Ihmisten joukkotuho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kekexx
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by SamiJ
Linkola katsoo noita asioita vain ja ainoastaan luonnon kannalta, siinä on toissijaista ihmisen hyvinvointi. "Yleensä" ihminen katsoo asioita omalta kannaltaan, ja toissijaista on luonnon hyvinvointi.

Henkilökohtaisesti uskon, että Linkolan mielipide muuttuisi hiukan toiseen suuntaan jos hänet viskattaisiin vaikka kuukaudeksi Kongon sademetsään a.k.a. vihreään helvettiin. :evil:

Paikalliset ötökät - minkäkokoisia sitten ovatkaan - eivät ole kiinnostuneita Linkolan ajatuksista vaan hänen mehevästä gluteus maximuksestaan. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Linkola tosiaan katselee asiaa puhtaasti luonnon perspektiivistä ja on menettänyt täysin uskon ihmiseen.

Itse katselisin asiaa siinä valossa, että minkälaisen maailman me haluamme jättää omille lapsillemme ja lapsenlapsille. Tähän näkymään kuuluu isona osana tietenkin luonnon hyvinvointi mutta myös ihmisten hyvinvointi koko maailman tasolla, koska onhan se viimeaikoina nähty mihin johtaa eriarvoisuuden maailma.

Itse "odotan", en siis kovinkaan innokkaasti, sitä päivää kun joku SARS tai Marburg pyyhkäisee puolet ihmiskunnasta pois. Ihmisen lisääntymistä tuskin rajoittaa ravinnon saanti tai saalistajat, jonkun keinon luonto kuitenkin aina keksii.

Originally posted by kekexx

"Ihmiset on saatava tajuamaan, että me ei olla arvokkaita tai ainutlaatuisia yksilöitä."

http://www.taivaansusi.net/politiikka/linkola.html

Miltä kuulostaa? [/B]

Toi viimeinen "ainutlaatuisia" kommentti kuulostaa mun suosikkikirjailija Chuck Palahniukilta, mutta hän ei ole kyllä muuten lainkaan Linkola-linjoilla.

Tää Pentti on ottanut mua päähän jo vuosikaudet.
Niinkuin massiivinen ystäväni Pjotor toteaisi:"Vittu, mikä Spede!":curs:

Enpä ehtinyt näkemään tosta kun vikat 10min mutta melkosta löylyy oli... Oliko koko ohjelma tollasta Penan sortamista :) ??
On se kyllä melkosen höyrypää äijä...

Valitettavan epäasillisesti nämä ns. juontajat käyttäytyy ohjelmassa. Eivät anna puhua loppuun ja tuputtavat omia mielipiteitään, paska ohjelma eipä tartte enää katsoa.

Juu, eipä paljon Penalle kyllä annettu sanansijaa, vaikka nuo jutut ihmisten tuhoamisesta aika hullulle meikäläisen korvaan kuulostavatkin. Kyllä se kuitenkin puhui ihan asiaa väestömäärän kasvusta ja sen seurauksista. Ärsyttää nuo "juontajat", tuputtavat omia mielipiteitään eivätkä anna niitä vastustaville mahdollisuutta sanoa omaa mielipidettään. Onko tuo sitten keskustelua? Noh, mitäpä voi odottaakaan entiseltä poliitikolta ja Iltalehden päätoimittajalta.. Se mikälie Robin puhui kyllä kanssa niin paskaa ettei mitään järkeä.

Linkola ei muuten tainnut tykätä Tuomari Nurmiosta kun piti käsiä korvilla :lol2:

Pihan on ärsyttävä ämmä.
Linkolan ajatukset ovat radikaaleja mutta ihan ymmärrettäviä. Minäkään en usko ihmisten yhtäkkiä "valaistuvan" ja alkaisivat vähentämään omaehtoisesti syntyvyyttä kuolleisuutta pienemmäksi. Toiminpiteet pitäisi olla radikaaleja jotta saavuttaisimme tasapainon kansoituksessa.
Turhahan meidän on odottaa mitään massaharvennusta omalta puolelta vaan eiköhän se supervirus pyyhkäise meitä vähemmäksi kohta. Toivon ettei se tapahdu minun elinaikana mutta milloin tulee katto vastaan? Siinä vaiheessako kun kaikki aasialaiset, afrikkalaiset ja etelä-amerikkalaiset omistavat auton, television ja sähkölämmityksen? Vai tuleeko se aiemmin?

Mikäli pystymme hyödyntämään ydinfuusion, luomaan elintarvikkeita alkuaineista ja säätelemään maankuoren liikkeitä sekä torjumaan kaikki tappavat eliöt/virukset, ei väestönkasvu olisi ongelma. Puut pois ja valtava metallimegalopoli tilalle.

Mutta tätä menoa tuho kohtaa meidät.

Itsekin vilkuilin ohjelmaa, aihe oli mielenkiintoinen, mutta voi hyvä päivä, ei sitä Pihaa voi kyllä katsella kuin 3 sekuntia kerrallaan, saatikka kuunnella. :curs:
On kerrankin saatu niin epäpätevä ihminen ohjelmaan että on varmaan pitänyt etsiä kissojen ja koirien kanssa. Siis mitä helvettiä tuottajat on oikein ajatelleet kun valitsivat Pihan :confused:

Ei tota vaarallista risteystä pysty kattoon ennen kun piha lähtee meneen sieltä, aito kana, taitaa tykätä omasta äänestään.

Kyllähän ihminen on selviytymiskykyinen laji, olen ainakin vielä melko optimistinen. Näin mutkikkaan olennon kehittyminen on sinänsä jo niin hieno juttu, että pitäisi olla tyytyväinen, vaikka tässä vielä hassusti kävisikin.

Linkolan Pena on vain tainnut kuunnella liikaa snogia

2. HOORAY!!
I got a notion but the notion is wrong.
I got and idea but the idea has gone.
I got a message but my message is wrong.
Can't keep my eyes from the dying sun.
Hooray!!, I say for the end of the world.
Hooray!!, I say for the end of it all.
Hurry-on, madness.
Hurry-on, disease.
Hurry-on, insanity.
Hurry-on, please...
Hurry-on, the bomb.
Hurry-on, the plague.
Hurry-on, disaster.
Hurry-on, the rage.
Clean the state.
Turn the page.
The final breath of the final age.
Don't wonder.
Don't fear.
Peace at last will be here.
Hooray!!, I say to the end of the world.
Hooray!!, I say to the end of it all.
Hurry-on, the void.
Hurry-on, the end.
Hurry-on, abyss.
Hurry-on, my friend.
The final day, the final chore.
The age of shopping no more.
All the hassle, all the sweat.
All the boredom, all the mess.
Hooray!!, I say for the end of the world.
Hooray!!, I say for the end of it all.

http://www.kulichki.com/cddisk/snog/buyme.htm

Katsoin tuon vaarallisen risteyksen ja voi helvettiläinen, onko suomen kansa tosiaan jossainvaiheessa valinnut noin ärsyttävän ja yksinkertaisen naisen itseään edustamaan?

Onhan näitä kaikennäköisiä maailmantuskaan tukehtujia nähty ennenkin, erona Linkolaan on se että Linkola selvästi ajattelee omilla aivoillaan, siinä missä kaikki muut tuossa ohjelmassa ajattelivat oman perseensä perspektiivistä Linkola selvästikkin ajatteli koko palloa. Olikos se nyt niin vaikea tajuta sitten?

Ja mikä helvetti se "olen reservin yliluutnantti" äijä siellä oikein oli?

Originally posted by jannepoo
Onhan näitä kaikennäköisiä maailmantuskaan tukehtujia nähty ennenkin, erona Linkolaan on se että Linkola selvästi ajattelee omilla aivoillaan, siinä missä kaikki muut tuossa ohjelmassa ajattelivat oman perseensä perspektiivistä Linkola selvästikkin ajatteli koko palloa. Olikos se nyt niin vaikea tajuta sitten?

Kaikenlaisia tuomiopäivän profeettoja ja "harvennuksesta" saarnaajia on myös ollut kautta aikain. Se, että Linkola mitä todennäköisemmin ajattelee omilla aivoillaan ei myöskään sinällään ole mikään hyve kun ne mielipiteet on mitä on ...:rolleyes:

Liikakansoitus uhkaa ja on jo tälläkin hetkellä osassa määrin totta. Miljardi ihmistä pois. Tuosta olen myös samaa mieltä, että ihmiset eivät ole arvokkaita tai ainutlaatuisia yksilöitä.

Originally posted by PattiPete
Liikakansoitus uhkaa ja on jo tälläkin hetkellä osassa määrin totta. Miljardi ihmistä pois. Tuosta olen myös samaa mieltä, että ihmiset eivät ole arvokkaita tai ainutlaatuisia yksilöitä.

Ja vapaaehtoiset voivat ilmottautua tälle palstalle!

Vai olisko kivi, paperi ja sakset parempi keino?

Kuten Fasisti Linkola sanoi, niin kaksi lasta on jo vähenevän väestön kaava....Eli jokainenhan voi vaikuttaa ainakin tätä kautta.

Suurin ongelma on kehitysmaat. Sinne pitäs satsata koulutuksen ja perusturvan merkeissä paljon, paljon enemmän rahaa, niin tätä myötä saataisin väestönkasvu hallintaan. Samalla hoituisi myös ikäänkuin siinä sivussa, terrorismi kun sosiaalinen tilaus tämänkaltaiselle toiminalle poistuisi.

Ja taas paljon melua tyhjästä.
Älkää murehtiko asioita joihin ei voi vaikuttaa, niin kuin bodauskirjoissa neuvotaan. Turha stressaaminen haittaa vaan lihaskasvua.

Eläinlaji ollaan siinä kuin jotkut sopulitkin. Luonto kyllä säätelee liian korkeaa väkilukua viimekädessä.
Elinolot on tietysti siinä vaiheessa perseestä, mutta minkäs teet..

-Demoni on puhunut
:david:
oli ihan pakko laittaa toi, edes kerran..

Originally posted by Omna
Suurin ongelma on kehitysmaat. Sinne pitäs satsata koulutuksen ja perusturvan merkeissä paljon, paljon enemmän rahaa, niin tätä myötä saataisin väestönkasvu hallintaan. Samalla hoituisi myös ikäänkuin siinä sivussa, terrorismi kun sosiaalinen tilaus tämänkaltaiselle toiminalle poistuisi.
Minä en ymmärrä että miksi maailmassa ihmiset, joilla on heikoimmat elämän edellytykset, lisääntyvät kiivaimmin... ehkä siellä pitäs satsata kastraatioihin ;)

Originally posted by Jortsu
Minä en ymmärrä että miksi maailmassa ihmiset, joilla on heikoimmat elämän edellytykset, lisääntyvät kiivaimmin...

Syitä ovat köyhyys ja tietämättömyys.

Originally posted by PattiPete

Sitten kun aloitat liikakansoituksen poiston itsestäsi, niin pidän sinua sanojesi mittaisena miehenä.

Tai sitten vaihtoehtoisesti voisit funtsia todellisia keinoja väestönkasvun hidastamiseen noitten Linkolan idiotismien pohtimisen sijaan. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom