Fitnesspimu, olen joo kahvin kanssa tarjonnut tuota parille vieraalle, ei ole enempää ehtinyt kahvittelijoita käydä sen jälkeen kun reseptin löysin täältä. Ei mikään esteettinen elämys ehkä, mutta ei ole mausta tullut valituksia. Tietty tuota tekisin vaan muutamalle valitulle, joiden tiedän pitävän raejuustosta. Jotkut on siitä :urjo: mieltä joten en siinä tapauksessa tyrkytä. Tosin isäni ja uusi vaimonsa kun tulevat ylihuomenna illalla, teen tuota tai sitten pannukakkua, vaikkei ole harmainta aavistusta mistä uusi rouvake tykkää. :D Kun me itse ei pullaa tms. syödä, niin ei sitä ole ikinä vieraille tarjolla, paitsi tietty jos on joku synttärijuhla tms. Mutta noin satunnaiset kahvittelijat muuten vaan joutuu tyytymään tuollaisiin tarjoiluihin, tai vaikka jätskipuikkoon, joita on vierasvarana pakkasessa.
Tuon juustokakun kun tekee kivan näköiseen vuokaan ja nami-hilloa tarjolle, niin avot.
Pitääkin kokeilla tuota Muumineidon laittamaa isompaa satsia... Tosin vaniljaprotskua ei ole, ehkä makeutusta käytän + vaniljaa... Mansikkaprotsku kuulostaa hieman epämääräiseltä idealta, sitä mulla vaan on.
Tuon juustokakun kun tekee kivan näköiseen vuokaan ja nami-hilloa tarjolle, niin avot.
Pitääkin kokeilla tuota Muumineidon laittamaa isompaa satsia... Tosin vaniljaprotskua ei ole, ehkä makeutusta käytän + vaniljaa... Mansikkaprotsku kuulostaa hieman epämääräiseltä idealta, sitä mulla vaan on.