karsippa ruokavaliota rajusti, ilmavaivat kyllä häviää parissa päivässä, sitten lisäilet ruoka-aineita x kpl päivässä. Mausteet nyt on ehkä "yleisin" syy, mutta usein löytyy joku/joitakin ruoka-aineita henkilölle, jotka ei vaan sovi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua pierettää niin satanasti vaikka söisi mitä.
Keliakiakin on "vaihtoehto"...

Ja jos syön ahmimalla ruoan niin johan pääsee pöräys päräyksen perään. Kyllä kaverit kiroaa paskan sumentamaa ilmaa.

Ja kyllä jos salilla pierettää niin antaa laulaa vaan. Eihän se ole sali eikä mikään jos ei kertaakaan kellään paskat valahda lahkeeseen!!! ;)

Mulla pukkaa pierua joskus vaan muutaman kerran viikossa ja joskus taas piereskelen muutaman minuutin välein eikä loppua meinaakkaan näkyä, vaikka syön samoja ruokia. Eikä siinä mitään jos pieru haisis paskalle, mutta ku se haju rupee oleen mädäntyneen tukkoonmenneen viemärin tasoa, niin silloin ei enää naurata. Monesti on meinannu nenästä palaa limakalvot. Eipä tuo muuten haittaa, jos ei oo maastavetopäivä, sillon nimittäin joskus tuntuu, että peräsuoli räjähtää :wall: .

Olin juuri aloittamassa samasta aiheesta. N-large nääs aiheuttaa itselleni messevät pörinät, huolimatta laktoosin väitetystä vähyydestä. Perheonni rakoilee kaasutteluni takia. Avokki on kyllä ymmärtäväinen, ehdotti aamulla: "Voidaanhan me tehdä silleen että VOIMAJUOMApäivinä mä nukun tossa sohvalla". Onhan se vähän epäromanttista kun yöllä peitonalta pöllähtää semmoinen meksikolainenkalmanhenkäys.

Selailin sörtsillä vanhoja pierumietintöjä ja löysinkin hyviä vinkkejä aiheeseen. Haluaisinkin kuulla ex-kanssarupsuttelijoita jotka ovat löytäneet palkkareita jotka eivät aiheuta flatusta? Muistaakseni Reco-2 toimi aika neutraalisti, mitäköhän eroa siinä on N-largeen?

Ja mulle oli paras ilmavaivojen poisto lääke kuitujen lisääminen! Ennen aamuisin pieretti niin pirusti mutta kun lisäsin Vi-siblin nimistä kuitu valmistetta prodejuomiini niin pierettäminen hävisi.

cuplatonia mukaan auttaa pieruvaivoissa, vauvaa ja vaaria, on halpaa ja saa joka apteekista

Onko muuten tämän harrastuksen myötä paskantamisen tarve suurentunut? Joskus minusta ainakin tuntuu, että miten voi taas paskattaa :/
(riippuu tietysti miten kyniksestä on lähtenyt...) Ja vaikuttaahan toi myös tuohon pieruhommeliin, samasta piipustaha molemmat lähtee.

ps. NuuNuu, missäköhän threadissa(?) Zannaz on noin fiksuja puhunut?:D

-Marchi- sanoi:
ps. NuuNuu, missäköhän threadissa(?) Zannaz on noin fiksuja puhunut?:D

se olkoon salaisuus ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom