Mun ongelma on se, että olen kuuma pakkaus. Tarkoittaen sitä, että olen äärimmäisen lämmin koko ajan, vähän niin kuin patteri. Kun muut tarvitsevat peitokseen paksun untuvapeiton, mulle tulee kuuma pelkästään lakanan kanssa. Tai no mikään ongelmahan se ei sinänsä ole, tosin kukaan ei halua olla mun kanssa saman peiton alla… Niin, mistään kuumeesta tms. ei ole kysymys…
Joten tätä minä tässä ihmettelen; vaikka outoahan se onkin: miksi toinen ihminen on lämpimämpi kuin toinen? Tai vaikka tuntuu lämpimämmältä kuin toinen. Voiko näin olla? Ihmisen ruumiinlämpöhän on suunnilleen se 37 celsiusastetta. Jatkuvasti, ei siis olla mitään vaihtolämpöisiä kuten matelijat. Eikö meidän kaikkien silloin pitäisi siis olla saman lämpöisiä?
Vai liittyykö tähän asiaan myös muita seikkoja, kuten vaikka pintaverenkierto, aineenvaihdunta yms.
Lisättäköön vielä se että hikoilen paljon ja herkästi liikkuessa.
Joten tätä minä tässä ihmettelen; vaikka outoahan se onkin: miksi toinen ihminen on lämpimämpi kuin toinen? Tai vaikka tuntuu lämpimämmältä kuin toinen. Voiko näin olla? Ihmisen ruumiinlämpöhän on suunnilleen se 37 celsiusastetta. Jatkuvasti, ei siis olla mitään vaihtolämpöisiä kuten matelijat. Eikö meidän kaikkien silloin pitäisi siis olla saman lämpöisiä?
Vai liittyykö tähän asiaan myös muita seikkoja, kuten vaikka pintaverenkierto, aineenvaihdunta yms.
Lisättäköön vielä se että hikoilen paljon ja herkästi liikkuessa.