Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Ränämanni
Mikä noissa jauhoissa on sitte se "jokin", joka laukasee ton ihottumarefleksin?
Siis ei oo totta! Mullakin on ollut joulukuusta lähtien käsivarret täynnä sellasia kuivia ihottumaläiskiä. Ei kyllä tullu mieleenkään, josko se johtuisi VP:sta (tuolloin marraskuun lopussa/joulukuun alussa ostin ko. pussukan). Ja meiksi on yrittänyt rasvailla käsiä oikeen kortisoonivoiteilla... Jees ja viikonloppuna kävin just ostamassa kaksi pussia VP:a lisää. Perkele, mä kyl vedän jauhot nassuun vaikka tuliskin ihottumaa.
Mä sain pikkupenskana järjettömän ihottuman koska olin allerginen maidon valkuaiselle. Iän muuta se (ja lukuisat muutkin ruoka-aine allergiat) on parantunut...Originally posted by Ränämanni
Originally posted by Jortsu
Mä sain pikkupenskana järjettömän ihottuman koska olin allerginen maidon valkuaiselle. Iän muuta se (ja lukuisat muutkin ruoka-aine allergiat) on parantunut...
Originally posted by Ilukemppainen
Olen kuullut että FASTin tuotteet aiheuttaa joillekkin kutiavia näppyjä ja ihottumaa!
Originally posted by Sumu
Ja veden juominen aiheuttaa kusihädän.
Eiköhän se ole niin, että jokin tietty ainesosa tuotteessa aiheuttaa yliherkkyysreaktion ihmiselle. Ei se, että valmistaja on Fast. Toisin sanoen, mikäli sama ainesosa on jossain mussa tuotteessa (jonkin muun valmistajan tuotteessa), se aiheuttaa saman reaktion (todennäköisesti).
Jees, näinhän se osapuilleen meneekin, mutta silti olisi kiva tietää, mikä on se ainesosa tuossa VP:ssa, joka aiheuttaa tän ihottuman. Jotta sitten toiseen palautusjuomaan siirryttäessä, osataan katsoa, ettei siinä ole sitä samaa ainesosaa.
By the way, te laikukkaat ihottuman kourissa olevat kohtalontoverit. Minkä makuista VP:a käytätte? Itsellä on suklaan makuista. On kyllä aikasteen makoista namiskuukkelia, joten harmittaa kyllä, jos tässä joutuu tota merkkiä vaihtamaan. Jees ja palautukseen käytän sitä kerralla desin verran (=50 g) eli viikossa tulee napattua 4 VP-paukkua. Lisäksi mä sekoitan sen 3,5 dl:aan rasvattomaan maitoon.