Ihonhoitoapua, kiitos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pena^
  • Aloitettu Aloitettu
Nostetaanpas tätä.

Mitenkäs nuo kevyesti sävyttävät kosteusvoiteet. Ihoni on erittäin kalpea ja hieman punoittava näin talvisin, joten pieni sävy ei olisi pahitteeksi. Onko kokemusta kyseisistä voiteista, onko vaikutus tosiaankin kevyt ja luonnollinen, että sitä kehtaisi heteromieskin käyttää?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nostetaanpas tätä.

Mitenkäs nuo kevyesti sävyttävät kosteusvoiteet. Ihoni on erittäin kalpea ja hieman punoittava näin talvisin, joten pieni sävy ei olisi pahitteeksi. Onko kokemusta kyseisistä voiteista, onko vaikutus tosiaankin kevyt ja luonnollinen, että sitä kehtaisi heteromieskin käyttää?
Mun mielestä heteromies voi käyttää jopa ihan peitevoiteita tai peitepuikkoakin jos siltä tuntuu. Kannattaa vaan katsoa että miten levittää sen kasvoille, ettei jää kamalia länttejä tai rajoja, vaan koittaa häivyttää pahimpia virheitä. Kevyesti sävyttävät voiteet tietääkseni on todella kevyitä sanan varsinaisessa merkityksessä.

2 kertaa olen kokeillut tuollaista ns kevyesti sävyttävää tai jotain itseruskettavan tapaista kosteusvoidetta. Omat kokemukset aika huonoja. Ensinnäkin ne haisevat. Naiset ei tykkää siitä hajusta :D

Toiseksi, ne värjää aika hyvin kaiken mikä on vähänkin vaaleampaa, esim lakanat ja tyynyt. Ja tähän vielä päälle se fakta, että aika harvoin ne saa levitettyä tasaisesti. Kylppärin valaistus kun nyt ei anna samaa kuvaa kuin auringon valo ulkona. Ja kieltämättä hieman epävarma olo tuli kerran kun iski rankkasade kesken kävelyn ja itseruskettava naamassa...tiedä näyttikö sitä sitten seepralta :D

Nostetaanpas tätä.

Chanelin soleil identite dore tai Clarinsin se maito on hyviä. Esim gaultierilla on miehille aurinkopuuteria

Sen ihon pitää sitten olla tietysti täysin terve ja moitteettomassa kunnossa ennen näiden litkujen käytön aloittamista. Jos on aknea tai todella kuiva iho, tulee takuulla epätasaista jälkeä.

en jaksanut kahlata koko threadia läpi enkä parilla yrittämällä löytänyt searchillakaan mitään. eli jos ei ole kokemusta niin suosittelen ainakin kokeilemaan SUP-hoitoa.kyseessä siis
valohoito

eli kyseessä siis samanlainen arkku kuin solarium mutta se säteily on erilaista

itse kävin nuorena kerran sellaisen 10 kerran hoitosetin läpi kun tuli jostain sellasta vittumaista ihottumaa poskeen..vissiin jonkun mopokypärästä tms. toimi hyvin ja sai kivan rusketuksen(vaikka tuo hoito ei hirveesti rusketa eikä siinä niin hyvin toimi kuin solariumit mut eron huomasi kuitenkin ;) )

tuo on suhteellisen tyyristä mutta kun mä sain lääkäriltä lähetteen tohon hoitoon niin muistaakseni joku taho maksoi siitä puolet (kela tai vakuutusyhtiö). ja tosiaan lääkäri ensin kirjoitti vain antibioottikuurin tohon mun ihottumaan ja itse vinkkasin tosta sup-hoidosta niin kirjoitti sitten sellaisenkin vielä kyytipojaksi :D oli ihan kivaa käydä syksyllä kesken räntäsateiden piristämässä omaa päivää ja löhöillä hetki tossa lämpimässä hoidossa:)

en jaksanut kahlata koko threadia läpi enkä parilla yrittämällä löytänyt searchillakaan mitään. eli jos ei ole kokemusta niin suosittelen ainakin kokeilemaan SUP-hoitoa.kyseessä siis
valohoito

eli kyseessä siis samanlainen arkku kuin solarium mutta se säteily on erilaista

itse kävin nuorena kerran sellaisen 10 kerran hoitosetin läpi kun tuli jostain sellasta vittumaista ihottumaa poskeen..vissiin jonkun mopokypärästä tms. toimi hyvin ja sai kivan rusketuksen(vaikka tuo hoito ei hirveesti rusketa eikä siinä niin hyvin toimi kuin solariumit mut eron huomasi kuitenkin ;) )

tuo on suhteellisen tyyristä mutta kun mä sain lääkäriltä lähetteen tohon hoitoon niin muistaakseni joku taho maksoi siitä muistaakseni puolet (kela tai vakuutusyhtiö). ja tosiaan lääkäri ensin kirjoitti vain antibioottikuurin tohon mun ihottumaan ja itse vinkkasin tosta sup-hoidosta niin kirjoitti sitten sellaisenkin vielä kyytipojaksi :D

Olen myös testannut tuon SUP-valohoidon vuosia sitten lievästi atooppisen ja kuivan ihon takia ja suosittelen kokeilemaan. Oli muuten todella positiivinen kokemus ja erittäin tehokas hoitomuoto. Jo parin käyntikerran jälkeen oli iho täysin uudessa uskossa. Tuon hoitojakson jälkeen ei iho ole enää kuivunut läheskään niin paljoa ja tietyiltä alueilta kuivuminen/ihottuma on hävinnyt kokonaan. Ja sellaista kevyttä rusketustakin oli ihossa, vaikkei tuota ihan sen takia taideta käyttääkään. Tuota SUP-valohoitoahan ei varmaan ihan joka paikasta löydy eikä lääkärit taida ihan pikkukummasta antaa lähetettä(?). Ainakin minun lääkäri muistaakseni varoitteli SUP-valon tehosta. Pitäisi melkein ensi talvena kokeilla uusiksi kun vähän meinaa olla kuivakkaan oloinen iho pahimpien pakkasten aikoihin.

2 kertaa olen kokeillut tuollaista ns kevyesti sävyttävää tai jotain itseruskettavan tapaista kosteusvoidetta. Omat kokemukset aika huonoja. Ensinnäkin ne haisevat. Naiset ei tykkää siitä hajusta :D

Toiseksi, ne värjää aika hyvin kaiken mikä on vähänkin vaaleampaa, esim lakanat ja tyynyt. Ja tähän vielä päälle se fakta, että aika harvoin ne saa levitettyä tasaisesti. Kylppärin valaistus kun nyt ei anna samaa kuvaa kuin auringon valo ulkona. Ja kieltämättä hieman epävarma olo tuli kerran kun iski rankkasade kesken kävelyn ja itseruskettava naamassa...tiedä näyttikö sitä sitten seepralta :D
En tarkoittanut itseruskettavaa, vaan sellaista sävyttävää voidetta, joka on kuin meikkivoide, mutta kevyempi.

Tuota SUP-valohoitoahan ei varmaan ihan joka paikasta löydy eikä lääkärit taida ihan pikkukummasta antaa lähetettä(?). Ainakin minun lääkäri muistaakseni varoitteli SUP-valon tehosta..
mä kävin yksityisen puolella tuon ja itse kysyin lääkäriltä että olisiko hyötyä sellaisesta sup-hoidosta? kaveri nääs kävi juuri aknen takia samaan aikaan tossa hoidossa ja vinkkasi mulle. lekuri totesi vain että joo voisihan sekin auttaa ja kirjoitti lähetteen :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom