Ihottumaa Viking Powerista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juul
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Olen käyttänyt n. pari viikkoa Viking Poweria ja käsiini ja joka puolelle kehoa on alkanut tulla ihottumaa. Luulisin VP:n olevan syy, koska se alkoi m,elkein välittömästi käytön jälkeen. Onkohan siinä aineita, jolle olisin allerginen? Muita kohtalotovereita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko sulle tullu muista protskujauhoista vastaavaa? Entää ootko käyttäny maitoproteiinia ta maitotuotteita muuten?

En oo käyttäny minkäänlaisia protskujauhoja ennen. Olen treenannut n. puoli vuotta ja ajattelin kokeilla VP:tä, mutta ei näy olevan muuta kuin haittaa.

Jätkä vetäny OD:t! :) Sama vika meidän lehmässä, liikaa jauhoja ja ihottuma taattu.

Siis ei oo totta! Mullakin on ollut joulukuusta lähtien käsivarret täynnä sellasia kuivia ihottumaläiskiä. Ei kyllä tullu mieleenkään, josko se johtuisi VP:sta (tuolloin marraskuun lopussa/joulukuun alussa ostin ko. pussukan). Ja meiksi on yrittänyt rasvailla käsiä oikeen kortisoonivoiteilla... Jees ja viikonloppuna kävin just ostamassa kaksi pussia VP:a lisää. Perkele, mä kyl vedän jauhot nassuun vaikka tuliskin ihottumaa.

Mikä noissa jauhoissa on sitte se "jokin", joka laukasee ton ihottumarefleksin?

Originally posted by Ränämanni

oisko joku väriaine tai "esanssi"? aika monet on noille teollisille väreille, happamuudensäätöaineille jne jne allergisia.

Siis ei oo totta! Mullakin on ollut joulukuusta lähtien käsivarret täynnä sellasia kuivia ihottumaläiskiä. Ei kyllä tullu mieleenkään, josko se johtuisi VP:sta (tuolloin marraskuun lopussa/joulukuun alussa ostin ko. pussukan). Ja meiksi on yrittänyt rasvailla käsiä oikeen kortisoonivoiteilla... Jees ja viikonloppuna kävin just ostamassa kaksi pussia VP:a lisää. Perkele, mä kyl vedän jauhot nassuun vaikka tuliskin ihottumaa.

Itekki oon yrittäny tota kortisoonivoide hommaa, mutta ei tunnu auttavan. Mulla niitä läiskiä kädessä, rinnassa, selässä, niskassa. En tiedä, pitäsköhän lopettaa VP:n käyttö kokonaan?

Vasempaan käteen on ilmestynyt pari läiskää ja olen vähän epäillytkin sen johtuvan Viking Powerista. No, helvetti soikoon!

Mä sain pikkupenskana järjettömän ihottuman koska olin allerginen maidon valkuaiselle. Iän muuta se (ja lukuisat muutkin ruoka-aine allergiat) on parantunut...

Originally posted by Jortsu
Mä sain pikkupenskana järjettömän ihottuman koska olin allerginen maidon valkuaiselle. Iän muuta se (ja lukuisat muutkin ruoka-aine allergiat) on parantunut...

No mä en kyl usko, että mun kohdallani olis mikään maitoallergia, sillä mä oon koko elämäni ajan syönyt ja juonut maitotuotteita runsaasti. Myöskään mitään muita ruoka-aineallergioita ei mulla ole. Tuntuu vaan aika hassulta, että näinkin monelle VP:n käyttäjälle tulee iho-ongelmia, ja eikö noita lisäaineita sun muita juitsuja, joita on VP:ssä, ole testattu millään pupufarmilla?

Ja juul, ite oon huomannut saman homman, ettei noista kortisonivoiteista ole tähän mitään apua. Ehkä nyt pahimmat punotukset ja hilseilyt se hillitsee, mutta mitään pysyvää paranemista ei ole havaittavissa.

Nimim. korvausvaade lähtee ihan justiinsa Fastille...

Originally posted by Ilukemppainen
Olen kuullut että FASTin tuotteet aiheuttaa joillekkin kutiavia näppyjä ja ihottumaa!

Ja veden juominen aiheuttaa kusihädän.

Eiköhän se ole niin, että jokin tietty ainesosa tuotteessa aiheuttaa yliherkkyysreaktion ihmiselle. Ei se, että valmistaja on Fast. Toisin sanoen, mikäli sama ainesosa on jossain mussa tuotteessa (jonkin muun valmistajan tuotteessa), se aiheuttaa saman reaktion (todennäköisesti).

Originally posted by Sumu
Ja veden juominen aiheuttaa kusihädän.

Eiköhän se ole niin, että jokin tietty ainesosa tuotteessa aiheuttaa yliherkkyysreaktion ihmiselle. Ei se, että valmistaja on Fast. Toisin sanoen, mikäli sama ainesosa on jossain mussa tuotteessa (jonkin muun valmistajan tuotteessa), se aiheuttaa saman reaktion (todennäköisesti).

Jees, näinhän se osapuilleen meneekin, mutta silti olisi kiva tietää, mikä on se ainesosa tuossa VP:ssa, joka aiheuttaa tän ihottuman. Jotta sitten toiseen palautusjuomaan siirryttäessä, osataan katsoa, ettei siinä ole sitä samaa ainesosaa.

By the way, te laikukkaat ihottuman kourissa olevat kohtalontoverit. Minkä makuista VP:a käytätte? Itsellä on suklaan makuista. On kyllä aikasteen makoista namiskuukkelia, joten harmittaa kyllä, jos tässä joutuu tota merkkiä vaihtamaan. Jees ja palautukseen käytän sitä kerralla desin verran (=50 g) eli viikossa tulee napattua 4 VP-paukkua. Lisäksi mä sekoitan sen 3,5 dl:aan rasvattomaan maitoon.

Treenikaverille tuli ihottumaa jalkoihin Bull's Recoverysta (Mansikka). Piti kk tauon ja ihottuma katosi, aloitti uudestaan käytön ja taas tuli ihottumaa. Siirtyi käyttämään Viikinkiä joka on toistaiseksi oireeton.

Henkimaailman juttuja nää on :confused:

Olemme kaikki yksilöitä ja joillekkin ei vaan sovi samat tuotteet kuin toisille. Viking Poweria on myyty Urheiluravinteen puolesta kymmeniä tuhansia pusseja ja ainakaan minun korviini ei ole tullut aiemmin vastaavia ihottumaepäilyjä. Mutta kuten sanoin niin mitään varmaa ei ikinä voi sanoa koska reakoimme jokainen erilailla esim. väriaineisiin (vaikka ne luonnollisia olisivatkin).

Jees, näinhän se osapuilleen meneekin, mutta silti olisi kiva tietää, mikä on se ainesosa tuossa VP:ssa, joka aiheuttaa tän ihottuman. Jotta sitten toiseen palautusjuomaan siirryttäessä, osataan katsoa, ettei siinä ole sitä samaa ainesosaa.

By the way, te laikukkaat ihottuman kourissa olevat kohtalontoverit. Minkä makuista VP:a käytätte? Itsellä on suklaan makuista. On kyllä aikasteen makoista namiskuukkelia, joten harmittaa kyllä, jos tässä joutuu tota merkkiä vaihtamaan. Jees ja palautukseen käytän sitä kerralla desin verran (=50 g) eli viikossa tulee napattua 4 VP-paukkua. Lisäksi mä sekoitan sen 3,5 dl:aan rasvattomaan maitoon.

Ite käytän mansikan makuista Poweria, mikä on kyllä ihan hyvää mutta pitänee varmaan lopettaa koko käyttö.

Btw, toi vp on muuten aika hyvän makusta, ainakin treenin jälkeen sitä kittaa ihan mielellään.:) Ja makuhan on mulla banaani-vanilja.

Mulle tuli ensimmäisen kerran "ihottumaa" olkavarsiin kun käytin fastin kreatiinia. Nooh sitten ne hävis ittestään ja tuli jonkun ajan päästä takas...
Olin syksyn enkä käyttäny mitään lisäravinteita, kunnes nyt talvella kun käytin viikinki poweria tuli samanlaista ihottuman tapaista olkavarsiin. En tiedä sitten, ei oo vaan niin pahaa että lopettaisin lisäravinteiden käytön. Ja muutenkin näyttää että välillä häipyy ja taas tulee uudestaan ja taas häipyy tuo ihottuman tapanen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom